1. http://www.youtube.com/watch?v=pesc5-XOVHM&feature=related
2. http://www.youtube.com/watch?v=9x6YclsLHN0
3. http://www.youtube.com/watch?v=UKpGxXrym44
Sattuiko jo biisi tulemaan uudestaan, voi jessus.
Terveisiä muuten putkasta, satuin joutumaan sinne uudestaan.
Levyraati 6
10
312
Vastaukset
- Markku_Meilo
>>Terveisiä muuten putkasta, satuin joutumaan sinne uudestaan.
Sellaista sattuu, kolmasti minäkin olin putkassa kun otin täydestä Vt-seuran vaihtuvaisopetuksen.- Syneus(m)
no mä jouduin tälläkertaa putkaan hieman eri syistä. Lähetin omalla nimelläni pommiuhkauksen ja haulikolla tappamisen Salon terveyskeskuksen ämmille, jotka ovat täysiä kusipäitä ja eivät ymmärrä mistään mitään, haistakoon vitut.=))
- Markku_Meilo
Syneus(m) kirjoitti:
no mä jouduin tälläkertaa putkaan hieman eri syistä. Lähetin omalla nimelläni pommiuhkauksen ja haulikolla tappamisen Salon terveyskeskuksen ämmille, jotka ovat täysiä kusipäitä ja eivät ymmärrä mistään mitään, haistakoon vitut.=))
Pommiin ja haulikkoon viittaamisesta tulee helposti oikeudellisia seurauksia. Olisit mennyt Raamatun kanssa uhkailemaan, että jumala tappaa TK-väen pian ennenaikaisesti, ellei usko sua. Sellaisesta uhkailusta ei ainakaan jehovantodistajille ole tullut käräjäoikeuskeikkoja.
- Syneus(m)
Markku_Meilo kirjoitti:
Pommiin ja haulikkoon viittaamisesta tulee helposti oikeudellisia seurauksia. Olisit mennyt Raamatun kanssa uhkailemaan, että jumala tappaa TK-väen pian ennenaikaisesti, ellei usko sua. Sellaisesta uhkailusta ei ainakaan jehovantodistajille ole tullut käräjäoikeuskeikkoja.
Tuota noin, osaat olla hauska=) Mutta meikäläinen on mitä on ja muut sitten blokatkoon jos siltä tuntuu. Olen vain oma itseni ja en näyttele muuta)
- neitoni
aikusen jätkän touhua,kirjaviisaan
- Markku_Meilo
neitoni kirjoitti:
aikusen jätkän touhua,kirjaviisaan
Silloinen toimintani oli Vt-seuran kauko-ohjaamaa, omalla ajattelulla ei ollut sijaa. Harmittelen edelleen tuonaikaista naiiviuttani.
- neitoni
Markku_Meilo kirjoitti:
Silloinen toimintani oli Vt-seuran kauko-ohjaamaa, omalla ajattelulla ei ollut sijaa. Harmittelen edelleen tuonaikaista naiiviuttani.
miks oot mika JT:n takia joutunu putkaan,please
- Markku_Meilo
neitoni kirjoitti:
miks oot mika JT:n takia joutunu putkaan,please
Olet selittänyt useamman kerran, että olet vieraillut Karvialla ja olet sanojesi mukaan ollut tietoinen ko. kombinaatin menosta. Nyt kyselet ihan peruskamaa Karviaan liittyen, joten hyvin heikot ovat tietosi.
Olen ollut putkassa, koska naiivina ja mielenhallinnassa olleena jehovantodistajana tottelin kuuliaisesti seurakunnasta saamiani ohjeita ja laiminlöin palveluksenastumismääräyksen. Ensimmäinen putkavierailu tästä syystä oli Helsingissä, kaksi seuraavaa Karvian erityistyölaitoksessa. - neitoni
Markku_Meilo kirjoitti:
Olet selittänyt useamman kerran, että olet vieraillut Karvialla ja olet sanojesi mukaan ollut tietoinen ko. kombinaatin menosta. Nyt kyselet ihan peruskamaa Karviaan liittyen, joten hyvin heikot ovat tietosi.
Olen ollut putkassa, koska naiivina ja mielenhallinnassa olleena jehovantodistajana tottelin kuuliaisesti seurakunnasta saamiani ohjeita ja laiminlöin palveluksenastumismääräyksen. Ensimmäinen putkavierailu tästä syystä oli Helsingissä, kaksi seuraavaa Karvian erityistyölaitoksessa.tuliko traumoja ku olit lusimas
Tiiän monia Karviala,ihan ne meni vapaaehtosesti eikä oo valittanu jälkeenpäin mitä sillon juteltiin.
Surku on sun puolesta jos et osannu sanoa ettet usko raamattuun - Markku_Meilo
neitoni kirjoitti:
tuliko traumoja ku olit lusimas
Tiiän monia Karviala,ihan ne meni vapaaehtosesti eikä oo valittanu jälkeenpäin mitä sillon juteltiin.
Surku on sun puolesta jos et osannu sanoa ettet usko raamattuun>>tuliko traumoja ku olit lusimas
Viluttaahan se kun on itse ollut vilpitön ja huomaa tulleensa kusetetuksi.
>>Tiiän monia Karviala,ihan ne meni vapaaehtosesti
Ilmeisesti Jehova oli tavoilleen uskollisena antanut uudet ohjeet voidellulle profeetalleen. Minä, kuten muutkin aikalaiseni, sain seurakunnasta ohjeet olla menemättä vapaahtoisesti. Toki menemällä vapaaehtoisesti olisi säästynyt 3 kk, mutta mitä lie sitten olisi vastavuosoisesti seurakunnassa saanut kuulla.
>>Surku on sun puolesta jos et osannu sanoa ettet usko raamattuun
Sulla tuntuu todellisuus karkaavan aika ajoin etäämmälle. Tuolloin valitettavasti uskoin kyseiseen tarustoon ja mikä vielä pahempaa, uskoin valheelliseen Vt-seuraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764