Moi!
Olen yrittänyt Centrebetille tallettaa (pelitilille) pankkikortiltani rahaa koko aamun, tuloksetta, tulee seur. sanonta : 3D secure-pyynnön käsittelyssä syntyi ongelma. Yritä hetken kuluttua uudelleen. No yrittäny oon muttei vain. Eilen illalla sain siirrettyä kyllä, ja rahaa tilillä kyllä on.
Tietääkö kuka missä voisi vika olla?
Tietääkös kukaan
3
380
Vastaukset
- non-kämpler
Tarkoittaa, että VISA/MasterCard maksutapahtuman käsittelyssä, jota yritit on ongelma ja että sinun kannattaa yrittää myöhemmin uudelleen.
Vian lähdettä/syytä ei ilmoituksessa sanota, mutta sen syyn arvailu on jokatapauksessa turhaa, koska ainoa, mitä voit asialle tehdä, on se uudelleenyritys myöhemmin.
Sait siis kaiken oleellisen tiedon virheilmoituksessa, etkä enempää voi saada mistään.- vastauksestasi
Juu 4 tuntia olen yrittänyt, tuloksetta, aina sama.
Tilisiirto sinne. Niillä on ihan suomalainen pankkitili. Tosin tilisiirto ei näy heti vaan kestää päivä tai pari ennenkun rahat näkyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760