RavintolaZetor 21.3.09

Raktori1

Hei nainen!
Tanssin sun kanssas Zetorissa la 21.3.09.
Sulla oli tummat vaatteet ja sellaiset pörröiset hiukset ja lisäksi melko mehevät rinnat!
Mulla oli vaaleenruskeet housut, kauluspaita jonka päällä oli Gantin villapaita. Vaihdettiin pikkasen kuolaakin keskenämme. Laitahan nimesi ja pikkasen jotain, et miten sut tavottais, jos vaikka joskus tavattais?
T: A xx

8

619

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moaN

hö. oisit ollu siellä jo perjantaina.. ;)

• Raktori1

No lauantaina olin kuitenki, mutta pitäis vissiinkin olla molempina päivinä...

• MoaN
        Raktori1 kirjoitti:

No lauantaina olin kuitenki, mutta pitäis vissiinkin olla molempina päivinä...

..ens la mekin ollaan kuvioissa.. :)

• Raktori1
        MoaN kirjoitti:

..ens la mekin ollaan kuvioissa.. :)

Pitää ottaa nyt pikkasen rauhallisemmin ja passata raflat vähäx aikaa. Kun en ole helsinkiläisiä, ni tulee kalliixi noi hotlassa asumisetkin, jos niitä liikaa on. Panostaa laatuun ja harvemmin sitten. Asustelen uudellamaalla toki, joten ei ole matkaa kuitenkaa ihan mielettömästi. Mutta voisithan sinäkin laittaa joteski, et miten sut tavoittaa. Voin sitten otella yhteyttä, kun joskus taas palaan kaupunkiin. Hakemani nainen on muuten noin 30 vee...

• Pörrö32
        Raktori1 kirjoitti:

Pitää ottaa nyt pikkasen rauhallisemmin ja passata raflat vähäx aikaa. Kun en ole helsinkiläisiä, ni tulee kalliixi noi hotlassa asumisetkin, jos niitä liikaa on. Panostaa laatuun ja harvemmin sitten. Asustelen uudellamaalla toki, joten ei ole matkaa kuitenkaa ihan mielettömästi. Mutta voisithan sinäkin laittaa joteski, et miten sut tavoittaa. Voin sitten otella yhteyttä, kun joskus taas palaan kaupunkiin. Hakemani nainen on muuten noin 30 vee...

Kerropa vielä hieman tarkemmin tuosta Zeton illasta.Mä kyllä tanssin useammankin tyypin kanssa,mutta muisti hieman takkuilee.Kuvaus osuu kyllä jotenkin kohdalleen;)

• Raktori1
        Pörrö32 kirjoitti:

Kerropa vielä hieman tarkemmin tuosta Zeton illasta.Mä kyllä tanssin useammankin tyypin kanssa,mutta muisti hieman takkuilee.Kuvaus osuu kyllä jotenkin kohdalleen;)

No, mitä mää kertoisin? Olin aikas juubassa ittekkin, joten en paljoa yksityiskohtia muista, mutta yritetään. Sinulla oli sellainen jonkinlainen afrikkalainentukka taikka palmikko/ jonkinlainen rastapehko, tummat vaatteet ja isot tissit. Mä noi 183 cm pitkä 90 kg ja vaalee tukka , vaaleenruskeet housut, kauluspaita ja sen päällä Gantin tummanruskea villapaita/liivi. Oltiin duunikavereiden kanssa viettämässä iltaa. Imuteltiin pikkasen myöskin ja tanssittiin hitaita.

• Pörrö32
        Raktori1 kirjoitti:

No, mitä mää kertoisin? Olin aikas juubassa ittekkin, joten en paljoa yksityiskohtia muista, mutta yritetään. Sinulla oli sellainen jonkinlainen afrikkalainentukka taikka palmikko/ jonkinlainen rastapehko, tummat vaatteet ja isot tissit. Mä noi 183 cm pitkä 90 kg ja vaalee tukka , vaaleenruskeet housut, kauluspaita ja sen päällä Gantin tummanruskea villapaita/liivi. Oltiin duunikavereiden kanssa viettämässä iltaa. Imuteltiin pikkasen myöskin ja tanssittiin hitaita.

Joo nyt alkaa muisti pelittää:)Voisitko mailailla mulle vaikka kuvan kera,osoite: [email protected] sulle sitten fotoa itsestäni,niin saat muistella olinko "afrikasta" vai jostain ihan muusta??;)
        T.Neiti K

• Raktori1
        Pörrö32 kirjoitti:

Joo nyt alkaa muisti pelittää:)Voisitko mailailla mulle vaikka kuvan kera,osoite: [email protected] sulle sitten fotoa itsestäni,niin saat muistella olinko "afrikasta" vai jostain ihan muusta??;)
        T.Neiti K

Laitoin meiliä sun osoitteeseen, mutta on ilmeisesti käynyt jonkinlainen väärinkäsitys?
        Joten annetaan tän asian olla nyt tässä ja hyvää jatkoa sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      5
      3727
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3629
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      129
      3375
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3342
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2196
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1778
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1545
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32