Minäkin olen köyhä kundi!
Hallitus lupaa auttaa köyhimpia kuntia..
11
280
Vastaukset
- Tyyris Tyllerö
Onko menosi liian suuret vai tulosi liian pienet?
Saitkos viime hallituksen köyhyyspaketista jotain apua, jossa oli demaritkin mukana?
Tässä säästövinkkejä sinulle
1) älä enää maksa puolueen jäsenmaksuja
2) eroa myös ay-liikkeestä
3) kirkosta olet jo varmaan eronnutkin
4) hanki Filippiiniläinen sorja neito kotiisi taloudenhoitajaksi ja unohda ne maksulliset itänaapurin naiset. Ei ne kuitenkaan oikeasti kommunisteja ole. Samalla autat köyhää Filippiinien kansaa internationaalin solidaarisuusajattelun mukaisesti.- itänaapurissakommuisteja
Kuule lyllerö, ainut fiksu ajatus kirjoitelmassasi oli tuo sorja filippiiniläisneito, muu sepustus on syvältä, jostain sieltä missä aurinko ei nouse, eikä paista!
Meinaat sitten tulla toimeen ilman niitä suomi-pojan maksamia palkkioita kun noin auliisti opastat ja opetat kuinka suomi-pojan tulee toimia! Mistä voit tietää vanhan mieltymykset tai mitä hän haluaa/tarvitsee? Huolehdi omista tuloistasi ja menoistasi ja jätä ihmiset rauhaan!
Sinä saat kuulua kokomustiin tai, vaikka kyöpelivuorennoitayhdistykseen ja maksaa ihan niin paljon kuin ikinä pystyt ja haluat!
- Hallitus on
Hallitus on auttanut köyhimpiä paljon. Tämä porvarihallitus teki ensi töikseen niin paljon sosiaalisia uudistuksia ja korjauksia, että vasemmistolaisen tutkimuslaitoksen johtajaakin hivitti.
Pienimpiä eläkkeitä korotettiin, verottomuuden alarajoja korotettiin, lapsilisiä korotettiin, opintotukia korotettiin jne. Seuraavaksi lasketaan eniten köyhimpiin kohdistuvaa ruoan ALV.tä. Tuo ALV onkin siitä jännä vero, että suhteellisesti se on korkein vero juuri kaikkein pienituloisimmille, itse asiassa se on ainoa vero, jota köyhimmät ihmiset joutuvat maksamaan.
Varm.kehu ei taatusti kuulu köyhimpiin kundeihin, sillä köyhät eivät maksa veroja, paitsi tuon mainitun ALV.n he joutuvat aina maksamaan.- varma.kosto
kokoomuksen voiton huumassa. Nyt niitä lunastetaan takaisin, koska ne joudutaan rahoittamaan velkarahalla, kuten osamaksu-ja pikaluotto porvari sen tekee omassa taloudessaankin! Laske vuoden päästä mitä noista korotuksista on jäljellä! Ei yhtään mitään! Suomen kansa maksaa porvareiden vaalivoitosta korkean hinnan! Ovat jo nyt maksaneet korkeina elintarvikkeiden hintoina. Puhumattakaan kiinteistöveroista, sähköveroista jne. pitää olla todellinen kiihkoporvari,joka ei näe asioiden todellisuutta!
- Pieneläkeläinen
Haista sinä kuule paska, nämä porvari kusipäät korottivat esim. minun pieneläkettäni 1,72e/kk, siinä sinulle korotusta.
- ennen toteutumistaan
varma.kosto kirjoitti:
kokoomuksen voiton huumassa. Nyt niitä lunastetaan takaisin, koska ne joudutaan rahoittamaan velkarahalla, kuten osamaksu-ja pikaluotto porvari sen tekee omassa taloudessaankin! Laske vuoden päästä mitä noista korotuksista on jäljellä! Ei yhtään mitään! Suomen kansa maksaa porvareiden vaalivoitosta korkean hinnan! Ovat jo nyt maksaneet korkeina elintarvikkeiden hintoina. Puhumattakaan kiinteistöveroista, sähköveroista jne. pitää olla todellinen kiihkoporvari,joka ei näe asioiden todellisuutta!
Nämä korotukset odottivat kylläkin 12 demarihallitusvuotta ennen toteutumistaan.
SDP ei ole KOSKAAN ANTANUT eläkeläisille, lapsiperheille, opiskelijoille jne mitään muuta, kuin PETETTYJÄ VAALILUPAUKSIA.
Eipä olekaan ihme, miksi demareiden kannatus on alamäessä. - hallituksessa?
Pieneläkeläinen kirjoitti:
Haista sinä kuule paska, nämä porvari kusipäät korottivat esim. minun pieneläkettäni 1,72e/kk, siinä sinulle korotusta.
Paljonkos sait korotusta SDP.n ollessa hallituksessa?
Et sitten senttiäkään, mutta verojasi nuo demarit kyllä korottivat. - varma.kosto
Pieneläkeläinen kirjoitti:
porvareilta! Nyt on asia sillä tavalla, että jos eläkkeesi olisi niin pieni, että et joutuisi valtion veroa maksamaan, niin et saisi sentinkään alennusta verotukseesi. Näitä eläkkeen saajia on Suomessa tiettävästi ainakin 150 000 ellei enemmänkin. Pelkällä kansaneläkkeellä Suomessa näkee nälkää!
- Tyyris Tyllerö
varma.kosto kirjoitti:
porvareilta! Nyt on asia sillä tavalla, että jos eläkkeesi olisi niin pieni, että et joutuisi valtion veroa maksamaan, niin et saisi sentinkään alennusta verotukseesi. Näitä eläkkeen saajia on Suomessa tiettävästi ainakin 150 000 ellei enemmänkin. Pelkällä kansaneläkkeellä Suomessa näkee nälkää!
Jos ei maksa veroja niin miten voisi saada veronpalautusta.
Kyllä demujen logiikka on metsässä. Lisäksi demujen luvut eivät vastaa todellisuutta - ai niin miksi? Eihän siitä muuten saisi jutun tynkää aikaan.
Tuskin demut haluavat nostaa pelkkiä kansaneläkkeitä kuten ei pelkkiä työttömyyskorvauksiakaan (ilman ansiosidonnaisen korottamista). Muutenhan köyhät loppuisivat Suomesta.
- on rutiköyhä
Mutta siihen halllituksella ei ole aseita.
No tietysti voisi taluttaa saunan taakse.... - kovettu
Hallitus auttaa köyhiä korottamalla kiinteisöveroja ja kaikkia muutakin kulutukseen liittyvää verotusta. Niihin on köyhien varat menneet ennen veronkorotuksiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181