Peura
(23.12.-20.1.)
Solet yks iänikunen taivastelija, ootat saavasti vaikka tähet ja kuunki taihvaalta. Mitä rietasta sie siinä vielä tökötät, painu hakehman net sieltä jos halvat. Vai ootaksie että net joku sulle raakaa kotia? Justhiisa tuomonen sie olet, ootat vain että kaikki kannethan nokan ethen. Ei kuule onnistu. Jos jotaki halvat, tehe itte!
Vesiäijä
(21.1.-19.2.)
Kevhäälä nämät lutraajat friskaantuvat mahottomasti ja alkavak kukkimhan ko mettäperän ämmän kukkapenkki kesälä. Rakkauen asioissa vesimiehet oovak kyllä koko alkuvuen aika laila ulala. Jaa no vishin syksypuolela voi olla että törmäät yhtheen tyyphin, mutta ei voi sanoa varmaksi. Jos niin käypii, niin siinä sitä olhan. Palluuta entishen ei ole.
Silhakat
(20.2.- 20.3.)
Sie olet aina ollu ko mikäki hökäle! Haluat lappaa omia ja muittenki asioita siinä sivussa, oli homma sitte mikä vaineski. Koita nyt tukkia lärvisti, pese se vaikka saipuala. Käytäppä vaihtheeksi enerkioitasti vaikka raha-asioitten hoitamisheen, tuomonen persaukinen ko aina olet ollu.
Pässi
(21.3.-20.4.)
Pässeile tämä vuosi on mahotonta hellustamista. Niinko riivattu olet, ihmettelet ittekki, mikä rietas sielä päässä surraa. Kesä ko tullee, alat kuitenki ittekki havaittehman, että taisi olla sääski. Pässit nähhään tänä vuona aina niin mahottoman maireina, että oikein sivulisia ällöttää kattoa.
Sonni
(21.4.-21.5.)
Sie se olet aina ko persheele ammuttu karhu, jatkuvasti on nokka huulen päälä. Ittepäinenki olet ko mahoton. No älä nyt kuitenkhan ala möökymhän, kyllä sinustaki vielä jotaki tullee. Pittää vain löytää hyvä kouluttaja tuomosele ärmätile!
Kaksonen
(22.5.-21.6.)
Et ymmärrä sitten milhän antaa mishän asiassa perhän, aina vain vänkäät ja piät Ei sinua kukhan tuomosena ala vahtaahman. Josset sie lopeta tuota tieraamista toukokuuhun mennessä, niin paha sinut perrii viimeisthän syksylä.
Krapu
(22.6.-23.7.)
Sie olet mahottoman aikhaansaapa ihminen. Missä vain sie kylälä liikukki, niin sieltä kuuluu mahoton plutina. Sinussa sitä riittää enerkiaa vaikka muilekki jaettavaksi. Jos sie jotaki päätät tehä, niin siehän sitte tehet sen. Muista kuitenki välilä löysätäkki, johan sinua kaehtiva naapurikki.
Leijona
(24.7.-23.8.)
Luulet olevasti kovaki poika. Ootat että kaikki mennee aina justhin niinko sie itte haluat. Ylheensäkki kuljet aina nokka pystössä. Ei kannattais: sinun työasiat alkavakki menehmän hunningole. Jos sulla on ämmä tai äijä, seki kerrää kampsunsa ja häipyy kläpitten kanssa * eihän tuomosta mulkvistia kestä kukhan. Ala jo hyvä ihminen hillittehmän ittesti!
Hieho
(24.8.-23.9.)
Sie olet yhtä riethaallisena ko sonniki vuen alkupuolella. Kläpikki pelkäävät tuomosta pöröä ja sukulaisekki alkava eppäilemhän, että sinua on vishin sitä on pietty puutheessa juhannuksesta asti. Kessää kohen sulla kiirit kuitenki paranee. Voi hyvinki olla, että näkkyy sinuki pläsilä pikkusen ilosempi ilme, ainaki kerran.
Puntari
(24.9.- 23.10.)
No sie se olet aina yhtä tasanen, oikein sivulisiaki välilä pölättää. Vishin luuleva sinua joksikki tsompiksi, nulppea olet ko mahoton. Sinua ei hetkhauta, oliko pyhä vai arki, ko kaikki mennee sitä samaa rattaa. Sinun pitäis vasitenki vähän rävhäyttää. Pistäppä kunnola ranttaliksi ja katto sitte minkä näkösiksi muitten naamat mennee!
