Ikää on lähes 70v.
Olen ollut useamman kerran aviossa ja matkustellut sen verran kuin tahdon. Kärsin jatkuvasta masennuksesta.
Vanhuuttani en halua lapsilleni taakaksi.
Vain yksi on tekemättä. Minulle jo riittää hallituksen hulluus ja rikkaille kähmiminen on monelle rankkaa. Niin moni on joutunut työttömäksi ja haluaisin poistua eläkekustannuksista.
Se mitä en vielä ole tehnyt olisi hyödyllinen poislähtö eli polttoitsari eduskuntatalon portailla mukana plakaatti joka kertoo miksi köyhän toivo on mennyt.
En kehoita ketään niin tekemään mutta itse tahtoisin.
Suurin osa on tehty jo
1
350
Vastaukset
- <<<<
OLISI AIKANAAN IHANAA SEURUSTELLA.MENNÄ KIHLOIHIN JA NAIMISIIN JA SITTEN AVIOITUA KAIKKIEN YLLÄTYKSEKSI SALAA JA SITTEN VARSINKIN OMA ÄITINSÄ YLLÄTYKSEKSI JA SITTEN VIELÄ TYYLILLÄ JA SITTEN VIELÄ SALAAKIN JA SITTEN MONIEN ÄLLISTYKSEKSI MIEHELLÄ OLISI VIRNE NAAMALLA JA POKERINAAMA NAAMALLA JA MUTSIN YLLÄTYKSEKSI MENISIMME NAIMISIIN VÄHIN ÄÄNIN JA SITTEN MONIEN YLLÄTYKSEKSI VIETTÄISIMME ROMANTTISIA ILTOJA < 7 17-24 < JA LPEENÄ SOISI MM MARKKU ARON KESKIYÖN AIKAAN < JA FINNHITS 7 JA 8 JA SITTEN TAISKAN SULLE AINIAAN JA FREDERIKIN RAKKAUDEN AIKA JA JUHANI MARKOLAN RAKKAUDEN AAMU JA PEPE WILLBERGIN ELÄMÄLTÄ KAIKEN SAIN JA SITTEN SEURUSTELUAIKOINA KULLANVÄRINEN MERCEDES-BENZ 300 6.3 OLISI TUTTU NÄKY ETELÄ-HAAGASSA JA SITTEN MYÖHEMMIN OLARISSA JA MANKKAALLA JA SITTEN MM CHEVROLET CAMARO SS TAAS VALKOINEN HERTTONIEMESSÄ JA PEPE WILLBERGIN AAMU UKON PALATESSA KANARIAN-TOURILTA 07.15 KONEELLA MALLORCALTA JA NAURAVA KULKURI SOISI TAAS KERRAN KUN PELLEILISIN JA SITTEN KANARIAN-TOUREJA TEKISIMME 9 < 1KALLA TOURILLA KIERTÄISIMME MALLORCA-LANZAROTE-GRAN CANARIA-TENERIFFA. 2 TOURILLA LANZAROTE-GRANCANARIA-LAS PALMAS. 3 MANNELLA TOURILLA MALAGA-LAS PALMAS-TENERIFFA JA 4JÄNENLLÄ TOURILLA LAS PALMAS-TENERIFFA-MALLORCA SOISI MARKUKSEN PEPITA KUN TANSSISIMME SUOMALAISBAARISSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009