Lyhyt t-Paitainen mies, Kouvolan Vaakunassa

25.3.2009

Löytäisinkö sinut uudestaan näin, Vaikutit tutun näköiseltä, jossain olen sinut ennenkin nähnyt.

Sinulla oli valkoinen t-paita, siniset farkut, Lyhyet siilin malliset hiukset "toivottavasti muistin oikein" ;) Lyhyt kapea parta, Olit iloisen oloinen kaveri, Sanoit että olit syntynyt -61,Kouvolasta. Vaikutit huumorintajuiselta. Pyysin sinua tanssimaan, et meinannut ensin lähteä, Sanoin että ei ole pakko "nauroit:no en sitten lähde". sanoin sinulle että tanssi tunteilla jonka jälkeen kysyit että miten tanssitaan tunteilla, painoit otsasi otsaani vasten ja katsoit silmiini. Pyysit puhelinnumeroa, harmi kun menin tanssimaan, poistuit sillä aikaa, ja numerot jäi vaihtamatta, sanoit olevasi sinkku, sinkku se olin minäkin, vapaa nainen ihan oikeesti.

Jos tunnistat tämän niin tule Ensi keskiviikkona vaakunaan, tunnistan sinut siellä ;)

Ihme jos tämän täältä löydät, Ota Yhteyttä!

Itse olin tumma lyhyt hiuksinen, mustat farkut, paidasta tulee mieleen "Kissamainen Otus" ;) Olen 38v, sinkku vapaa nainen :) Tykkäsin tanssia. Sanoin sinulle " Tanssi tunteella ja liikuttele vain jalkojasi" ;)Itse olin -70 syntynyt. Iloinen nainen.

Nimimerkki: Tanssi tunteilla 38v Nainen.

30

1086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkku Nainen 38v

Lehtomäestä sanoit olevasi.

Oletko Minna?

• Tanssimassa;)

Kukas kysyy ? Kuka sinä olet? Mistä noin päättelit? Vastaa...Olen :)

• Kyseinen kaveri vai...?

Oletko sinä kenties Antti ;)

Ei siellä moni nimeäni tiedä, kun ei ole monikaan nimeeni kysynyt ja se kyseinen ihminen ei tuskin tiedä nimeäni, ei tullut puheeksi nimiä, se vaan kävi niin äkkiää. Hoksasin liian myöhään jotain, mikä minun olisi pitänyt tajuta jo heti.

Tyhmyydestäkin joskus sakotetaan ;(

Tanssimassa;) kirjoitti:

Kukas kysyy ? Kuka sinä olet? Mistä noin päättelit? Vastaa...Olen :)

Et taida olla etsimäni minna. Onko sinulla ollut joskus pitkäkin tukka ? 2005-2007

• Nainen*
        ***** kirjoitti:

Et taida olla etsimäni minna. Onko sinulla ollut joskus pitkäkin tukka ? 2005-2007

On minulla ollut pidemmät hiukset mitä nyt on. Mistä tämä sinun etsimäsi minna on? Missä hän asuu? Itse en asu kouvolassa. Mutta mistä osasit kysyä että olenko Minna? Kuka sinä olet? Vuosia en kyllä nyt muista, mutta leikkautin lyhyeksi hiukset. Oletko nähnyt minut joskus aikaisemmin? Ja olitko itse Kyseisessä paikassa keskiviikkona?

• Sommeloon jos ei Mulliganss...
        ***** kirjoitti:

Tänään ois aikomus mennä tanssimaan. Ei ole vielä varmaa että kumpaan menossa. t. Minna

Nainen* kirjoitti:

On minulla ollut pidemmät hiukset mitä nyt on. Mistä tämä sinun etsimäsi minna on? Missä hän asuu? Itse en asu kouvolassa. Mutta mistä osasit kysyä että olenko Minna? Kuka sinä olet? Vuosia en kyllä nyt muista, mutta leikkautin lyhyeksi hiukset. Oletko nähnyt minut joskus aikaisemmin? Ja olitko itse Kyseisessä paikassa keskiviikkona?

Olen tavanut yhden minnan 1970 syntyneen siksi kysyin.

Et sitten ole asunut kouvolassa? :|

• Minna-70
        ***** kirjoitti:

Missä tämän minnan tapasit? Kuka sinä olet ja mistä? Voisitko antaa tarkempia tietoja, minuun heräsi uteliaisuus. Olitko keskiviikkona vaakunassa ja viittaavatko tuntomerkit sinuun jotka aloituksessa laitoin? Vai oletko eri ihminen. Voisitko kertoa hiukan laajemmin. Koska tämän minnan tapasit.

• Minna-70
        ***** kirjoitti:

Kouvolasta, käyn siellä aina tanssimassa. Asun Etelä-Karjalassa, Etelä-Suomenläänissä. Jos olen sama, mistä oisit tunnistanut minut tuosta aloitus viestistä? vai ihan ikäni perusteella?

