gallup!

tempauksesta!

eli kun oletetaan tempausten menevän näin!

kärkijoukko(ennen vihan aikaa),

välijoukko(vihan ajan puolessa välissä),

ja loppujoukko/tuhatvuotisjoukko

Missä tempauksessa olet mukana vai oletko loppuun asti?

onko sinulle annettu joku tehtävä lopunajalle?

ja tiedätkö mistä tempauksesta jäät pois hoitamaan tehtäväsi?

vai oletko siinä joukossa joka on loppuun asti ja joka pääsee vielä tuhatvuotiskaudelle?

tai onko sinulle annettu semmonen tehtävä että et ole missään tempauksessa mukana vaan oot koko ajan hoitamassa tehtävääsi ja pääset tuhatvuotiskaudelle?

34

1278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pasuna

Kärjessä ollaan;ennen vuosiviikon alkua.Mutta sanoma ei tavoita,kuin muutaman.

• Sanan mukaan

lähes kaikki eli ennen vihan aikaa.

• pasuna
        Sanan mukaan kirjoitti:

lähes kaikki eli ennen vihan aikaa.

On niin valtava eksytys,ettei enää kuka ei ole kunnossa pääse mukaan.Tosin siinä on pieni hommeli ennen sitä.Ts.joukko joka ylösviedään korjataan.Odottelen Herran ilmestymistä,että parantaisi ja voitelisi.Jäljen pitää siis jäädä.Ennen kuin ylöotto on siinä on noin 1.5 kk:n vielä lisä vuodatus.Koska he jotka jatkavat tehtäviään-voidellaan.Herrahan on perustamassa valtakuntansa maan päälle.Ei Pyhää-Henkeä ylös oteta vaan lisääntyy.On Jeesuksen nimessä toimiva portto,jonka peto riisuu.Ts.ottaa kaikki rikkaudet pois.Muodostuu vielä Babylonia,josta kehoitetaan lähtemään ulos.Sitä koskee Jumalan viha.On vain valitettavaa,että heidän joiden pitäisi asiat tietää,eivät tiedä.On kirkkoo ja lahkoo,kaikki ihmiskäden työtä.Kyllä Herra perustaa seurakuntansa,mutta ei minkään nimikyltin alle.Pitää siis olla Matt.25:nluvun tyhmät ja viisaat(Babylonia)joka odottaa Herran ilmestymistä;näkyvällä tavalla.Perustamaan 1000-vuotisen valtakuntansa maan päälle.Elia Elisa joukko on pois.Kevään kesän aikana asioiden pitäisi alkaa.Maailman tilanne sen sanelee;sillä ei Herra ole kirjoituksistaan luopunut.Hän sen tulee toteututtamaan.On niin selvät profetallisten kirjoitusten täyttyminen maailmassa.Mutta paljon on harhaan opettajia.Näinhän sen pitää ollakkin.Siunausta

• huutavan ääni

Kun määrätty määrä on täynnä niin sitten heidät temmataan pilviin.Ensin nousevat JEESUKSESSA kuolleet ja sitten elävät.Sitten kun käydään Harmagedonin taistelu Jeesus tulee maanpäälle ja sitten hän vie loput uskovat,ja tuhoaa vihollisen.

• Voitko osoittaa Raamatusta nämä kaikki kolme tempausta? Mielestäni on vain yksi tempaus ennen 7 vuoden ajanjaksoa. Tällöin olemme karitsan häissä tuon 7 vuotta. Vrt. Juutalaisten hääjuhlat aikoinaan kestivät 7 päivää.

Jeesus tulee sitten omiensa kanssa 7 vuoden jakson jälkeen maan päälle ja perustaa tuhatvuotisen valtakunnan.

• sanan

"oletetaan!"

koko tempaushan perustuu vain pelkkiin oletuksiin!

oon tutkinnu kaikki tempausjutut ja kun kaikki
        tempauksen selittelitelijöiden selitykset yhdistetään niin siitä tulee tommonnen kaavio!

joko on yksi tempaus tai sitte kolme!

lukekaa kaikki jutut tempauksesta mitä löydätte netistä niin ymmärrätte!

niin ja jos on oletettu tempaus on ennen vihan aikaa niin millä perusteella siihen pääsee?????

mitäpä jos ei ookkaan mitään tempausta vaan ollaankin lopuun asti täällä, ja tempaus onkin vain vihan ajan lopussa?

nii edellisestä unohtu semmonen kysymys että tietääkö kukaan itsestään onko sinun osasi olla marttyyri jos oot jäävä tempauksesta pois?????

niin entäs se juttu että jos kaikki uskovat otetaan ennen vihan aikaa pois ni ketkä sitte tänne jää julistamaan evankeliumia ja eihän tänne jää oikeeta uskoa ollenkaaan?????

entäs ne ketkä jää pois tempauksesta ni millä perusteella ne valitaan???????

ja entäs se jutu kun sanotaan että kuka kestää loppuun asti niin pelastuu????

en tiedä muista mutta mulle on ainakin annettu tää lupaus että kuka kestää lopuun asti niin pelastuu!

joten en oo ainakaa mukana missään tempauksessa se on varma!

minä ainakin joudun olemaan täällä koko vihan ajan en tiedä muista!

kyllä tässä vaiheessa on ilmoittettu jokaiselle jos oletettu tempaus on ni onko siinä mukana vai ei ja mikä on sun tehtävä kun jäät tänne!

• ja!
        sanan kirjoitti:

"oletetaan!"

tempauksen selittelitelijöiden selitykset yhdistetään niin siitä tulee tommonnen kaavio!

niin ja jos on oletettu tempaus on ennen vihan aikaa niin millä perusteella siihen pääsee?????

mitäpä jos ei ookkaan mitään tempausta vaan ollaankin lopuun asti täällä, ja tempaus onkin vain vihan ajan lopussa?

nii edellisestä unohtu semmonen kysymys että tietääkö kukaan itsestään onko sinun osasi olla marttyyri jos oot jäävä tempauksesta pois?????

niin entäs se juttu että jos kaikki uskovat otetaan ennen vihan aikaa pois ni ketkä sitte tänne jää julistamaan evankeliumia ja eihän tänne jää oikeeta uskoa ollenkaaan?????

en tiedä muista mutta mulle on ainakin annettu tää lupaus että kuka kestää lopuun asti niin pelastuu!

kyllä tässä vaiheessa on ilmoittettu jokaiselle jos oletettu tempaus on ni onko siinä mukana vai ei ja mikä on sun tehtävä kun jäät tänne!

jos me kerran kaikki tulemme yhdeksi Kristuksessa olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia!

ni oon miettinny sitä et miksi sitte osa otetaan pois ja osa jätetään?????

• jotka
        sanan kirjoitti:

"oletetaan!"

tietävät jäävänsä tänne jos olettu tempaus on?

kuin minä?

"en tiedä muista mutta mulle on ainakin annettu tää lupaus että kuka kestää lopuun asti niin pelastuu!

kyllä tässä vaiheessa on ilmoittettu jokaiselle jos oletettu tempaus on ni onko siinä mukana vai ei ja mikä on sun tehtävä kun ja jos jäät tänne!"

• tilanne on
        jotka kirjoitti:

tietävät jäävänsä tänne jos olettu tempaus on?

kuin minä?

"en tiedä muista mutta mulle on ainakin annettu tää lupaus että kuka kestää lopuun asti niin pelastuu!

kyllä tässä vaiheessa on ilmoittettu jokaiselle jos oletettu tempaus on ni onko siinä mukana vai ei ja mikä on sun tehtävä kun ja jos jäät tänne!"

tämä, ja tämmönen lupaus mulle on annettu!

Joka voittaa, hänet näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeään elämän kirjasta, vaan tunnustan hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.

• J.K.

Ensimmäinen tepaus on kuvattu Ilm.7.luvussa joka asettuu 6. ja 7. sinetin väliin Jumalan vihan ja Karitsan vihan ajan alkuun.Tässä tempauksessa pääsevät uskossa kuolleet pyhät ja elossa olevat hengelliset tosi uskovat.Toinen tempaus on vihanajan puolivälin adingoissa kääntyneille ja Jeesuksen vastaanottaneille uskoon tulleille juutalaisille.Tämä on kuvattu Ilm.12:1-2 ja Ilm.12:5.Näissä kuvattu raskaana oleva ja synnyttävä nainen on kansallinen Israelin valtio ja juutalaiset.Jumalan ja hänen valtaistuimensa luo temmattu lapsi on vihanajan puolivälissä uskoontulleet Jeesuksen vastaanottaneet juutalaiset.Tuhatvuotisen valtakunnan alussa kuvattu ylösnousemus(Ilm.20:1-6)on vihanajassa tapettujen marttyyrien ylösnousemus.Toinen ylösnousemus on viimeinen tuomio joka on kuvattu Ilm.20:11-15 tämä on uskosta osattomina kuolleille ja Jeesuksen hylänneille elossa oleville ihmisille.

