-Huuhaten,jos saisit valita,minkä ottaisit,soittimen tai kappaleen)) 1.ystävyys.2.sydämmeeni osuman teit.3.metsän rölli.4.siniristilippumme.5.olen suomalainen.) ---soittimista minkä ottaisit kitara,piano,banjo,klarinetti,nokkahuilu)--Minun kappaleeni on olen suomalainen ihaana kipale ja soittimista kitara on....nyt huuhaillan ja pietään hauskaa-----
huumorilla kysytään)))))))))))))))
20
427
Vastaukset
ehdottomasti! :-)
sammakko17 kirjoitti:
mullapa on kitara((( sitä ei ou viritetty vaan)))
ja luikauta kunnon joiku meille sun ystävilles! :-)
nooanarkki kirjoitti:
ja luikauta kunnon joiku meille sun ystävilles! :-)
ja tuua tänne ,mut en ossoo tuota miten saisin äänen käyttöön)))siis tietokonneeseen
sammakko17 kirjoitti:
ja tuua tänne ,mut en ossoo tuota miten saisin äänen käyttöön)))siis tietokonneeseen
Kyllä me kuullaan se...
- Figuuri
on tuo Rölli ja sitten akustinen kitara, kun sillä saa rämpyttää rei...tuota reilusti ilman vahvistinta.
- ja banjo tieteski
SYYDÄMMEENI OSUUUMAN TEIT, NUOLI OON AAMORIIN VIINISTÄÄ HEIT ;)
- MuisQuuuuu
smile ja kammalla soitettuna:o)...
- kalaturk
On saha ja kipale pokasaha soi ;)
- pujottelija
ku se on kaikkein kallein,sit mää möisin sen
- pujottelija
sammakko17 kirjoitti:
ja mikäs kappale))ja saiskos tänne sen
pujottelija kirjoitti:
paha suomalaisia asioita ja järvi))))
- sydämeni osuman sai
ja kitaralla :)
http://www.youtube.com/watch?v=j_Tbn4i0Chc
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944