Pitkästä aikaa tuli katsottua K&R ja kyllä järkytti Taylorin muodonmuutos! Milloin tämä on tapahtunut, hän kun on ollut aina niin kaunis, aivan liiaksi käyty plastiikkakirugilla.
Taylorin
5
1440
Vastaukset
- -n- 26
Voi sua, vähän jälkijunassa kyselet... :> Onhan tuo "muodonmuutos" ollut nähtävissä Suomen jaksoissa jo jotain parisen vuotta. Itsekin pidin "au naturel" Taylorista enemmän.
- *Taylor*
Meistä kukaan ei ole nähnyt "au naturel" Hunter Tyloa Taylorin roolissa. Tässä vähän vanhempi kuva, ajalta ennen boldiksia -> http://www.bbpictureparadise.com/Actresses/tylo197.jpg
- -n- 26
*Taylor* kirjoitti:
Meistä kukaan ei ole nähnyt "au naturel" Hunter Tyloa Taylorin roolissa. Tässä vähän vanhempi kuva, ajalta ennen boldiksia -> http://www.bbpictureparadise.com/Actresses/tylo197.jpg
No joo, jos haluat pilkkua viilata mutta etköhän ymmärtänyt mitä tarkoitin. :P
- cecilia 35
-n- 26 kirjoitti:
No joo, jos haluat pilkkua viilata mutta etköhän ymmärtänyt mitä tarkoitin. :P
Kukaan ei säily naturena eikä samannäköisenä ajastaikaa.
30-ikäisenä ja 50-ikäisenä ollaan erinäköisiä, valitettavasti.
Taylorin ulkonäköä on plastikoitu, mutta voisi olla kaameemman ja mummon näköinen JOS ei olisi muovattu uudelleen.
Tosin huulet on liian töröt aika ajoin, mutta ikäisekseen on kaunis vaikka ei naturasti.
Puolustan kauneusleikkauksia vanhoille naisille, kun ei mennä liiallisuuksiin. Ei ne kalkkunanheltatkaan kivannäkösii ole kellään vaikka kuin naturea oliskin.
- Rolffilla
Minua huvittaa Taylorin suupielet, kaartuvat leikkauksien jälkeen ylöspäin kuin pelle hermannilla :) Onneksi hiukset "kasvoivat" entiselleen siitä kynitystä mallista muutamassa jaksossa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231028- 43875
- 37707
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html155705- 42646
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114546
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521