Aitoa helluntailaisuutta

Älä pelkää

Koska niin monien ihmisten kautta olen kuullut ja itse nähneenä voin todistaa että ilmiöt helluntailiikkeessä eivät ole vain tärinää ja vapinaa tai hurjaa jalkojen ravistelua.
Helluntailiikkeestä olen kuullut paljonkin kauhistusta ja olen itsekin siitä erään todistajan kautta kuullut kuinka hän on rehellisesti kertonut että heidän kokouksissaan on esiintynyt alastomuutta ja heidän keskuudessaan on tapahtunut myös synnillistä haureutta.On esiintuotu homoseksualistista toimintaa on aviorikoksia ja runsaasti petoksia, murhiakin.
Kysyisinkin että kuinka syvään upotettu uudestisyntynyt ja uskonsa nimeen vannovat voivat syyllistyä moiseen sikamaisuuteen ja vielä peittelevät jälkiänsä.
Voitteko rehellisesti kertoa kokouksissanne tapahtuvista ilmiöistä, oletteko varmoja ilmiöiden alkuperästä siitäkin huolimatta että alastomuus on tapahtunut heidän raamattunsa nimessä?
Oletko nähnyt jotain erikoista, kuullut kaveriltasi tai kuunnellut ilmeisiä pseudokieliä?
Onko uskonveli tärissyt vieressäsi tai vavissut ikäänkuin horkkataudin alaisena?
Entä uskonsisar?
Kaadetaanko hänet useinkin?
Onko hän nurinmenevää lajia (joka ei lähde paastolla eikä paasaamalla) ja en tarkoita nuoruuden ajan pitkälleen menoa enkä rähmällään oloa vaan siitä mitä kokouksen aikana tapahtuu ilmapiirin ollessa erittäin sähköinen.
Haluaisin rehellisten helluntailaisten kertovan näkemästään ja kokemastaan hengen alueilla tapahtuneista ilmiöistä.

8

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhat ja yksi

Ettei mitään todellista uudestisyntymistä ole vaan se on oppi jota syötetään herkkkäuskoisille.

• Älä pelkää

he opettavat uskoa ja uudestisyntymistä kun on kirottu luterilaiset opit ja vastaan otettu yleisön edessä tunnustettu helluntailahkon opit.
        Ja todistukseksi vaon sanoa että kun näin on käynyt niin petetty luterilainen on saanut riivaajat tykönsä kätten päällepanemisien kautta.
        Tätä pelkää.

• tuhat ja yksi
        Älä pelkää kirjoitti:

he opettavat uskoa ja uudestisyntymistä kun on kirottu luterilaiset opit ja vastaan otettu yleisön edessä tunnustettu helluntailahkon opit.
        Ja todistukseksi vaon sanoa että kun näin on käynyt niin petetty luterilainen on saanut riivaajat tykönsä kätten päällepanemisien kautta.
        Tätä pelkää.

olemassa riivaaja henkiä?

"Ja todistukseksi vaon sanoa että kun näin on käynyt niin petetty luterilainen on saanut riivaajat tykönsä kätten päällepanemisien kautta.
        Tätä pelkää"

• ei hellari

oletko itse käynyt koskaan hellarien kokouksessa? Vai lateletko kuulopuheittesi saldoa tänne? Ota asioista selvää! Tiedät enemmän ja luulet vähemmän! Tämä pätee myös hellareitten väittämiin asioista, joitten todenperäisyyttä ei olla edes tarkistettu, vain mutu tuntumalla ja kuulopuheilla kerrottu!

• Älä pelkää

Saat toki sitä epäillä.
        Nulkki siinä turpaansa availee ja kokemuksesta suu puhuu ja jotkut helluntailaiset sentään kertovat, tosin pelosta vavisten.
        Kotona olen kuullut asiasta tietoisilta(niitä pimppijuttuja)

• ei hellari
        Älä pelkää kirjoitti:

Saat toki sitä epäillä.
        Nulkki siinä turpaansa availee ja kokemuksesta suu puhuu ja jotkut helluntailaiset sentään kertovat, tosin pelosta vavisten.
        Kotona olen kuullut asiasta tietoisilta(niitä pimppijuttuja)

Kyllä meillä on sukuselvitys meneillään, josta selviää geeniperimät sun muut. eikä vain isäni suhteen vaan aina 1500-luvulle saakka! Joten turha koettaa esittää tuollaista puppua ja väärää väittämää!

• pehmopappa
      • Teräsvaari...Älä pelkää

Perustelu olla jonkin uskonlahkon-sten puolella?
        Istua heidän välissä vai?
        Tai Jeesuksen puolella?
        Pelastaako se olla Jeesuksen puolella?
        Ajattele jos voit ja kirjoita harkiten.
        Pehmoista on kommenttisi, valitan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      6782
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      88
      5072
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3329
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3212
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2368
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1726
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1371
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1312
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1226
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      994
    Aihe