Skorppioni
(24.10-22.11)
Sulla piisaa vientiä: alituisheen laukot niin että ihmisekki jo ajattellee.Yritä nyt vähän hiastaa vauhtia, muuten makkaat raatona ennen kessää. Etenki niitten miespuolisten skorppioonien, joita naisleijonat ahistelee, kannattaa olla vähän pölkösilhän.
Jousiäijä
(23.11- 22.12.)
Sie raukka se et hoksaa, vaikka sinua viehän ko pässiä narussa. Hymmyilet vain ja luulet että hyvin mennee. Yksinkertanen saapii olla muttei pöljä! Hunteeraa nyt hyä ihminen tilannettasti! Ota kintut allesti ja häivy ennenko kaikki mennee persheelleen!
Horoskooppi Meän Kielellä
37
700
Vastaukset
mie oon sitten puntari)))) heh kivaa laitoit,,,,,
- impi-lempi
Mutten kai mä nyt ihan noin kamala ole ;O)))
impi-lempi kirjoitti:
Mutten kai mä nyt ihan noin kamala ole ;O)))
ja mahoton muttet perseelle ammuttu karhu))))
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
ja mahoton muttet perseelle ammuttu karhu))))
muuten piti paikkansa ;O) Valitettavasti :O/
Mitä sillä on väliä mitä ihmiset ajattelee?;)
- impi-lempi
*huokaus*
- impi-lempi
a-v kirjoitti:
*huoh*...;)
mä koitan , yritän, mutta en pysty, en kykene löytämään sulle jotain kivaa testiä tai kooppia ;O))
Mutta älkäämme luopuko toivosta, kumpikaan...ehkä vielä se löytyy, ei-paska ;O))) impi-lempi kirjoitti:
mä koitan , yritän, mutta en pysty, en kykene löytämään sulle jotain kivaa testiä tai kooppia ;O))
Mutta älkäämme luopuko toivosta, kumpikaan...ehkä vielä se löytyy, ei-paska ;O)))se kompakysymysjutska, siitä mä tykkäsin;)
Niin jotta kiitos vielä;)- impi-lempi
a-v kirjoitti:
se kompakysymysjutska, siitä mä tykkäsin;)
Niin jotta kiitos vielä;)olihan se juu....hmmm...en siis aivan toivoton viihdyttäjä olekaan ;O)))))
impi-lempi kirjoitti:
olihan se juu....hmmm...en siis aivan toivoton viihdyttäjä olekaan ;O)))))
ei sussa mitään vikaa oo, mä oon vaan niin vaikee viihdytettävä. Mun syy. Mää häpeen.
- impi-lempi
a-v kirjoitti:
ei sussa mitään vikaa oo, mä oon vaan niin vaikee viihdytettävä. Mun syy. Mää häpeen.
ei ole syytä ;O))
- MuisQuuuuu
vastata Siulle, kun tual käskettiin vaihteeks pitää lärvi ummessa..keleen persaukinen;o):..
- impi-lempi
Lärvikös ummessa...?? Älä ihmeessä, tai no, et sä varmaan paljon höpise, kun kirjoitat ?? ;O)
- MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
Lärvikös ummessa...?? Älä ihmeessä, tai no, et sä varmaan paljon höpise, kun kirjoitat ?? ;O)
niin käski...;o)...
Muuten, kyl mä höpisen..Höpisen ton rakkaani kanssa..Hää tekköö töitä..ja mä vaan viihdyn;o))))... - impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
niin käski...;o)...