Minna-70 kirjoitti:

Missä tämän minnan tapasit? Kuka sinä olet ja mistä? Voisitko antaa tarkempia tietoja, minuun heräsi uteliaisuus. Olitko keskiviikkona vaakunassa ja viittaavatko tuntomerkit sinuun jotka aloituksessa laitoin? Vai oletko eri ihminen. Voisitko kertoa hiukan laajemmin. Koska tämän minnan tapasit.

Tapasin tämän minnan juuri vaakunassa ehkä tammikuussa 2006.
        Minnalla oli silloin tosi pitkä tukka.
        Ikää oli silloin 35 vuotta, eli olisi nyt juuri 38v.
        :]
        Mutta taidat olla eri minna. :|

• Minna70* rekisteröity jo to...
        ***** kirjoitti:

Jäikö minnasta jotain sinun mieleesi? Kuka sinä olet? Oletko Hannu? Koitan miettiä ketähän tunsin silloin. Mitä muistat tästä minnasta? Kerro nyt ei saa pitää jännityksessä. Tule tänään sommeloon ;) Ja tuu juttelee. Luultavasti oon siellä tänään.

• Minna-70
        ***** kirjoitti:

Silloin kävin aina perjantaisin...tosi usein melkeinpä joka viikko, sitten tuli väliä ja nyt olen käynyt keskiviikkoisin. Oletko itse kouvolasta? Sattuisiko saman ikäistä minnaa samaan paikkaan? Olin silloin vaalea hiuksisen ystäväni kanssa, Käytiin tanssimassa, silloin en kovinkaan hyvin osannut tanssia mutta nyt osaan :) Olen oppinut tanssimaan, sattui hyvä opettaja kerran kohdalleni.

vuosi sitten syksyllä :)

Minna70* rekisteröity jo to... kirjoitti:

Jäikö minnasta jotain sinun mieleesi? Kuka sinä olet? Oletko Hannu? Koitan miettiä ketähän tunsin silloin. Mitä muistat tästä minnasta? Kerro nyt ei saa pitää jännityksessä. Tule tänään sommeloon ;) Ja tuu juttelee. Luultavasti oon siellä tänään.

Ammatti jäi mieleen. :]
        ja mikä se olikaan?

• Minna-70
        ***** kirjoitti:

Mikä sinun ikäsi on? Joko poistuit? Olisin halunnut kuulla enemmän.

• Minna-70
        ***** kirjoitti:

ja mikä se olikaan?

Minulla on olkapää vamma, vasemmassa kädessä. En muista oliko siitä silloin puhetta. No se oli Kaupassa myyjänä oon ollu. Kysyin ystävältäni ja hän sanoi että ollaan oltu tammikuussa 2006 vaakunassa. Mutta hän muistaisi että minulla olisi silloin jo ollut tämän pituiset hiukset, itse en kyllä yhtään muista.

Minna-70 kirjoitti:

Minulla on olkapää vamma, vasemmassa kädessä. En muista oliko siitä silloin puhetta. No se oli Kaupassa myyjänä oon ollu. Kysyin ystävältäni ja hän sanoi että ollaan oltu tammikuussa 2006 vaakunassa. Mutta hän muistaisi että minulla olisi silloin jo ollut tämän pituiset hiukset, itse en kyllä yhtään muista.

Tämä taisi nyt varmistaa sen ettet ole minun etsimä minna. mut ei se mitään. :)

• Minna-70
        ***** kirjoitti:

Ollut sitten aika sattuma. Että olisin ollut jonkun toisen minnan kanssa samaan aikaan ja vielä kaiken lisäksi saman ikäiset. Kun oisit kertonut itsestäsi jotain etkä ollut niin salaperäinen. Tanssitko tämän minnan kanssa. Istuin aina siinä vastapäätä soitto lavaa sohvalla.

Jos olet kalju ja hiukan pyöreä, suunnilleen minun pituinen 170cm, Vein sinut kotisi ovelle ystäväni kanssa tai siihen tien varteen. Jos olet kuvaamani henkilö silloin voisit olla Hannu?

Mutta silloin sulla ei ainakaan ollut omaa konetta?

Eli en kyllä uskoisi sitäkään. Olet varmaan joku muu?

• Minna-70
        ***** kirjoitti:

Koska minun hiukseni olivat pidemmät kuin nyt. Olitko keskiviikkona vaakunassa?

• Minna-70
        ***** kirjoitti:

Etpä sinäkään ollut varmaankaan etsimäni henkilö :( Harmi kun tuli mokattua sillä tavalla. Jos hän edes näkisi viestini ja tunnistaisi itsensä tästä. Tai toivon että näkisin hänet uudestaan.

Minna-70 kirjoitti:

Etpä sinäkään ollut varmaankaan etsimäni henkilö :( Harmi kun tuli mokattua sillä tavalla. Jos hän edes näkisi viestini ja tunnistaisi itsensä tästä. Tai toivon että näkisin hänet uudestaan.

No sellaista se on...
        Mukavat ihmiset katoaa näköpiiristä ja sitten niitä saa etsiä. :|

• Rekattuna ;)
        ***** kirjoitti:

No sellaista se on...