• janoinen
        J.K. kirjoitti:

Ensimmäinen tepaus on kuvattu Ilm.7.luvussa joka asettuu 6. ja 7. sinetin väliin Jumalan vihan ja Karitsan vihan ajan alkuun.Tässä tempauksessa pääsevät uskossa kuolleet pyhät ja elossa olevat hengelliset tosi uskovat.Toinen tempaus on vihanajan puolivälin adingoissa kääntyneille ja Jeesuksen vastaanottaneille uskoon tulleille juutalaisille.Tämä on kuvattu Ilm.12:1-2 ja Ilm.12:5.Näissä kuvattu raskaana oleva ja synnyttävä nainen on kansallinen Israelin valtio ja juutalaiset.Jumalan ja hänen valtaistuimensa luo temmattu lapsi on vihanajan puolivälissä uskoontulleet Jeesuksen vastaanottaneet juutalaiset.Tuhatvuotisen valtakunnan alussa kuvattu ylösnousemus(Ilm.20:1-6)on vihanajassa tapettujen marttyyrien ylösnousemus.Toinen ylösnousemus on viimeinen tuomio joka on kuvattu Ilm.20:11-15 tämä on uskosta osattomina kuolleille ja Jeesuksen hylänneille elossa oleville ihmisille.

Mielen kiintoinen tulkinta.Olenkin mitettinyt viime aikoina mikähän tuo synnyttävä nainen on ja miksi lohikäärme haluaa nielaista lapsen heti.Tämä tunuisi hyvältä selitykseltä tähän kohtaan ja muitakaan kohtia en osais kiistää.

Ole siunattu tulkinnoissasi ja antakoon Herra viisautta siunulle ja kaikille jotka Nasarettilaista seuraa.

• huutavan ääni
        ja! kirjoitti:

jos me kerran kaikki tulemme yhdeksi Kristuksessa olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia!

ni oon miettinny sitä et miksi sitte osa otetaan pois ja osa jätetään?????

Kaikki ne ihmiset jotka ovat lähteneet seuraamaan JEESUSTA ja ovat antaneet elämänsä hänelle temmataan pois.Muut jäävät tänne antikristuksen aikaan.Toki sieltäkin vielä varmaan pelastuu monia sen jälkeen kun huomaavat että kaikki olikin totta.

• Huhhahhei
        janoinen kirjoitti:

Mielen kiintoinen tulkinta.Olenkin mitettinyt viime aikoina mikähän tuo synnyttävä nainen on ja miksi lohikäärme haluaa nielaista lapsen heti.Tämä tunuisi hyvältä selitykseltä tähän kohtaan ja muitakaan kohtia en osais kiistää.

Ole siunattu tulkinnoissasi ja antakoon Herra viisautta siunulle ja kaikille jotka Nasarettilaista seuraa.

Miten ihmeessä te saatte sanat "lohikäärme" ja "viisaus" sopimaan samaan kirjoitukseen? Näettekö te lohikärmeksiä?

• J.K.
        janoinen kirjoitti:

Tätä tulkintaa en ole itse tulkinnut,luin sen eräästä ilmestyskirjaa selittävästä kirjasta.

• janoinen
        J.K. kirjoitti:

Tätä tulkintaa en ole itse tulkinnut,luin sen eräästä ilmestyskirjaa selittävästä kirjasta.

On kysymys?

• kuin yksi tempaus
        J.K. kirjoitti:

lue 1tes 4:16,17 ja 1kor 15:23,51,52 .on 2 ylösnousumusta joh 5:29 ja ap 24:15 ensi tuhannen vuoden alussa ilm 20:4-6 ensimmäinen ja toin tuhannen vuden päästä, on yksi ruumis ef 4:4,1kor 12:20.siis on yksi seurakunnan ajalla oleva tempaus kun pakanain aika päättyy eli pakanain luku täynnä room 11:25,26

• J.K.
        janoinen kirjoitti:

On kysymys?

Tällainen tulkinta on ollut muutamissa ilmestyskirjaa selittävissä kirjoissa,en kylläkään valitettavasti muista yhtäkään kirjaa nimeltä.

• Morsius

Matteuksen evankeliumi:
      24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.

