Mie pyyvän anteeksi osin muittenki Mattien puolesta, josko ollaan hukassa. Se ei ole meiän periaate, ei ainakaan minun. Matit maalla miehiä ja merelläki niistä on johonki.
Anteeksi
7
975
Vastaukset
- nainen
...nyt vaan ovat sellaisia että ne särkevät sydämen naiselta ja saa kaipaamaan itseään!
- Matti
Mie en ainakaan oo särkenyt sydämiä ja tuskinpa minua kukkaan kaipaakaa....
- Neito
Pahahan sitä Mattia on lakata kaipaamasta, kun kaikesta huolimatta oli ihana mies.
- hilima
joopa, en välitä matista. on alkanu pikku paholaiseks ja tuon tuosta on kukkarossani ja iltaisin käyttää nuijaa ja antaa nukutuksen
- Matiton
Matti osaa kauniisti laulaaluruatella korvaan, mutta muuten on kiero tyyppi.
Eiköhän me Matittomat siirrytä vaikka Juhiin?- Vaalea herkkupeppu
... anteeksi. Näille Mateille pitää alkaa kuittaileen; Esinerkiksi niin, että kun ne illalla nukahtaa kauniin naisen viereen niin nainen onkin aamulla kadonnut. Täytyy tosiaan siirtyä vaikka Kalleihin, mutta ei enää Matteja.... ; )
- maju
Eii... Kyllä ilman Mattia parhain, mutta älkää Juhiin siirtykö, sen virheen minä tein ja kadun nyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805