Onko noille WinCapitan ...

AdaFlink

... puolustelijoille/sponsoreille tullu mieleen, että ne voi olla vastuussa monen ihmisen hyvinvoinnista/pahoinvoinnista?

On melkoisen törkeetä touhua, kun sponsorit yrittää uskotella jäsenille, että "hätä ei ole tämän näköinen" ja samaan sössöön syöttävät "petetyksi itsensä tunteville jäsenille" kaikenlaista skeidaa, jottei as.om. henkilö tekisi rikosilmoa.

Ymmärtääköhän sponsori oikeesti, jotta mitä on tekemässä lupaamalla WinCapitan paluuta?

Ja mitaan ette voi...

7

1002

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14 sponsoroitua

Minäkin sponsoroin 14 henkilöä mukaan.
      Kukaan ei ole edes aikonut tehdä rikosilmoitusta.
      SYY: KRP:n valehtelu, median valehtelu, jne
      (Olen antanut ymmärtää näin).
      Nettosin lähes 200 000 € ja voittojen kotiutukset olen siirtänyt vuosien aikana varmaan talteen.

Nyt rupean ainakin muutamaksi oloneuvokseksi ja matkustelen ja lomailen oikein kunnolla.
      Ajoitukseni oli loistava. 4 sponsoroimaani henkilöä on tappiolla, kun eivät kerenneet nostaa voittoja ulos. Muut ovat joko voitolla tai omillaan.
      Joku voittaa ja joku saa rökäletappioita.
      Elämä on sellaista.
      JAHAH. PITÄÄKIN LÄHTEÄ PAKKAAMAAN.

PS. Mene sinäkin tsuppariksi jonnekkin ja hanki alkupääoma, että voit sitten sijoittaa johonkin tuottoisaan systeemiin.

• AdaFlink

... tuli joskus opiskeluaikana tehtyä. Ihan kivaahan se oli Starkilla kuljetella sisäistä postia milloin minnekin. Myöhemmin opiskelun päätyttyä olin sitten silloisen Starkin sisäisen tarkastajan avustajana. Niin se uraputki vaan eteni, vaan ei etene enää omasta tahdostani.

Ja mitaan ette voi...

• jo ihmeessä

Mitä tarkoittaa termi "sponsoroida" esim. Capitan tai jonkin vm-yrityksen yhteydessä? Olen kuullut sanan usein mutta se on outo näissä kuvioissa. Jos joku vm-hörhö esim. "sponsoroi" uuden alaisen itselleen niin antaako hän rahaa? Ja pyytääkö vastineeksi oman logonsa esim. jätkän hihaan?
        Kertokaa mulle tyhmälle pliis.

• sanakirja käteen
        jo ihmeessä kirjoitti:

Mitä tarkoittaa termi "sponsoroida" esim. Capitan tai jonkin vm-yrityksen yhteydessä? Olen kuullut sanan usein mutta se on outo näissä kuvioissa. Jos joku vm-hörhö esim. "sponsoroi" uuden alaisen itselleen niin antaako hän rahaa? Ja pyytääkö vastineeksi oman logonsa esim. jätkän hihaan?

käyttö vm-hörhöilyssä ym. kertoo jo paljon siitä, kuinka paljon ymmärretään lukemisesta ja kirjoittamisesta..

• ...
        jo ihmeessä kirjoitti:

Tässä yhteydessä "sponsori" voitaisiin kääntää lähinnä kai "suosittelijaksi". Sponsori suosittelee tulevaa tunkkia klubin jäseneksi, ja vastapalveluksi suosittelusta tunkki lupaa lahjoittaa 20% sijoitustuotoistaan sponsorilleen (tosiasiassa tunkin kaikki rahat käytetään häntä aiemmin liittyneidein jäsenten kotiutuksiin...).

• Totuus asiassa tässä

Jos kaikki olis niin ja aamen.
      Ihme että ennustajat on nähny
      niin paljon näkyjään totuudesta.
      Ja sitten kirjottalevat täällä
      että he tietävät.

Vaikka oikeus ei vielä ole istunut.

• AdaFlink

... istunut. Vangitsemisoikeudenkäynnit ja vakuustakavarikot on raastuvassa päätetyt. Osa vakuustakavarikoista on jopa saanut hovinkin siunauksen.

Ja mitaan ette voi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe