Joku viisas täällä nyt latoo, että Jakkelle vihelletään, siksi että hän on JYP:n paras pelaaja. Tuosta on vain puolet totta. Jakkelle vihellellään siksi, että hän taklasi, siis turkulaisten mielestä, törkeästi. Tuo, et Jakke on JYPin paras pelaaja, et liity mitenkään tuohon viheltelemisiin. Senhän näkee jo siitä, että ekoissa peleissä Jakke ei käynnistänyt vihellyskonserttia. Vai tajusko turkulaisyleisö vasta parin matsin jälkee, et "ei helvetti, toiha numero 26 on se Jarkko Immonen, joka oli kiinni runkosarjan pistepörssin voitossa. Sehä taitaa olla aika kova pelaamaan. Sillehän vois buuata."
Mutta arvon turkulaiset, tervetuloa Jyväskylään. Täällä pelataan vielä! Ottakaas sieltä Turun suunnasta muutama bussilasti porukkaa ja tulkaa tänne viheltelemään, kun JYP ja Jakke jatkavat pelejä! Varatkaapa liput maanantain matsiin JYP - Kalpa. Tervetuloa. Voin tulla mukaan viheltelemään jos nähään.
Ps. Onko Turussa yleistä, että jos joku urheilullinen lätkäpelaaja kulkee Turun torilla, niin 10 000 jätkää viheltää?
Pientä selvennystä turkulaisille
3
189
Vastaukset
- dwawrfd23
samoin kuin alkoi Hirschovitsinkin kohdalla rangaistuksesta säälipleijareissa. Ja muistaakseni Jan Calounillekin vihellettiin turkuhallissa 90-luvun loppupuolella, jonkin rangaistuksen surauksena?
- olin paikalla
sinä ilmeisesti et. Ja oikeuttaako se epäurheilijamaiseen käyttäytymiseen jos joku taklaa tepsin pelaajaa, Hirso ei edes taklannut ketään ja Jyppakki loukkasi kätensä.
- dwawrfd23
olin paikalla kirjoitti:
sinä ilmeisesti et. Ja oikeuttaako se epäurheilijamaiseen käyttäytymiseen jos joku taklaa tepsin pelaajaa, Hirso ei edes taklannut ketään ja Jyppakki loukkasi kätensä.
Mitä epäurheilijamaista viheltämisessä on? Äläkä itse jauha paskaa. Miksi tällainen keskustelu alkoi vasta nyt? Ei kukaan ole ennen purnanut viheltämisetsä/buuamisesta! Ja sitä on tapahtunut aina. En ymmärrä. Itse en ole viheltänyt koskaan, mutta ymmärrän täysin sen. Miksi tästä edes keskutellaan? Yleisön pitäisi sitäpaitsi viehltää aina kun vastustajalla on keikko, koko yleisön. Eikös logiikallasi toisen joukkueen kannsutaminenkin ole epäurheilijamaista. Suomen jääkiekosta on puuttunut kaikki tunne viimeiset 10 vuotta. Miksi olit ylipäätään paikalla, jos tiesti että siellä vehelletään. Miten moraalisi kesti sen? Dufvan lässytys ja ulosanti on silkkaa komediaa, silti joidenkin mielestä hän on suoraselkäinen. Toivon todella, että Jypin joukkueen sisällä keskitytään muihin aisoihin kuin Dufvan paskanpuhumiseen. Miksi Dufva edes ylipäätään selittelee sanomisiaan? Haluan, että Jyp tai Kalpa vie mestaruuden, vaikka Dufvaa inhoankin. Pekka Virta taitaa viedä mediapelin 100-0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760