" Benedi ystäväni, H.Juntunen J:sta kävi äsken, ja.hän kertoi ottaneensa Jeesuksen autokyytiin, ja se oli matkustanut muutaman kilometrin, ja sitten kadonnut vauhdissa takapenkiltä, ilman pysyähtymättä, Mitä sanot?" lähetetty 14:20:39 21.03.09
Jaha, onhan tuosta vähän enemmän aikaa, kuin eilen.Mutta viesti on tosi, muusta en tiedä!
Mitä te sanotte!?
Sanoin itse sanottavani, nyt on teidän vuoronne
Sain tällaisen viestin eilen
9
202
Vastaukset
- asia tuokin.
Mitäpä tuohon on sanomista. Jos se häntä on jotenkin puhutellut ja lähentänyt Kristukseen, niin ok. Se jää henkilön kohdalla sinulle tarkasteltavaksi, mitä siitä seuraa.
Mutta jos seuraukset on negatiiviset, se ei ole ollut Jumalasta. Eli kovin jalustalle tällaisia ei kannata nostella, katselemme silloin asioista väärästä päästä. - vastaus siellä
Katsohan Raamatusta. Etkö sinä kehunut sen tuntevasi ?
- benedi= siunattu
Kyselinkin että " Mitä te sanotte"
Eihän minulle ole kukaan vielä sanonut: " Olkaa valmiit vastaamaan sen toivon perustusta , joka teillä on, kuitenkin sävyisyydellä ja pelolla"
Tässä haetaan teidän toivon perustusta, ei minun!
En minä ole lausunut täällä tähän asiaan sanaakaan, ...tosin vastasin , kyllä hänelle, joka kysyi: " Mitä sanot"?
- mutten sano
Paljonkin olsii asiasta jännittävää sanottavaa.
Mutta eihän sitä tässä viitsim kun tuo benedi
on aiheen vetäissyt ihan keksimällä ja tarkoitus
on vain pilkata uskovaisia vastaajia.- benedi= siunattu
Onhan kirjoitettu: " Kun puhutte, niin puhukaa totta toinen toisillenne"...ja on myös sanottu: " Älä todista väärin lähimmäistäsi vastaan"
Käykö niin, että kysyn ensin, saanko antaa teille hänen puhelin numeronsa, joka minulle tämän viestin kirjoitti"
Ilman lupaa en tänne sitä laita!
- Arvostin veljeä
kertoi minulle, että hän ei muistaakseni joutanut lähtemään muualle, koska hän aikoi mennä Naantaliin Jeesusta tapaamaan! Minä puolestani tiedustelin, että kenen luo hän todellisuudessa oli aikeessa mennä? Siihen hän vastasi, että hän on menossa vanhuksia tervehtimään. Eikö asia ole näin yksinkertainen, että me kohtaamme Jeesuksen, kun menemme tapaamaan ja teemme jotakin eri tavalla puutteessa olevan ihmisen hyväksi (Matt. 25:31-46). Eräs kirjoittaja totesi: "O Christ in that man's life".
- benedi= siunattu
...jos tuo Juntunen otti kyytiinsä Jeesuksen, ja hän hyppäsi vauhdissa ulos, niin eikö hän olisi loukannut lihaksensa ja luunsa!!
" Miksi nousee sellaisia ajatuksia mieleenne, että minöä olisin henki,...." ei henkellä ole lihaa eikä luita niinkuin näette minulla olevan" Jeesus
Älä ny, minä asun Jeesuksen kanssa.
Kämppis.
Oli ihana nukahtaa eilen suloiseen Jeesuksen rauhaan.
Siunausta
jari laurila- Jeesus itse sanoi
että se EI OLE HÄN, vaan antikristus, joka tulee Jeesuksen hahmossa ennen Jeesusta ja eksyttää monia.
Ei siis ollut Jeesus Kristus VAPAHTAJA, vaan pettäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193104Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622792Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o642586Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322502Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582058Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181579Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121562- 491549
- 791549
- 571459