Matteuksen evankeliumi:
      25:10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.

1Mooses
      7:15 Ja ne menivät Nooan luo arkkiin kaksittain, kaikki liha, kaikki, jossa oli elämän henki.
      7:16 Ja ne, jotka menivät sisälle, olivat koiras ja naaras kaikesta lihasta, niinkuin Jumala oli hänelle käskyn antanut. Ja Herra sulki oven hänen jälkeensä.

Siinä edellä mainitut perustelut. Huomasitko "ovi suljetaan"? päättele siitä Eli ennen vihanaikaan morsiuseurakunta temmataan tuuliin ja pilviin. Uskon niin, että tulee suuri jokin luonnonkatastrofi tempauksen jälkeen huomio jää silloin muualle vihanaikana.

• Uskova

Kunhan vaan pääsis sinne taivaaseen. Ajan kohdalla ei ole väliä...vaikka heti olisin valmis lähtemään taivaaseen!

• Jeesuksen opetuslapsi

Tahdon olla ensimmäisessä ylösnousemuksessa pannen kaiken toivoni Jumalan armoon, että minut siihen huolittaisiin ja johdatettaisiin. Tarvitsen Pyhän Hengen voiman ja tulessa puhdistettua kultaa, silmävoide ei ole pahitteeksi, jotta tuntisin Herran aivoitukset Jeesuksessa Kristuksessa.

• Huhahhhei

Noh... En niin tunne asiaa, kaipa silläkin on temmattaessa käyttöä. Suosittelisin myös kypärää, joka sidotaan lujalla remmillä leuan alta kiinni. Tempaus voi olla rajumpikin, niin raju, että on hyvä pitää päässään jotain, josta tempaaja saa kunnon otteen. Ja kypärää on totta kai pidettävä tästä eteenpäin joka päivä, yötä päivää. Tempauksia kun on tulossa useita per vuosi, ainakin jos tätä palstaa on uskominen. Ei voi etukäteen tietää, mikä niistä osuu omalle kohdalle, siispä on varauduttava. Neuvoa voi myöskin kysyä tempausveteraaneilta, osalla heistä on plakkarissaan jo useampikin tempaus. Itse suosittelen maailman parasta profeettaa, kristallinkirkkaasti nanosekunnilleen kaiken edeltätietävää Lappeenrannan suurta poikaa, H. Veijosta.

Kypäräkauppaan siitä!

• janoinen
        Huhahhhei kirjoitti:

Noh... En niin tunne asiaa, kaipa silläkin on temmattaessa käyttöä. Suosittelisin myös kypärää, joka sidotaan lujalla remmillä leuan alta kiinni. Tempaus voi olla rajumpikin, niin raju, että on hyvä pitää päässään jotain, josta tempaaja saa kunnon otteen. Ja kypärää on totta kai pidettävä tästä eteenpäin joka päivä, yötä päivää. Tempauksia kun on tulossa useita per vuosi, ainakin jos tätä palstaa on uskominen. Ei voi etukäteen tietää, mikä niistä osuu omalle kohdalle, siispä on varauduttava. Neuvoa voi myöskin kysyä tempausveteraaneilta, osalla heistä on plakkarissaan jo useampikin tempaus. Itse suosittelen maailman parasta profeettaa, kristallinkirkkaasti nanosekunnilleen kaiken edeltätietävää Lappeenrannan suurta poikaa, H. Veijosta.

Kypäräkauppaan siitä!

Eläytyä tempaukseen ja sen jälkeiseen elämään?Käy kristillesessä kijakaupassa ja osta dvd "kadotettumaalima 1".Se on vieläpä laadukas leffa.Suosittelen muilekkin joka ei ole sitä nähnyt.

• Huhhahhei
        janoinen kirjoitti:

Eläytyä tempaukseen ja sen jälkeiseen elämään?Käy kristillesessä kijakaupassa ja osta dvd "kadotettumaalima 1".Se on vieläpä laadukas leffa.Suosittelen muilekkin joka ei ole sitä nähnyt.

ehkä hiukan poikkeavat käsitykset siitä, mikä on ja mikä ei ole laadukasta.

• janoinen
        Huhhahhei kirjoitti:

ehkä hiukan poikkeavat käsitykset siitä, mikä on ja mikä ei ole laadukasta.

