kukkaset kertoo kohtalomme

kevään ensikukkanen tulppaani paljon,väreillä keimailua(( kesän kukkanen juhannusruusu tuoksua parhaimmillan valkea viaton hento.Syyskukka asteri)Talven ehdoton kukka on ruusuja))))))) Mutta mikä kukka tuo sinulle ilon ja onnen hyvänmielen(((( kukkasilla voimme kertoa tunteemme ja siitä saa aikaan hyvän mielen((((muistatko ensimmäisen kukkasen jonka sait))) Minä muistan sain neilikoita tummanpunaisia kauniita((( mutta hauskaa keskiviikki iltaa (((((

34

532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on muuten

hautajaiskukka,mutta ihan nättihän se on.

• Nyt on kivaa kun saa kukkasia))) osaa arvostaa

• tykkää?
        sammakko17 kirjoitti:

Nyt on kivaa kun saa kukkasia))) osaa arvostaa

Itse voisin katsoo vähän pitempään jos joku toisi mulle kukan? Kukkia tulee joskus otettua,erikoisempia.En muista niiden nimiä.

• kukkaistyttönen.

Esimerkiksi Venäjällä neilikka on yleisempi kukkanen kuin ruusu.

Neilikoita näkee nykyään myös morsuiskumpuissakin. Hyvin kaunis kukka.

• tykkää? kirjoitti:

Itse voisin katsoo vähän pitempään jos joku toisi mulle kukan? Kukkia tulee joskus otettua,erikoisempia.En muista niiden nimiä.

tiedän että siellä on mies jaa kukkia mikäjottei jos saa mieskin kukkia,onko paha asia??

• kalla on hieno.. paljolti niitä näkee haudoilla mut on se silti hieno. Yksinkertanen ja tyylikäs. Ihan ku mää.

• Kalla on kaunis hiano,mutta ei enää mikään hautajaiskukka onneks enää ,....upee wauu

• impi-lempi

vaaleanpunainen, keltainen, mutta EI tummanpunainen :)

Sitten omenapuun kukat on ihanan kauniin hentoja....

Syreeneistä tykkään tuoksun vuoksi ...

On ihanaa saada kukkia :)

• unkarinsyrenin kukat aah ihanan tuoksuset ja kestävemmät lila ihana väri))) RUUSU LURJUKSELLE

• mansikankukka on kaunein... :•)

• Istuu siellä mansikkapellossa oottamassa että manssikat kypsyy)))ja kukinta alkaa

• sammakko17 kirjoitti:

Istuu siellä mansikkapellossa oottamassa että manssikat kypsyy)))ja kukinta alkaa

ei poimi mörri yhtään mansikankukkaa, käyn katselemassa niitä mansikkapenkissä...
        Kesällä niistä tulee makeita mansikoita... :•)

• Mörrimöykky11 kirjoitti:

ei poimi mörri yhtään mansikankukkaa, käyn katselemassa niitä mansikkapenkissä...
        Kesällä niistä tulee makeita mansikoita... :•)

Pikkasen kukkia ja laita vaasiin entäs metsämanssikat ,miten hyvvii viime kesänä tuli paljon nam

• sammakko17 kirjoitti:

Pikkasen kukkia ja laita vaasiin entäs metsämanssikat ,miten hyvvii viime kesänä tuli paljon nam

muutaman mansikankukkasen raaskis vaasiin ottaa, mutta nekin on sitten mansikoista pois...

Tuolla yhden niityn reunassa kasvaa metsämansikoita ja mesimarjoja, ei tullu paljoo viime kesänä, josko nyt tulis. Sinne retkelle menee mörri mielitiettynsä kanssa... :•)

• Mörrimöykky11 kirjoitti:

muutaman mansikankukkasen raaskis vaasiin ottaa, mutta nekin on sitten mansikoista pois...

Tuolla yhden niityn reunassa kasvaa metsämansikoita ja mesimarjoja, ei tullu paljoo viime kesänä, josko nyt tulis. Sinne retkelle menee mörri mielitiettynsä kanssa... :•)

Toisen ihmisen kanssa on kivaa kesällä luonnon katveessa ja paaaljon mannssikkoita)

• minä saan aina kaktuksetki kuolemaan??;))

• HEH mä voin arvata eis saa vettä tai liikaa vettä ja rakkautta ja substraaliii

• kalaturk

Kaktuksen voi pitää vuoden ilman vettä...ja sitku kastelee niin se suorastaan spurttaa kasvuun...ja kaiken lisäksi kukkii! :o))))

• kalaturk kirjoitti:

Kaktuksen voi pitää vuoden ilman vettä...ja sitku kastelee niin se suorastaan spurttaa kasvuun...ja kaiken lisäksi kukkii! :o))))

Niin mullakin pääsiäiskaktus...viskoon tuohon ulos kesäx ja otan sisälle ennen syksyy ni ruppee kukkiin

• kalaturk
        sammakko17 kirjoitti:

Niin mullakin pääsiäiskaktus...viskoon tuohon ulos kesäx ja otan sisälle ennen syksyy ni ruppee kukkiin

Se oli ainut kukka mikä rehotti opiskeluaikana...:o))) siis jos ei ollut vihree rusina...:))))))

• kalaturk kirjoitti:

Se oli ainut kukka mikä rehotti opiskeluaikana...:o))) siis jos ei ollut vihree rusina...:))))))

Entäs nyt??kukkiiko wai ,ja ostakko kukkii??

• kalaturk
        sammakko17 kirjoitti:

Entäs nyt??kukkiiko wai ,ja ostakko kukkii??

On ton paremman puoliskon hommii...ei uskalla kotia kukkia tuoda, ku heti joutuu epäillyks pahan teosta :))))))))
        Ja kaiken lisät kissat syö kaiken vihreen :o)

• kalaturk kirjoitti:

On ton paremman puoliskon hommii...ei uskalla kotia kukkia tuoda, ku heti joutuu epäillyks pahan teosta :))))))))
        Ja kaiken lisät kissat syö kaiken vihreen :o)

vikkoo jos miäs kantaa kukkasii ,se ois ihana,harmi.Minun kissa ei syö ennää se loppu kun näppäsin nenänpäähän ja kielsin

• kalaturk
        sammakko17 kirjoitti:

vikkoo jos miäs kantaa kukkasii ,se ois ihana,harmi.Minun kissa ei syö ennää se loppu kun näppäsin nenänpäähän ja kielsin

Mitään pahaa olekaan jos tuo kukkia...mut esim. kerran kymmenee vuoteen ettei tuu tavaks ;)

• kalaturk kirjoitti:

Mitään pahaa olekaan jos tuo kukkia...mut esim. kerran kymmenee vuoteen ettei tuu tavaks ;)

joo miusta ois kiva saada joka päivä kukkasii,tapa hah .....miehet

• kalaturk
        sammakko17 kirjoitti:

joo miusta ois kiva saada joka päivä kukkasii,tapa hah .....miehet

saunaan ja unten maile öitä... ;)

• kalaturk kirjoitti:

saunaan ja unten maile öitä... ;)

kalaturk ja makoisia löylyjä))))

• capt.cöpenick <

Sen poimin tuolta maantien ojasta... lauleli ennen Hammarbergin Antti.

• perunankukka läheisin.Nam,tulee aina lapsuus ja oma koti mieleen!

• mulle tul perunapelto mieleen maa muheva ja tuoksu ,ihanaa höh pittää kiusata

• sammakko17 kirjoitti:

mulle tul perunapelto mieleen maa muheva ja tuoksu ,ihanaa höh pittää kiusata

ollenkaan mieleen perunaviina? :-)

• nooanarkki kirjoitti:

ollenkaan mieleen perunaviina? :-)

pottuviini ,mieluimmin

• jani-31

sano mikä tuo onnen niin orkidea... mut nyt tais olla kaktus... kun kaik lentää kauvemmaksi... hitto niit piikkei siin kukkases... toinen on rahapuu... hih toiskos se euroja??? vois sit ostaa miljoon ruusuu... en toki itelleni =) tää kipale ei sit liity tähän...

http://www.youtube.com/watch?v=1M_aA5UuEhU&feature=related

• mullakin meinasin wiskata ulos ,mutta se rupes kaswaa joten tullookohan rahhaa..orkidea on kaunis kukka....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe