tuokaapa kohtia raamatusta jossa on kuvattu tuhatvuotiskautta!
minkä laista
2
300
Vastaukset
- muutama
HESEKIELISTÄ
GOOGIN SODAN JÄLKISELVITYS
LUKU: 39:9-29
9. Israelin kaupunkien asukkaat menevät ulos ja sytyttämään ja polttamaan aseita, pieniä ja suuria kilpiä, jousia, nuolia, nuijia ja keihäitä.
He pitävät niitä polttoaineina seitsemän vuotta;
10. eivät he kanna puita kedolta eivätkä hakkaa metsistä, vaan pitävät polttoaineina aseita. Näin he saalistavat saalistajiaan ja ryöstävät ryöstäjiään, sanoo Herra, Herra.
11. Sinä päivänä minä annan Googille,
Israelissa, hautapaikan, 'Kulkijain laakson', itään päin merestä; se sulkee tien kulkijoilta. Sinne haudataan Goog ja koko sen meluisa joukko, ja sille pannaan nimeksi: 'Googin meluisan joukon laakso'.
12. Israelin kansa hautaa heitä seitsemän kuukautta puhdistaaksensa maan.
13. Koko maan kansa hautaa heitä, ja se on koituva heille kiitokseksi sinä päivänä, jona minä näytän kunniani, sanoo Herra, Herra.
14. vakinaiset miehet valitaan kulkemaan maan ympäri maata ja hautaamaan maan päälle jääneitä puhdistaakseen sen.
Seitsemän kuukauden kuluttua he tutkivat sen läpikotoisin.
15. Kun joku heistä ympäri maata kulkiessaan näkee ihmisen luita, hän laittaa niiden luo merkin, kunnes haudankaivajat saavat ne haudatuiksi Googin meluisan joukon laaksoon.
16. Onpa eräällä kaupungillakin nimenä Hamona*. - Niin he puhdistavat maan.
17. Ihmislapsi! Näin sanoo Herra, Herra: kutsu lintuja, kaikkia siivekkäitä, ja kaikkia metsän eläimiä: Kokoontukaa, tulkaa, yhtykää joka taholta minun teurasuhrilleni jonka uhraan teitä varten.
Tulkaa suurelle teurasuhrille Israelin vuorille. Syökää lihaa ja juokaa verta.
18. Syökää soturien lihaa ja juokaa maan ruhtinaitten verta - syökää pässejä, lampaita, pukkeja ja härkiä, kaikki Baasanissa syötettyjä.
19. Syökää itsenne kylläisiksi rasvasta ja juokaa itsenne juovuksiin verestä, teurasuhrista, jonka minä teitä varten uhraan.
20. Tulkaa kylläisiksi minun pöydässäni ratsuista ja vaunuhevosista, sankareista ja kaikenkaltaisista sotilaista, sanoo Herra, Herra.
21. Minä osoitan mahtini kansoille, ja kaikki kansat saavat nähdä toimittamani tuomion, ja käteni, jonka kohotan heitä vastaan.
22. Niin Israelin heimo tulee tietämään, että minä, Herra, olen heidän Jumalansa siitä päivästä lähtien ja aina eteenpäin.
23. Muut kansat tulevat tietämään, että Israelilaiset joutuivat pakkosiirtolaisuuteen syntiensä tähden, koska olivat olleet minulle uskottomia.
Siksi minä kätkin heiltä kasvoni ja annoin heidät vihollistensa käsiin, ja he kaikki kaatuivat miekkaan.
24. Minä tein heille heidän saastaisuutensa ja rikkomustensa mukaan ja kätkin heiltä kasvoni.
ISRAELIN ARMAHDUS JA UUDISTUS
25. Sen tähden, näin sanoo Herra, Herra: minä palautan nyt Jaakobin poisviedyt, armahdan kaikkea Israelin kansaa ja kiivailen pyhän nimeni puolesta.
26. Häpeänsä ja kaiken minua kohtaan osoittamansa uskottomuuden he unohtavat asuessaan nyt maassaan turvallisina, kenenkään ahdistamatta.
27. Minä tuon heidät takaisin kansojen keskuudesta ja kokoan heidät heidän vihollistensa maista, niin minä osoitan heissä pyhyyteni lukuisien kansojen nähden.
28. Niin he tulevat tietämään, että minä, Herra, olen heidän Jumalansa, sillä vietyäni heidät pakkosiirtolaisuuteen muiden kansojen keskuuteen minä kokoan heidät omaan maahansa jättämättä jäljelle ainoaakaan*.
29. Minä en enää kätke heiltä kasvojani, vaan vuodatan Henkeni Israelin kansan päälle,
sanoo Herra, Herra."
JESAJASTA
LUKU 61:4-9
JÄLLEENRAKENTAMINEN
4.He rakentavat jälleen ikivanhat rauniot, kohottavat ennalleen esi-isien autiot paikat. He uudistavat rauniokaupungit, jotka ovat olleet autioina polvesta polveen.
5.Teidän laumojenne paimenina on vieraita, muukalaisia teidän peltomiehinänne ja viinitarhureinanne.
6.Mutta teitä kutsutaan Herran pepeiksi, sanotaan Jumalamme palvelijoiksi. Te saatte nauttia kansojen rikkauksia ja periä heidän kunniansa.
7.Häpeänne hyvitetään teille kaksin kerroin, ja pilkatut saavat riemuita osastaan. Niin he saavat kaksinkertaisen perinnön maassaan. Heillä on oleva ainainen ilo.
8.Minä, Herra, rakastan oikeutta, vihaan vääryyttä ja ryöstöä.
Minä annan heille palkan uskollisesti ja teen heidän kanssaan ikuisen liiton.
9.Heidän jälkeläisensä tulevat tunnetuiksi kansojen keskuudessa ja heidän siemenensä kansakuntien parissa. Kaikki, jotka näkevät heidät, tuntevat heidät Herran siunaamaksi suvuksi.
LUKU 65:17-25 ja 66:22-24
UUDISTETUN MAAN ELÄMÄ
17.Minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää tule mieleen.
18.Te saatte ainiaan iloita ja riemuita siitä, mitä minä luon. Sillä iloksi minä luon Jerusalemin, riemuksi sen kansan.
19.Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani. Siellä ei enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
20.Siellä ei ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää. Nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
21.He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmiä.
22.He eivät rakenna muiden asua, eivät istuta muiden syödä. Niin kuin puiden päivät, niin ovat elinpäivät minun kansassani.
Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn.
23.He eivät tee työtä turhaan eivätkä synnytä lapsia äkkikuoleman omiksi.
He ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän luonaan.
24.Ennen kuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen.
25.Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua kuin nauta, ja käärmeen ruokana on maan tomu.
Ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra.
LUKU 66
22.Kuten uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, pysyvät minun kasvojeni edessä, sanoo Herra, niin pysyvät teidän jälkeläisenne ja teidän nimenne.
23.Joka kuukausu uudenkuun päivänä ja joka vikko lepopäivänä koko ihmissuku* tulee kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra
24.He käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta. Heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja he ovat kauhistava varoitus kaikelle ihmissuvulle*.
JOHANNEKSEN ILMESTYKSESTÄ
LUKU 1:5,6
5.ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, joka on kuolleista nousseitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hän rakastaa meitä ja on päästänyt meidät synneistämme verellään,
6.tehden meidät[armon]valtakunnaksi ja papeiksi Jumalalleen ja Isälleen.
Hänelle kunnia ja voima aina ja iäti!
Aamen.
LUKU 20:4-6
TUHATVUOTINEN VALTAKUNTA
4.Minä näin valtaistuimia, ja he* istuivat niille, ja heille annettiin hallitus- ja tuomiovalta*. Minä näin niiden sielut, jotka oli surmattu Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, sekä niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eivätkä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa ja käteensä.
He virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhat vuotta.
5.Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennen kuin ne tuhat vuotta olivat kuluneet loppuun.
Tämä on ensimmäinen[vanhurskasten] ylösnousemus.
6.Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa.
Toisella kuolemalla ei ole heihin valtaa, vaan he ovat Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan tuhat vuotta.
LUKU 5:10
10.Sinä olet tehnyt heidät Jumalallemme[armon]valtakunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä.
PIETARIN ENSIMMÄISESTÄ KIRJEESTÄ
LUKU 2:9
9.Mutta te olette valittu suku, kuninkaalinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa julistaaksenne Hänen jaloja tekojaan, joka on kutsunut teidät pimeydestä ihmeelliseen valoonsa.
TUHANNEN VUODEN PÄÄSTÄ ON VASTA TULEVA VIIMEINEN TUOMIO JA TUHAT VUOTIS KAUDEN LOPUSSA ON OLEVA TOINEN GOOGIN SOTA JA SEN JÄLKEEN TULEE VASTA VIIMEINEN TUOMIO!
JA TÄMÄN TUHAT VUOTTA ON OLEVA SAATANA SIDOTTUNA!
ILMESTYS KIRJASSA SE SANOTAAN NÄIN
LUKU 20:7-15
TOINEN GOOGIN SOTA
7.Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankeudestaan.
8.Hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogoa, kootakseen ne sotaan*, ja niiden joukkojen luku on kuin meren hiekka.
9.Ne nousivat yli avaran maan ja saartoivat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iski tuli ja tuhosi heidät.
10.Perkele, heidän villitsijänsä, heitettiin tuli- ja tulikivijärveen, jossa ovat myös peto ja väärä profeetta. Heitä vaivataan päivät ja yöt, aina ja iäti.
VIIMEINEN TUOMIO
11.Minä näin suuren valkean valtaistuimen ja sillä istuvan, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille löytynyt sijaa.
12.Kuoleetm suuret ja pienet, minä näin seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin. Avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja. Kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
13.Meri antoi siinä olevat kuolleet, ja Kuolema ja Tuonela antoivat niissä olevat kuolleet. Heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
14.Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
15.Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuliseen järveen.
Eli tämän on vasta toinen kuolema kun tuhatvuotis kausi loppuu ja tämän jälkeen tulee lopullinen uusi maa ja taivas!
LOPUKSI VIELÄ
Tuhatvuotis kaudelle siirytään ilmestyskirjan tapahtumien kautta!
tässä muutama kohta joka kuvaa tuhatvuotiskaudelle siirtymistä.
DANIELISTA
LUKU 12:1
1.Siihen aikaan nousee Miikael, suuri enkeliruhtinas, joka on kansasi lasten suojana. Se on oleva ahdistuksen aika, jollaista ei ole ollut siitä saakka, kun kansoja on ollut, aina siihen aikaan asti.
Mutta niihin aikoihin pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka ovat kirjoitetut[elämän]kirjaan.
JESAJASTA
LUKU 4:1-6
1.Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen:Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteilla, kunhan vain meidät otetaan nimiisi. Poista meidän häpeämme.
HERRAN VESA JA UUDISTETTU SIION
2.Sinä päivänä on Herran Vesa oleva kaunis ja loistava. Eloon jääneille israelilaisille maan hedelmä nousee rehevänä ja kukoistavana.
3.Siionissa säilyneitä ja Jerusalemissa jäljellä olevia kutsutaan pyhiksi, kaikkia, jotka Jerusalemissa ovat kirjoitetut elävien lukuun,
4.kun Herra on pessyt pois Siionin tyttärien saastan ja huuhtonut Jerusalemista sen verenviat Hengellä, joka tuomitsee ja puhdistaa.
5.Herra luo Siionin vuorelle koko asuinsijansa ylle ja sen juhlakokousten ylle pilven päivän ajaksi sekä savun ja tulenloimun yöksi. Kaiken kirkkauden yllä on oleva peite
6.ja verho varjoamassa päivän helteeltä sekä turvaamassa ja suojaamassa rajuilmalta ja sateelta.
Raamatussa on paljon monia muitakin kohtia jossa käsitellään tuhatvuotiskautta ja elämää tuhatvuotiskaudella ja mitä tapahtuu ennen tuhatvuotis kaudelle siirtymistä ja siinä kun siirytään tuhatvuotiskaudelle!
LOPPUUN VIELÄ YKSI KOHTA
MATTEUKSEN EVANKELIUMISTA
LUKU 16:28
28.Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakunnassaan*. - Jesaja 11 luvun
1.10. Siinä jalopeura syö ruohoa ja kyykäärme ei pistä ja karhu ei tee pahaa yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461