Mutta jos uskallat ottaa riskin,se saattaa kannattaa

• Huhahhhei
        janoinen kirjoitti:

Mutta jos uskallat ottaa riskin,se saattaa kannattaa

tässä mistään riskinotosta ole kyse, vaan siitä, että jos ei väen vängällä halua sotkea käsiään huonoon kirjallisuuteen, silloin ei sotke, piste.

• Hilipatipippam

Tuossa onkin teille kova pähkinä purtavaksi. Profeetathan ovat täällä jo moneen kertaan sanoneet, että jos uskoo väärään tempausajankohtaan, onkin saatanan vallassa. Ja joka profeetta sanoo tietysti eri tempausajankohdan. Ja kun vaihtoehtoja on kolme, niin 66,6 % profeettaa onkin saatanan vallassa olevia valehtelevia kyykäärmeen sikiöitä.

Ajatelkaapas, että vain 1/3 kuitenkin uskovista tempautuu, kun 2/3 on mennyt uskomaan väärällä tavalla, vaikka kuinka olisi muuten harras ja kaiket päivät vaan rukoilisi kasvoillaan maaten. 2/3 menee siis kuitenkin helvettiin ikuisesti kidutettavaksi, vaikka luulivat olleensa pelastettuja. :)

• Tässä ja nyt!

En ota kantaa tempauksien lukumäärään tai ajankohtiin, koska se ei ole tullut itselleni tärkeäksi. Jumala tietää ajat ja pitää huolen omistaan.
      Sen sijaan on tullut selvästi viime aikoina kuinka Jumala kehottaa valmistautumaan.
      Asun ulkomailla ja viime sunnuntaina kastettiin yli kolmekymmentä miestä, huomenna on naisten ryhmän vuoro, heitä on yli 70.
      Saatana haluaa eksyttää nyt uskovia epätoivoisesti. Tärkeätä on meille jokaiselle olla ja pysyä rukouksessa ja kuunnella mitä Herra puhuu sydämelle ja kuinka Pyhä Henki itse kutakin ohjaa. Vielä on armon päivä ja pelastuksen portit auki.
      Kukaan eikä mikään meitä siirrä ulos Jumalan suunnitelmasta. On vain yksi mahdollinen, joka voi sen tehdä, minä itse!
      Rakkaat veljet ja siskot Jeesuksessa, meidän tulee tarttua toisiamme kädestä ja rakentaa uskonrengas. Nyt on tullut aika!On tullut aika myös lähteä liikkeelle ja kuulla miten ja mihin Åyhä Henki ohjaa. Saatana iloitsee, jos istumme laskemassa erilaisia teorioita, vaikka ei siinä mitään pahaa sinänsä olekaan. Mihin keskitymme, se on olennaísta!
      Kun sinä rukoillen kysyt Jeesuksen nimessä, mihin Isä sinua haluaa viedä niin tulet kokemaan yllätyksiä jo samana päivänä. Meidän tulee muistaa, ettemme ole itsemme omat vaan Jeesuksen!

• tälle

Olemme Jeesuksen Kristuksen omat, Hänen verellään lunastetut.

• kertokaapa

tiedättekö pääsettekö mukaan vai oletteko jäämässä tänne?

minä olen varma siitä että minä joudun jäämään tänne jos olettetu tempaus on?

mutta onko muita?

• harhautusta kaikki

Luultavasti joudun jäämään tänne koska en tiedä miten uskoa oikein. Jospa kuitenkin olenkin tietämättäni pahan vallassa vaikka luulen uskovani oikeaan Jeesukseen pelastajanani. Kenties kaikki on pahan harhautusta.
      Ihminen ei voi tehdä mitään, odottaa vain ja katsoa sitten sattuiko usko osumaan oikeaoppiseen.

• Huom!

Sen verran olen mukana ollut tällä palstalla ennenkin että katson velvollisuudekseni vastata tähän galluppiin.
      Kyllä, punaisen baretin omistajana minun tehtävänä on toimia tässä lentotoimintaan liittyvässä liikekannallepanossa armeijatyyliin jälkipään valvojana ettei kukaan viimeisten joukossa temmattavista jäisi erilaisista syistä jälkeen ja eksyisi joukosta.

• Blue baret.

Sinisen baretin omistajana minulla on tietysti velvollisiin valvoa,että kaikkien kansakuntien ja etnisten vähemmistöjen temmattaviksi valitut odottelevat tempausta
        rauhassa ja sulassa sovussa keskenään.

• ???

???

• niinnii,

siinäpä sinulle miettimistä onkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe