Onkohan Nordealla ongelmia, koska joutuvat irtisanomaan työntekijöitään? Onneksi olen vaihtanut jo pankkia, jotta ei tarvi hakea rahoja pois sieltä. Ei kai kukaan irtisano, jos ei ole ongelmia..
Nordealla ongelmia?
10
648
Vastaukset
- N:o 1
"Ei kai kukaan irtisano, jos ei ole ongelmia.."
niin ne köyhät duunarit sanoo, kun ei ole yhtään yritystä perustaneet, eikä yhtään työntekijää palkanneet.
te jotka kaiken aina paremmin osaatte, miksi ette näytä sitä käytännössä.- köyhä ajattelija
"niin ne köyhät duunarit sanoo, kun ei ole yhtään yritystä perustaneet, eikä yhtään työntekijää palkanneet."
Vai ajattelevatko sittenkin toisin,koska ei se duunari ainakaan lähtisi yrityksessä vähentään sieltä jossa on yrityksen tuottavin osa.
Eiköhän ne Nordean suurimmat ongelmat ole tuola naapurimaissa Tanska ja Ruotsi linjalla.
Mutta näihän se on että suomalainen johtaja ei uskalla sanoa että vikahan ei ole täällä vaan teillä sielä koska ei osaa kieltä ja näin näissä maissa naureskellaan kuinka homma hoitu taas kotiinpäin. - osa ?
köyhä ajattelija kirjoitti:
"niin ne köyhät duunarit sanoo, kun ei ole yhtään yritystä perustaneet, eikä yhtään työntekijää palkanneet."
Vai ajattelevatko sittenkin toisin,koska ei se duunari ainakaan lähtisi yrityksessä vähentään sieltä jossa on yrityksen tuottavin osa.
Eiköhän ne Nordean suurimmat ongelmat ole tuola naapurimaissa Tanska ja Ruotsi linjalla.
Mutta näihän se on että suomalainen johtaja ei uskalla sanoa että vikahan ei ole täällä vaan teillä sielä koska ei osaa kieltä ja näin näissä maissa naureskellaan kuinka homma hoitu taas kotiinpäin."........koska ei se duunari ainakaan lähtisi yrityksessä vähentään sieltä jossa on yrityksen tuottavin osa."
ennen pitää vähentää, myydä tms, ennekuin kärsiä vuoden tuottamattomasta osasta.
maksaisitko SINÄ duunari omista vanhoista säästöistäsi työntekijöille palkkaa ja kauanko jos yritys ei tuottaisi.
kyllä varmaan kaikilla on tarkoitus turvata tulevaisuus, kykyjensä mukaan,
se on ollut tarkoitus työkansaa lisä palkatessa, samoin irtisanomisissa. - köyhä osakkeenomistaja
osa ? kirjoitti:
"........koska ei se duunari ainakaan lähtisi yrityksessä vähentään sieltä jossa on yrityksen tuottavin osa."
ennen pitää vähentää, myydä tms, ennekuin kärsiä vuoden tuottamattomasta osasta.
maksaisitko SINÄ duunari omista vanhoista säästöistäsi työntekijöille palkkaa ja kauanko jos yritys ei tuottaisi.
kyllä varmaan kaikilla on tarkoitus turvata tulevaisuus, kykyjensä mukaan,
se on ollut tarkoitus työkansaa lisä palkatessa, samoin irtisanomisissa.kun suomessa iskee taantuma, jos yrityksien johto on tyhmää.
Eli irtisano sinä kannattavasta yksiköstä työntekijöitä ja palkkaa lisää kannattomalle puolelle.
Vai kumpi tässä yrittää turvata pomonkin tulevaisuutta?
- kun.
Kyllä siellä on jotain ongelmia olut,
jottain rahapulaa, ovat maksaneet korkeita korkoja viime elokuusta lähtien, lokakuussa todella hyvin. - minä pidän
eikös siellä makseta aika hyvää korkoa nykyään jo puolivuotta, olen kuulut, taitaa olla rahapulaa ?
tietysti on hyvä pitää alle 50 000 e per henki,
Nordeassa, niin kuin kaikissa muissakin.
Hieman on Kansallis-Osake-Pankin tunnelma,
ensin Juhla-anti, siten ne huonot uutiset, mutta tuli sieltä rahat mukavasti, muistan sen päivän vielä kuin eilisen. - ei taantuman aikaan
kärsi sen vaikutuksista ja joudu vähentämään väkeään? Mä en ole kuullut sellaisesta firmasta vielä. Kun irtisanomisia tapahtuu jopa hyvinä aikoinakin kun halutaan tehostaa toimintaa, karsia päällekkäisyyksiä ja.....tadaa...nostaa firman osakekurssia.
- nig.
"...ja joudu vähentämään väkeään? Mä en ole kuullut sellaisesta firmasta vielä."
ei kaikista voi kertoa kun uutisaika on niin lyhyt, nyt on kerrottu vain niistä suuremmista jotka ovat vähentäneet.
jos meidän tai kaverieni yrityksistä vähennetään, siitä ei mainita kuin paikallislehdissä.
Toiseksi, ei varsinaiset väenvähennykset vielä ole alkaneetkaan, odota syksyyn niin näet
- Nordeasta
... nyt jos koskaan kannattaa siirtää ne vähäisetkin rahat pois Nordeasta.
... ongelmia, kuten kaikilla muillakin pankeilla. Nordean suurin ongelma lienee se, että Baltiasta on tulossa sille(kin) runsaasti luottotappioita.
Minä aion kuitenkin pitää rahani pankeissa. Ei ole kovin viisasta säilytellä niitä tyynyn alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760