Muuten, kyl mä höpisen..Höpisen ton rakkaani kanssa..Hää tekköö töitä..ja mä vaan viihdyn;o))))...Jo ihmettelinkin ;O)
Mäkin muuten höpisen, luen usein ääneen , kun kirjoitan ja nauran, mieheni tuossa on kanssa hääräilemässä omiaan ;O)) impi-lempi kirjoitti:
Jo ihmettelinkin ;O)
Mäkin muuten höpisen, luen usein ääneen , kun kirjoitan ja nauran, mieheni tuossa on kanssa hääräilemässä omiaan ;O))mutta impi jäit kii nyt sanoit ittekkin et höpötät ääneen heh
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
mutta impi jäit kii nyt sanoit ittekkin et höpötät ääneen heh
Mä ja mun suuri suuni...:O/
Mutten mä ittekseni puhu !! Mulla onneksi tuo miespuolinen henkilö tuossa lähellä ;O))
- kalaturk
Persaukinen ko aina olet ollu.... mistä tuo taas ties :)))
- impi-lempi
koska se on horoskooppi !! Ja koopit tietää susta kaiken !! ;O)) Hitsi, mä olen sonni ....:O/
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
koska se on horoskooppi !! Ja koopit tietää susta kaiken !! ;O)) Hitsi, mä olen sonni ....:O/
Kaikkee kuitenkaan usko mitä skooppi sanoo :))))))
- impi-lempi
kalaturk kirjoitti:
Kaikkee kuitenkaan usko mitä skooppi sanoo :))))))
Enhän mä voi olla sonni, mähän oon nainen ;O)
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
Enhän mä voi olla sonni, mähän oon nainen ;O)
Horo skooppi tuonkin.... :o))))
- impi-lempi
kalaturk kirjoitti:
Horo skooppi tuonkin.... :o))))
Kyllä mä ite tiedän, että mä olen nainen !!! Oot sä kanssa aikamoinen rölli, kun et tollasta tiennyt ;O)))
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
Kyllä mä ite tiedän, että mä olen nainen !!! Oot sä kanssa aikamoinen rölli, kun et tollasta tiennyt ;O)))
Mie sen galleriast näin mut piti varmistaa :o)))
Ja on se kyl tärkiää ett tuntee oman identiteetin :) - impi-lempi
kalaturk kirjoitti:
Mie sen galleriast näin mut piti varmistaa :o)))
Ja on se kyl tärkiää ett tuntee oman identiteetin :)sitten vielä hakusessa ?? ;O))
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
sitten vielä hakusessa ?? ;O))
Aikas varmaa alkas olla tosin pikkasen epävarmuutta ilmas kun tuo Arvi tuli tuohon niin selevää Röllikuvaa sekottammaa :o)
- impi-lempi
kalaturk kirjoitti:
Aikas varmaa alkas olla tosin pikkasen epävarmuutta ilmas kun tuo Arvi tuli tuohon niin selevää Röllikuvaa sekottammaa :o)
On ne sentään aika erilaiset ihmiset...kuin yö ja päivä...hmmm...mietippä sitä...palataan asiaan vaikka huomenna ;O))
- kalaturk
impi-lempi kirjoitti:
On ne sentään aika erilaiset ihmiset...kuin yö ja päivä...hmmm...mietippä sitä...palataan asiaan vaikka huomenna ;O))
Kerran öitä ;)
- mustaksimaalattu
Minun siis pitäisi tehdä pieni elämän muutos,,hitto kääntyiskö oikkeesseen vai vasemppaan,,,,,ollakko vai eikö olla,siinäpä vasta kysymys.Hitto ja vielä holtitonkin olen,,Hm hm,,,voi pitää muuten paikkansakin,,, :-)).Luinko rivien välistä oikein,eikö itsepäinen ole usein myös aika holtiton,,,:------)))))
- impi-lempi
ole holtiton...en mä ainakaan ole...siis holtiton ;O)
Mutta jää sä nyt miettiin elämänmuutostasi, mä meen unten maille !! ;O) - mustaksimaalattu
impi-lempi kirjoitti:
ole holtiton...en mä ainakaan ole...siis holtiton ;O)
Mutta jää sä nyt miettiin elämänmuutostasi, mä meen unten maille !! ;O)Tuossa horroskoopissa nyt sattui vaan olemaan pieniä ristiriitaisuuksia eri horroskooppi merkkien välillä,.Elä nyt vielä nukkumaan mee,,:--))
miksei kehuttais ko mä oon kyseessä...
Krapu- impi-lempi
ihan mahdottoman hyvä kaikessa , mihin alat ;O))
Mä vähän autoin sua, ettei sun tartte jatkaa !! ;O)
Mä muuten meen nyt nukkumaan, ja eiköhän sunkin jo pitäs...aattelin vaaan....
Hyvää yötä :) impi-lempi kirjoitti:
ihan mahdottoman hyvä kaikessa , mihin alat ;O))
Mä vähän autoin sua, ettei sun tartte jatkaa !! ;O)
Mä muuten meen nyt nukkumaan, ja eiköhän sunkin jo pitäs...aattelin vaaan....
Hyvää yötä :)*taas sä siellä viheltelet...* :)
Itseasiassa mä haukottelen niin että leukaluut narisoo, mennään vaan nukkuun...
Ötyjä...
Vai että vientiä on!Saa nähdä kuka vie ja minne?Ja kuinka kauaksi aikaa...:-)
- mikhaildenisov
Torniojoen laaksossa tuo ymmärrettäis?!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084751Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293473No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361463
- 381276
- 141182
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv211107- 271068
- 1641060