Ja täällä sen kun tapellaan

fighter53

mulla oli tänään hyvä päivä

Sain monta asiaa kuntoon eikä siten huvita kirjoittaa tännekään mitään negatiivista.

Skype on paras keksintö sitten lankapuhelimen keksimisen jälkeen, kun sen kerran lataa hintaan 11,50€ niin sitten saa soitella kaikille systeemiin liittyneille vaikka Timbuktuun ilmaiseksi, ja äänen laatu on hyvä, puhumattakaan että webbikamerassa näkee toisen naaman, tulee sellainen tunne, kuin olisi smassa huoneessa sen kanssa jolle soittaa. Minä soittelen melkein joka ilta morsmaikalle Milanoon.

Panenpa vielä teille riitapukareille tuutulaulun tähän lopuksi. Kosketelkaa toisianne, älkää sotiko. He he!

http://www.youtube.com/watch?v=bJyUPOPLOOU

5

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T Urpo

Soiteltaisiin skypellä? Jos vaikka neukkula
      vainaa olisi vielä olemassa?

Voisi nikinkin skypetys lopahtaa Sotshin kohdalla
      jos olisi "nikita" työläisten paratiisista!

Ei nikki mitään henk kohtaista tässä, ihan vaan
      pohdiskelin vapaan maailman työläisen asemaa
      vs. sosialismi vainaa.

• fighter53

Saat Urpo heti vastauksen

Ihan niin kuin muualtakin soitellaan. Mulla on esim Kuubassa 2 hyvää tuttavaa, joiden kanssa olen jutellut ajoittain skypessä, toinen on matkatoimistovirkailija Yoanis ja toinen on insinööri Reynaldo.

Olen kysellyt, että mites siellä menee. Reynaldo sanoi, että se kauppasaarto ei juurikaan enää pure, koska ulkomaiset sijoittajat enää vähät välittää jenkkien saarroista. Talous on viime vuosina kasvanut aika kovaa vauhtia, mutta nykyään hidastunut, kyllä toki se lama vaikuttaa myös Kuubaan, koska maailmassa kaikki vaikuttaa kaikkeen, eli jos kspitalismi käärsii lamasta, sosialistisetkin maat kärsivät siinä ohessa, koska ulkomaankauppa ei vedä niin kuin ennen lamaa.

Yoaniksen kanssa en ole politiikkaa haastellut, vaan NIITÄ asioita. Voit sinä katsoa skypestä, valitse sieltä Kuuba ja pane kone hakemaan skypen käyttäjiä sieltä. Muistuu tässä mieleen, että yksi nuori kuubatar noin 2 vuotta sitten riisuuntui minulle webbikameran edessä, tiedäthän sen, että kuubattaret on tulisia naisia, eikös se Anakin kehunut miten se harrastaa kaimasi Leppäsen Urpon kanssa aktiivisesti seksiä=))

• T Urpo
        fighter53 kirjoitti:

Saat Urpo heti vastauksen

Ihan niin kuin muualtakin soitellaan. Mulla on esim Kuubassa 2 hyvää tuttavaa, joiden kanssa olen jutellut ajoittain skypessä, toinen on matkatoimistovirkailija Yoanis ja toinen on insinööri Reynaldo.

Olen kysellyt, että mites siellä menee. Reynaldo sanoi, että se kauppasaarto ei juurikaan enää pure, koska ulkomaiset sijoittajat enää vähät välittää jenkkien saarroista. Talous on viime vuosina kasvanut aika kovaa vauhtia, mutta nykyään hidastunut, kyllä toki se lama vaikuttaa myös Kuubaan, koska maailmassa kaikki vaikuttaa kaikkeen, eli jos kspitalismi käärsii lamasta, sosialistisetkin maat kärsivät siinä ohessa, koska ulkomaankauppa ei vedä niin kuin ennen lamaa.

Yoaniksen kanssa en ole politiikkaa haastellut, vaan NIITÄ asioita. Voit sinä katsoa skypestä, valitse sieltä Kuuba ja pane kone hakemaan skypen käyttäjiä sieltä. Muistuu tässä mieleen, että yksi nuori kuubatar noin 2 vuotta sitten riisuuntui minulle webbikameran edessä, tiedäthän sen, että kuubattaret on tulisia naisia, eikös se Anakin kehunut miten se harrastaa kaimasi Leppäsen Urpon kanssa aktiivisesti seksiä=))

Mikäli Kuuban Jose vaan jaksaa säästää pari
        vuotta ja olla syömättä niin saa tietsikan ja
        skypenkin.

Voi vittu sentään vai vetäisi tekstiilit pois!

Herran jestas, siinä sitten jökötit ruskean lihan
        edessä ja liha kuitenkin tavoittamattomissa!

Jessus!

• fighter53
        T Urpo kirjoitti:

Mikäli Kuuban Jose vaan jaksaa säästää pari
        vuotta ja olla syömättä niin saa tietsikan ja
        skypenkin.

Voi vittu sentään vai vetäisi tekstiilit pois!

Herran jestas, siinä sitten jökötit ruskean lihan
        edessä ja liha kuitenkin tavoittamattomissa!

Jessus!

Tunnetko skype systeemin?

Jos tunnet, ja se on sulla ladattuna ja osaat englantia, niin mennäämpä sitten kolmistaan juttelemaan skypeen. Siinä järjestelmässä voi kutsua sättiin samalla kertaa rajoittamattoman määrän osallistujia. Mennäänkö vaikka tänä iltana jo?

Nyt tosin kellon aika Kuubassa on 12.18 ja Reynaldo on varmaankin hommissa, mutta jos ei sua nukuta, mennään sitten vaikkapa 5 tunnin kuluttua.

Sopiiko?

• fighter53

ja ei vain naisystäväni lisäksi

Varkaita siellä on toki paljon, mutta ainakin 90% enemmistö on ihan kunnon ihmisiä.

Italian partisaaniliike teloitti fasistirotta Mussolinin ilman oikeudenkäyntiä, mutta tuskin kukaan sen "toverin" kohtaloa suree mitenkään.

Panin kyllä jo saman laulun eilen, mutta en voi olla silti olla linkittämättä siitä italialaisen kultakurkun versiota, joka sen lisäksi että se on , asiaa hienosti sen esittää, ja on on vielä kauniskin=))

Tässä se. Vaikka sanat eivät ole suomea, ei sillä ole ratkaisevaa merkitystä, ja sinänsä laulut pitäisikin aina esittää sen maan kielellä, jossa ne on tehtykin, vain originaali on se alkuperäinen, ei esim. Kari Tapio pysty esittämään sono italioaanoa läheskään yhtä hyvin kuin monet italialaiset laulajat, siellähän se aluperin sävellettiin ja laulettiin. Niin se on. Tässä hienoin versio. Seuratkaa ihmisten ilmeitä siinä videossa, ne kertoo kaiken sodanvastaisuudesta. Ja Iva Zanicchi on todella hieno laulaja ja ihminen.

http://www.youtube.com/watch?v=O5FQgzebV7k&NR=1http://www.youtube.com/watch?v=O5FQgzebV7k&NR=1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe