Mie pyyvän anteeksi osin muittenki Mattien puolesta, josko ollaan hukassa. Se ei ole meiän periaate, ei ainakaan minun. Matit maalla miehiä ja merelläki niistä on johonki.
Anteeksi
7
1016
Vastaukset
- nainen
...nyt vaan ovat sellaisia että ne särkevät sydämen naiselta ja saa kaipaamaan itseään!
- Matti
Mie en ainakaan oo särkenyt sydämiä ja tuskinpa minua kukkaan kaipaakaa....
- Neito
Pahahan sitä Mattia on lakata kaipaamasta, kun kaikesta huolimatta oli ihana mies.
- hilima
joopa, en välitä matista. on alkanu pikku paholaiseks ja tuon tuosta on kukkarossani ja iltaisin käyttää nuijaa ja antaa nukutuksen
- Matiton
Matti osaa kauniisti laulaaluruatella korvaan, mutta muuten on kiero tyyppi.
Eiköhän me Matittomat siirrytä vaikka Juhiin?- Vaalea herkkupeppu
... anteeksi. Näille Mateille pitää alkaa kuittaileen; Esinerkiksi niin, että kun ne illalla nukahtaa kauniin naisen viereen niin nainen onkin aamulla kadonnut. Täytyy tosiaan siirtyä vaikka Kalleihin, mutta ei enää Matteja.... ; )
- maju
Eii... Kyllä ilman Mattia parhain, mutta älkää Juhiin siirtykö, sen virheen minä tein ja kadun nyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511