Olen välillä joutunut sortumaan pikavippeihin ja olen huomannut, että väliaikaiseen rahapulaan ne ovat huomattavasti mainettaan parempia. Olen siis käyttänyt Ferratum -pikalainaa. Ottaen huomioon, että on kyse tosiaan pikavipistä, kustannukset sen ottamisesta ovat ihan siedettävät.
No, näin ei ole kaikissa pikavipeissä. Nyt jouduin ottamaan hätäpäissäni ruokaraha-vipin ja jostain ihme aivoituksesta päätin jättää Ferratumin lainan ottamatta, otinkin viidenkympin vipin Otalaina-vippipalvelusta. Luin kyllä nopeasti läpi ne korot ym. ennen viestin lähettämistä, mutta nopeasti kun ne läpi lukaisin, en tainnut oikein sisäistää, että se 62e oli pelkkä toimituskulu, ei suinkaan vippi PLUS toimituskulu.
Lasku tuli tänään. Laina 50e. Toimituskulut 62,90e. Yhteensä 112.90e. Jos siis suunnittelette pikavippiä, ottakaa se vaikka Ferratumilta, älkää Otalainalta. Onneksi pystyn tuon pois maksamaan. Mutta ymmärränpähän nyt kantapään kautta, miksi pikavippejä mollataan niin paljon. Tuollaisista Otalaina -palveluista sen täytyy johtua.
VAROKAA OTALAINA -PIKAVIPPIÄ!
24
5222
Vastaukset
- siihen on tullut
jokin virhe..? melko paljolle kuulostaa toi, outoo. onneks ei oo koskaan tullu otettuu tuolta otalainasta mitään! itse käytän moneypoint :n palveluja ja olen ollut todella tyytyväinen.
- virhettä ollut,
jospa itse olet vaan tolvana ?
- mitä työnantajasi
tarjoaa on huijatuksitulemispalvelu, joten Moneypointia on todella sinun todellakin turhaa täällä mainostaa....
- maksat
turhaan täällä valitat ja itket!
- Tuomon tuvasta,
jos on KÖYHÄ ! HAAHAAHAAHHAAAAHAA
- kyllä
Tuomon tuvasta, kirjoitti:
pirun hämmävät taulukot. kiitos varoituksesta.
peru se laina jos vielä on alle 14 päivää sen otosta. - taasen
Joku perseaukinen urpo katkerana yrittää olla hauska..
VAROKAA KUITENKIN TUOMON TUPAA!
Arkivippi
Apulaina
Citylaina
Privateloan24
Otalaina24
Statuslaina
Idealaina
Creditup24
Fastlaina24
Textlaina24
Expresslaina24
Twinno
FAMOS Fast Money Service
Easylaina
Nuo siis kaikki täyttä kusetusta.
Rehellisempiäkin alan yrityksiä löytyy! - alk.per.
Voi, kulta rakas pikkuinen... Onko paha olla? Luepas alkuperäinen teksti vähän tarkemmin, ressukka. Ei ole ongelmia maksaa. Varoitin vain muita, joilla mahdollisesti voi olla ongelmia maksaa. Onko Sinulla kaikki hyvin? Tarvitsetko apua? Auttaisiko pikavippi?
- alk.per.
Aina olen vippini takaisin maksanut, niin kuin olen tämänkin. Piti vain varoittaa muita. On tässä isompiakin lainoja pystytty maksamaan. Tuo on silti silkkaa ryöstöä ja siitä pitää myös muille kertoa.
- sitä
alk.per. kirjoitti:
Voi, kulta rakas pikkuinen... Onko paha olla? Luepas alkuperäinen teksti vähän tarkemmin, ressukka. Ei ole ongelmia maksaa. Varoitin vain muita, joilla mahdollisesti voi olla ongelmia maksaa. Onko Sinulla kaikki hyvin? Tarvitsetko apua? Auttaisiko pikavippi?
lukisi lainaehdot ja kulut, mitä pyydetään aina lukemaankin. Että ei tule yllätykseksi. Nim. Ottanut itse sieltä 300€ ja kulut olivatkin n. 215€..muilla firmoilla n. 60-80€...elämä on.
- alk.per.
sitä kirjoitti:
lukisi lainaehdot ja kulut, mitä pyydetään aina lukemaankin. Että ei tule yllätykseksi. Nim. Ottanut itse sieltä 300€ ja kulut olivatkin n. 215€..muilla firmoilla n. 60-80€...elämä on.
Tätä ei voi korostaa tarpeeksi. Minä luin kyllä (mukamas) pikaseen ne kulut ja ehdot, mutta mielessä kummitteli niin vahvasti Ferratumin kaavat, että kuvittelin sen silmiini osuneen 62e olleen tosiaan koko kustannusarvion, siis vippi muut kustannukset. Siihen halpaan menee varmasti moni muukin. On niin älytöntä kuvitella, että toimituskulu olisi suurempi kuin itse laina. Kannattaa siis uskoa sitä mitä näkee, ei sitä mitä järki sanoo. LUKEKAA SIIS NE KAAVIOT TARKKAAN!!! Älkää ottako Otalaina:n hirmu vippejä!
- Siiri-Viiri
alk.per. kirjoitti:
Tätä ei voi korostaa tarpeeksi. Minä luin kyllä (mukamas) pikaseen ne kulut ja ehdot, mutta mielessä kummitteli niin vahvasti Ferratumin kaavat, että kuvittelin sen silmiini osuneen 62e olleen tosiaan koko kustannusarvion, siis vippi muut kustannukset. Siihen halpaan menee varmasti moni muukin. On niin älytöntä kuvitella, että toimituskulu olisi suurempi kuin itse laina. Kannattaa siis uskoa sitä mitä näkee, ei sitä mitä järki sanoo. LUKEKAA SIIS NE KAAVIOT TARKKAAN!!! Älkää ottako Otalaina:n hirmu vippejä!
.. oon ihan samaa mieltä, että nämä huijarilafkat pitäis saada jollain keinoin pois ihmisiä kiusaamasta. Ferratum on toiminut minulle ja toinen on http://www.ainalaina.fi/pikavippi.php
- hae otalainaa
Se on paras tapa joutua kuseen. xD
- ei tulisi mieleenkään
tarttua tuommosten ryöstäjien syötteihin:
http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1973346&kielikoodi=1&tarkiste=AD7C7684DBA0B01B194A32D1FA9A11140E041273&path=1547;1631;1678 - Kiitos neuvosta!
Eli tästä lähtien en avaa ko. vippiluotonantajan sivuakaan!
Järkyttävää kiskontaa.
Toinen mitä en suosittele, on monta nimeä omistava vipster/vippi.fi/vippi24.
Siinä takaisin maksusta ei ole mitään mahdollisuutta neuvotella. Laina-aika alle 500€ on 14vrk tai menee perintään. Kuitenkin yhdellä noista sivuista toisin mainittiin (14-30vrk) ja tekstari hakemuksessakin pyydettiin oikein erikseen valitsemaan laina-aika.
Olisin nostanut isomman haloon, mutta kun tyhmänä poistin lähettämäni viestit, joten hakemukseni tarkastu ei oo mahdollista:/ !!
Virheistä viisastuu;)- googlettelija
Käypä lukasemassa http://blogi.aasa.fi/pikavipin-anatomia
Aika rankkaa tekstiä siitä miten pikavipit toimivat. Lukasin ton ja tajusin että esim. tuo mainitsemasi vippi ei neuvottele takaisinmaksusta ihan syystä = ne tienaa kun menee perintään!
- toi on sairasta!!
mielestäni kannattaa ilmoittaa kuluttajaviranomaisille, se ei ota mikäli ei annakkaan!!! Ainakin olet niin tehnyt.
- pahanerheen
Et olis ottanu hätäpäissään vippiä. Kannattaa olla selvinpäin kun noita raha-asioita hoitaa.
- transamm
lainaa kaverilta, vanhemmilta, keltä vaan mutta älä pikavippi...
- tyhmä 2
Joo minä otin Otalainaa 28pv 100€ lasku 196.39€ Ninninpikalaina 100€ 14pv 124€ Risicum 200€ 30pv 249€
Älkää sortuko kiireessä Otalainaa mainostaa vielä että edulliset hinnat mutta sillä sivulla ei mainita kuluista.
Kuluttajalautakunta eikö otalaina ole jo koronkiskontaa?????????????????????
- busted123
täällä mainostelee?
- tyhmä 3
Laitoin Otalainasta kuluttajavalituslautakunnalle tänään sähköpostia.
Viikkoon Otalainan asiakaspalvelu ole vastannut kysymykseeni miten ne harhaanjohtaa mainstamalla EDULLISIN HINNOIN VAIKKA ON NETIN KALLEIN FIRMAO dotan mielenkiinnolla lautakunnan vastausta ja mitä ne tekee asian hyväksi.
- jake_2
laittakaa kokemuksianne ja tarinoita osoitteeseen [email protected]
- Perintäkulut maksanu
Eivät suostu sopimaan mitään maksusuunnitelmia tai muita myönnytyksiä jos laina on myöhässä. Laittavat perintään omalle perintäyhtiölle (Ikassa) ja laskuttavat sitten hirvittävät summat sitä kautta.
Eli OKMoney Risicum ja Ikassa ovat kaikki samojen heppujen pyörittämiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006