alemmassa postauksessa jossa on jo yli 400 viewsiä. Jotkut valopäät yrittävät hakea vastaavaa mediajulkisuutta postauksillaan mutta yltävät vain muutamiin kymmeniin katsontakertoihin. cd90g ja Teppo todella osaavat hyvän bisneksen ja se heille suotakoon! Ei se vain kaikilta onnistu!
Stadin kundin ja cd90g:n suosion
8
238
Vastaukset
- naureskelija...
"teppo, teppo, älä tyrki teppo tee joskus miehen työ, teppo, teppo, älä sanojasi syö..."
- tuttattuttattutattaa
tarkoittaa sitä että kinnostusta on mikä on hyvän bisneksen peruselementti hei!
- tästä!
tuttattuttattutattaa kirjoitti:
tarkoittaa sitä että kinnostusta on mikä on hyvän bisneksen peruselementti hei!
Sika-Kyösti pelaa todella sikaa tällä palstalla! Kyösti on luultavasti juuri se Kokkolan paskamuna josta mm. Teppo on palstalla jo aikoja sitten varoittanut!
- Sika-Kyösti
tästä! kirjoitti:
Sika-Kyösti pelaa todella sikaa tällä palstalla! Kyösti on luultavasti juuri se Kokkolan paskamuna josta mm. Teppo on palstalla jo aikoja sitten varoittanut!
Se nyt oli niin typerä viesti ilman mitään asiasisältöä, että se sai lähteä. Yleensä Kyöstin viestit ovat täyttä asiaa jot tällei moi!
En ole Kokkolan mies. Sen voi todistaa ihan yksinkertaisesti vertaamalla Taavetti2:n ja meikäläisen pelihistoriaa: Tiivitaavi voittaa ja minä en. Toisaalta voidaan kyllä todeta sekin, että minä olen mukava ja isovarusteinen mies, mitä Taavi taas ei ole.
- ja ramadanit
Lakoon! Ja kerralla! Kyseisten herrojen tähdittämä postaus on kerännyt jo lähes 500 lukijaa!
Sikä-kyösti ja "RAMADAN" yrittivät vastata haasteeseen mutta säälittävällä lopputuloksella. Heeboille kertyi ainoastaan muutama kymmenen säälikatsontaa!- Sika-Kyösti
cd90g/teppo.moi todellakin on tämän palstan kuningas! Sinänsä säälittävää on, että miehen mitta on se, kuinka monta kertaa hänet on katsottu. Itse pidän tärkeimpänä sitä, kuka on katsonut ja millä lailla--kuten varmaan se oikea Tepikin, joka on vastuussa ehkä 2% kaikista Teppokävitäällä-viesteistä.
Nyt Kyösti ottaa kunnon hörpyn ja rupeaa nosl..nots...nosg...ei vittu miten se kirjoitetaan...nostalgisoimaan, pistää Iron Maidenin Powerslaven soimaan ja toivottaa palstalaisille hjuvaa yötä (ilman huutomerkkiä).
PS. Vaikka Wales lähtee kaikille lapuille lauantaina, toki Kyöstin sydän toivoo, että jostain se Kyllikki Forssel löytäisi inspiraation ja tekisi vihdon maalin! Tai edes Erektiomenko. - proxy-cd90g
Sika-Kyösti kirjoitti:
cd90g/teppo.moi todellakin on tämän palstan kuningas! Sinänsä säälittävää on, että miehen mitta on se, kuinka monta kertaa hänet on katsottu. Itse pidän tärkeimpänä sitä, kuka on katsonut ja millä lailla--kuten varmaan se oikea Tepikin, joka on vastuussa ehkä 2% kaikista Teppokävitäällä-viesteistä.
Nyt Kyösti ottaa kunnon hörpyn ja rupeaa nosl..nots...nosg...ei vittu miten se kirjoitetaan...nostalgisoimaan, pistää Iron Maidenin Powerslaven soimaan ja toivottaa palstalaisille hjuvaa yötä (ilman huutomerkkiä).
PS. Vaikka Wales lähtee kaikille lapuille lauantaina, toki Kyöstin sydän toivoo, että jostain se Kyllikki Forssel löytäisi inspiraation ja tekisi vihdon maalin! Tai edes Erektiomenko.Minä ja Teppo olemme kaksi täysin erillistä ja toisistamme riippumatonta henkilöä ja se sinunkin hyvä kinkunkasvattaja tulisi jo vihdoin tietää!
Minä, cd90g ja teppo.moi jaamme paljonkin yhteneväisiä mielipiteitä vedonlyönnistä, politiikasta ja ihanasta elämästä muutenkin joten meidät saattaa helposti mieltää sairaassa mielessä yhdeksi henkilöksi. - vihjeet
ovat kyllä ansainneet jo aika paljon tänäänkin viewsejä... ja mitä helvetin järkeä on laskea jotain viewsejä jostain viesteistä joittenka sisältö on täyttä kuraa eikä liity palstaan mitenkään. eri asia jos jotain hyvää vihjettä katsotaan monesti niin sitä voi jo arvostaakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808