... puolustelijoille/sponsoreille tullu mieleen, että ne voi olla vastuussa monen ihmisen hyvinvoinnista/pahoinvoinnista?
On melkoisen törkeetä touhua, kun sponsorit yrittää uskotella jäsenille, että "hätä ei ole tämän näköinen" ja samaan sössöön syöttävät "petetyksi itsensä tunteville jäsenille" kaikenlaista skeidaa, jottei as.om. henkilö tekisi rikosilmoa.
Ymmärtääköhän sponsori oikeesti, jotta mitä on tekemässä lupaamalla WinCapitan paluuta?
Ja mitaan ette voi...
Onko noille WinCapitan ...
7
1002
Vastaukset
- 14 sponsoroitua
Minäkin sponsoroin 14 henkilöä mukaan.
Kukaan ei ole edes aikonut tehdä rikosilmoitusta.
SYY: KRP:n valehtelu, median valehtelu, jne
(Olen antanut ymmärtää näin).
Nettosin lähes 200 000 € ja voittojen kotiutukset olen siirtänyt vuosien aikana varmaan talteen.
Nyt rupean ainakin muutamaksi oloneuvokseksi ja matkustelen ja lomailen oikein kunnolla.
Ajoitukseni oli loistava. 4 sponsoroimaani henkilöä on tappiolla, kun eivät kerenneet nostaa voittoja ulos. Muut ovat joko voitolla tai omillaan.
Joku voittaa ja joku saa rökäletappioita.
Elämä on sellaista.
JAHAH. PITÄÄKIN LÄHTEÄ PAKKAAMAAN.
PS. Mene sinäkin tsuppariksi jonnekkin ja hanki alkupääoma, että voit sitten sijoittaa johonkin tuottoisaan systeemiin.- AdaFlink
... tuli joskus opiskeluaikana tehtyä. Ihan kivaahan se oli Starkilla kuljetella sisäistä postia milloin minnekin. Myöhemmin opiskelun päätyttyä olin sitten silloisen Starkin sisäisen tarkastajan avustajana. Niin se uraputki vaan eteni, vaan ei etene enää omasta tahdostani.
Ja mitaan ette voi... - jo ihmeessä
Mitä tarkoittaa termi "sponsoroida" esim. Capitan tai jonkin vm-yrityksen yhteydessä? Olen kuullut sanan usein mutta se on outo näissä kuvioissa. Jos joku vm-hörhö esim. "sponsoroi" uuden alaisen itselleen niin antaako hän rahaa? Ja pyytääkö vastineeksi oman logonsa esim. jätkän hihaan?
Kertokaa mulle tyhmälle pliis. - sanakirja käteen
jo ihmeessä kirjoitti:
Mitä tarkoittaa termi "sponsoroida" esim. Capitan tai jonkin vm-yrityksen yhteydessä? Olen kuullut sanan usein mutta se on outo näissä kuvioissa. Jos joku vm-hörhö esim. "sponsoroi" uuden alaisen itselleen niin antaako hän rahaa? Ja pyytääkö vastineeksi oman logonsa esim. jätkän hihaan?
Kertokaa mulle tyhmälle pliis.käyttö vm-hörhöilyssä ym. kertoo jo paljon siitä, kuinka paljon ymmärretään lukemisesta ja kirjoittamisesta..
- ...
jo ihmeessä kirjoitti:
Kertokaa mulle tyhmälle pliis.Tässä yhteydessä "sponsori" voitaisiin kääntää lähinnä kai "suosittelijaksi". Sponsori suosittelee tulevaa tunkkia klubin jäseneksi, ja vastapalveluksi suosittelusta tunkki lupaa lahjoittaa 20% sijoitustuotoistaan sponsorilleen (tosiasiassa tunkin kaikki rahat käytetään häntä aiemmin liittyneidein jäsenten kotiutuksiin...).
- Totuus asiassa tässä
Jos kaikki olis niin ja aamen.
Ihme että ennustajat on nähny
niin paljon näkyjään totuudesta.
Ja sitten kirjottalevat täällä
että he tietävät.
Vaikka oikeus ei vielä ole istunut.- AdaFlink
... istunut. Vangitsemisoikeudenkäynnit ja vakuustakavarikot on raastuvassa päätetyt. Osa vakuustakavarikoista on jopa saanut hovinkin siunauksen.
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780