Mutta olitkin poistunut viestittelystä ;) Olisit nähnyt että tunnistitko minut oikeaksi Minnaksi ;) Koska minua kiinnostaisi tietää kuka sinä olet, vai onko tämä joku pila ja haluat vaan pitää hauskaa viestittelemällä :( Oikeesti etsin tuota ihmistä jonka kohtasin Vaakunassa keskiviikkona. En ole leikkimielellä liikkeellä.

• Minna-70
        ***** kirjoitti:

ja mikä se olikaan?

Laitoshuoltaja. Ihan ammatiksi opiskellut.
        tuliko siitä puhetta että en ollut töissä.

• Minna-70
        ***** kirjoitti:

No sellaista se on...

Tanssimaan...Olen siellä luultavasti 100% varmuus kyllä vielä puuttuu, kun se on vielä avoin. Sanooko sulle Savitaipale mitään ;)

Minna-70 kirjoitti:

Tanssimaan...Olen siellä luultavasti 100% varmuus kyllä vielä puuttuu, kun se on vielä avoin. Sanooko sulle Savitaipale mitään ;)

100% on varmaa ettei me tunneta. Älä vaivaa itseäsi tällä.

• Minna-70
        ***** kirjoitti:

Aika sattuma se olisi jos kaks minnaa ja samana vuonna syntyneet olisi käynyt samassa paikassa ja vielä samassa kuussa. Kun olisin tiennyt sinun etunimesi, Mutta kun sinusta ei saa mitään irti. Tai sitten sinä vain pilailit koko jutulla.

Ois kannattanut kysellä minnaa ihan erikseen. Minä kun etsin kyseistä kaveria ihan tosissani. Sotkit minna jutullasi koko ketjun. Halusit vaan pitää hauskaa. Ja olit vaan olevinasi salaperäinen. Halusit varmaan vaan kiusata, sitähän täällä sivustolla onkin tapana.

Etkä mitään menettänyt vaikket sommelossa ollutkaan, muuta kun missasit hyvän musiikin...mitään muutahan siellä ei sitten ollutkaan.

Kari Vepsä oli hyvä:) Illan paras kohokohta kuunnella Kari Vepsän musiikkia :)

viimeeksi kävin sommelossa 25.11.04 ja silloin minulla oli ainakin pitkät hiukset, yli olkapäälle ylettyvät. Yölintua kuuntelemassa.

Silloin tammikuussa olin ainakin uutena vuotena Vaakunassa, silloin oli Yölintu. Sen muistan hyvin. No mut minähän kävin melkein joka perjantai silloin siellä.

• Minna-70
        ***** kirjoitti:

Jos olet siellä minnan tavannut -70 syntynyt. Tummat hiukset. Yli olkapäille ylettyvät, Oliko minnalla suuret silmät ;) Et tietysti ajatellut silmiä?

• Minna-70
        ***** kirjoitti:

Ei mua kiinnosta, olet varmasti joku kiusan tekijä. Tahallasi härnäät. Tuollasia epämääräisiä vastauksia ja viestejähän täällä on pilvin pimein, sivujen täytteenä josta kukaan ei ota mitään selvää. Selvää kiusan tekoa.

Oisit voinut sanoa etunimesi, missä kaupunkissa asut, ja ikäsi. Tuskin sua kukaan tunnistaisi. Halusit vain pitkittää ketjua.

Mutta sitä ihmettelen että mistä sinä päätit just minulta kysyä että olenko minna?

On se minna sinun mieleesi jotenkin jäänyt.

Milläs alalla tämä sinun tuntemasi minna sitten oli?

Ai niin ethän sinä muistanut, kun kysyit minulta että mikähän se olikaan se ammatti.

Minna-70 kirjoitti:

Ei mua kiinnosta, olet varmasti joku kiusan tekijä. Tahallasi härnäät. Tuollasia epämääräisiä vastauksia ja viestejähän täällä on pilvin pimein, sivujen täytteenä josta kukaan ei ota mitään selvää. Selvää kiusan tekoa.

Oisit voinut sanoa etunimesi, missä kaupunkissa asut, ja ikäsi. Tuskin sua kukaan tunnistaisi. Halusit vain pitkittää ketjua.

Mutta sitä ihmettelen että mistä sinä päätit just minulta kysyä että olenko minna?

On se minna sinun mieleesi jotenkin jäänyt.

Milläs alalla tämä sinun tuntemasi minna sitten oli?

Ai niin ethän sinä muistanut, kun kysyit minulta että mikähän se olikaan se ammatti.

Halusin vain tietää oletko minun tuntema minna. ei muutta. :(
        nyt lähden pois..... ---->

• *_*_*_*_*
        ***** kirjoitti:

Halusin vain tietää oletko minun tuntema minna. ei muutta. :(
        nyt lähden pois..... ---->

Olin minä. Jos oikeesti olet minnan siellä tavannut niin olin. En usko siihen että siellä olisi ollut toinen minna, samaa ikää. Sinä jäit minulle täysin arvoitukseksi. Tuskin tulet enään tähän mitään kirjoittamaan kun sanoit lähteväsi pois. Halusit vaan tietää että tunnetko minut. Et varmaan tunne mutta olet nähnyt.

t.Minna-70

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      99
      1517
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      208
      978
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      734
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      61