Mikähän siinä on, että jokaisessa pakollisessa tai lakisääteisessä laskussa on helsinkiläinen tilinumero?
KUPPAAVAT STADILAISET PITÄÄ TYÖNTÄÄ PUSKUTRAKTORILLA ITÄMEREEN!
Aloitetaan poliitikoista.
Helsinkiläiset pitäisi työntää mereen!
2
168
Vastaukset
- tuo asia on.
Paskamafiaa myöten voitot valuvat Helsingin hyväksi.
- Otsikossa hymiö
http://galleria.suomi24.fi/profile.do?alias=CITY.-Keskusta
*8.3.-98 HS: kysymyksiä Esko Aholle: Paljonko Helsinki kerää tänä vuonna itse verotuloja ja paljonko se saa valtionosuuksia? Aho: “Sanoisin, että tuloveroja tulee 3-4 mrd ja valtionapuja 1,5-2 mrd.”
Oikea vastaus: Verotulot ovat yht. 10 mrd; tuloverot 7 mrd ja loput yhteisö- ja kiinteistöveroa.
Valtionapua tulee 230 miljoonaa.
Mitä helsinkiläinen tarkoittaa, kun hän haluaa stoben? Aho: “En tiedä.”
27.9.2002 HS: ”Jäätteenmäki haastaa Lipposen Helsingissä
Ratkaisun taustalla puheenjohtajuus ja henkilökohtaiset syyt
Keskustan puheenjohtaja Anneli Jäätteenmäki ilmoitti torstaina puoluehallitukselleen pyrkivänsä eduskuntaan Helsingistä.
Puolueaktivistit taputtivat odotetulle ilmoitukselle lähes seisaaltaan.
Jäätteenmäki kertoi tehneensä ratkaisun puheenjohtajuutensa perusteella. Ratkaisuun vaikuttivat myös henkilökohtaiset syyt kuten koti Töölössä ja helsinkiläinen aviomies Jorma Melleri.
Oma mies oli ratkaisun suhteen jopa vaikuttavampi tekijä kuin pääministeri Paavo Lipponen (sd).
"Minä olen ainoa meidän perheessä, joka on maksanut kunnallisveronsa Lapualle", Jäätteenmäki naureskeli ja sanoi Ronja-koiransakin maksavan veronsa Helsinkiin.
Jäätteenmäki sanoi olevansa aidosti helsinkiläisten asialla ja sanoi erityisesti terveydenhoidon kysymysten kävelevän kadulla häntä vastaan päivittäin."
- - -
17.4.2003 IL: ”- - -
Jäätteenmäen omaisuus nolla
Pääministeri Anneli Jäätteenmäkeä verotettiin miehensä Jorma Mellerin kotikunnassa Helsingissä, vaikka vaimon kirjat vuonna 2001 olivatkin vielä Lapualla."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell422237Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.511812Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1331739Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041366Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541090Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 62959
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54847Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102821Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.269812