Topakat "Naiset Rauhan puolesta" oli jälleen puolustamassa Israelin arabikansalaisia äärioikeistolaisten rasistien härkkimiseltä ja päsmäämiseltä. HYVÄ!
Ja tää juttu se vaan paisuu:
http://www.hs.fi/keskustelu/message.jspa?messageID=3165757
http://www.hs.fi/keskustelu/message.jspa?messageID=3168120
http://www.hs.fi/keskustelu/message.jspa?messageID=3159665
/..\
O
Siunaamme Israelin rauhanliikettä!
15
583
Vastaukset
- ateistina siunaat
juutalaisia?
Oletkohan ollut kuumeessa?
Monellekko palstalle olet taas kopioinut tämän
saman provon?- kahtellaan mitä tapahtuu
Rauha ja oikeudenmukaisuus on aina hyvä asia. Israel on kuitenkin sortanut ja tyrannisoinut naapurimaitaan ja veljeskansojaan niin kauan, että on suoranainen ihme jos he kykenevät antamaan anteeksi Israelin tähän asti harjoittaman sionatsistisen sortopolittiikan.
Ihmetystä herättää myöskin se että mikä on saanut Israelin juuri nyt näihin kyseisiin rauhantoimiin? Olisiko taustalla pelkästään USA:n talouslama vai oikein todellinen ja oikeudenmukainen rauhantavoittelu? Nähtäväksi jää?
- milk_and_biscuits
Onko Israelissa muka rauhanliikettä, ha ha ha
- ja islam
ALAHU AGUBAARR!
ja islam kirjoitti:
ALAHU AGUBAARR!
Rauhaa siten että yrittää tappaa juutalaiset sukupuuttoon. Niin sitten toisella tapaa ajattelevat ihmiset.
- mutku, mutku...
WhiteWikingi kirjoitti:
Rauhaa siten että yrittää tappaa juutalaiset sukupuuttoon. Niin sitten toisella tapaa ajattelevat ihmiset.
Täällä taas sama Wiigingi inisemässä. Ota häkkiottelu! Jysky! Nyt olis ehkä häkkiottelun paikka? Kova laji, iso pönttö, kukkuu?
mutku, mutku... kirjoitti:
Täällä taas sama Wiigingi inisemässä. Ota häkkiottelu! Jysky! Nyt olis ehkä häkkiottelun paikka? Kova laji, iso pönttö, kukkuu?
Tänään kuuluu. Mihin aikaan koulu lopuu. Millä luokalla olet, joko pian yläasteella.
- Että he eivät ampuisi toisi...
jo kerran ja ampuivat omiaan, vaan että teurastaisivat niitä raskaana olevia äitejä kuten tähänkin saakka Gazassa tekivät... SIUN SIUN SIUN vaan terroristeille ja valitulle kansalle SIUB SIUN ja komeita ruummita niistä lapsistakin saadaan kiväärin laukausten tuloksina ja jälkeen!
- Elisama
Siunaatko raketitkin joita Hamas ampuu rauhan vahvistamiseksi.
- tunnusta faktat
Elisama kirjoitti:
Siunaatko raketitkin joita Hamas ampuu rauhan vahvistamiseksi.
Kai sinä olet ymmärtänyt että se on Israel joka miehittää Palestiinaa, eikä päinvastoin?
- kuin Suomi miehittää
tunnusta faktat kirjoitti:
Kai sinä olet ymmärtänyt että se on Israel joka miehittää Palestiinaa, eikä päinvastoin?
eurooppaa?
- Elisama
Entä topakkuus niiden lähes miljoonan juutalaisen puolesta jotka on rakettien kantaman sisällä.
Vai onko heitä lupa tappaa.- Viattomia äitiä lapsineen P...
Ja siinä taasen tuupertui muutama ja valitun kansan saaman luvan perusteella joten siunatkaamme valitun kansan tankkeja joilla he murskaavat VIHOLLISTA joilla on jopa ritsija aseina!
Viattomia äitiä lapsineen P... kirjoitti:
Ja siinä taasen tuupertui muutama ja valitun kansan saaman luvan perusteella joten siunatkaamme valitun kansan tankkeja joilla he murskaavat VIHOLLISTA joilla on jopa ritsija aseina!
Ne niitä räjähteitä ampuu kymmenien kilometrien päähän rajasta asutuskeskuksiin. Kerro minulle miten sellainen stritsa tehdään.
- Michelena
Tämä israelilainen liike vaikuttaa minusta hyvältä rauhanliikkeeltä, sillä se on periaatteellinen, ei poliittisiin näkökohtiin sitoutuva eli pitäisi sopia kaikille, ja on raamattulähtöinen.
http://www.jewishpeacefellowship.org/
Jos rauhan ajatus sidotaan vain omitaan esim. vasemmiston ideaksi ja lähetään samalla heiluttamaan sirppiä ja vasaraa, sellainen ei välttämättä vakuuta muita osapuolia riittävästi.
Rauhankasvatus pitäisi aloittaa jo lapsista.
Lähi-Idässä ongelmana on että Hamasin yms. sotaisa islamismi ei kasvata ihmisiä hyvään tahtoon muita kohtaan vaan pitää juutalaisia alempana kastina, joilla ei ole mitään ihmisarvoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450