Eilisen ensinmäisen erän jälkeen, espoon bluesin pelivire loppui ja voittivat lahden pelicansin vain maalein 8-2 eikä 17-2.
Tällä peliesityksellä espoon blues voittaa ehkä vain vain pronssia.
Mutta jos espoon Blues olisi eilen voittanut pelicansin maalein 21-2 olisi suomen mestaruus erittäin lähellä tänä vuona vuoden 2009 osalta.
Miksi espoon Blues ei voittanut eilen lahden pelicanssia maalein 21-2.
3
193
Vastaukset
- <<<<
SE OIS OLLU JO 70-L KIEKKOILUA..ITSE HALUAISIN NÄHDÄ PELIN BLUES-HPK 2-23 < JA VIIDEN MAALIN JÄLKEEN < UKKO ISTUISI KERHO-PAITA PÄÄLLÄ
- .........
Höpö höpö. 7-1 yhden ainoan erän aikana on kyllä helvetin kova saavutuis johon ei kuka tahansa pystykään.
Sitäpaitsi mitä ihmeen järkeä sitä enää siinä vaiheessa olisi ollut itseään väsyttää? Älytöntähän se olis ollut kun voitto oli jo täysin 100% varma. Tänään on jo seuraava peli, eli taktisesti täysin oikein säästää voimia.- Näin se vain on oikeasti
Kyllä espoon Blues olisi saanut voittaaa lahden pelicansin maalein 11-2, ja olisi sitten keskitynyt oulun kräppien kaatamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423