Näin sanottiin äsken radiossa. Ovathan nämä aika tavalla ajan hermolla, joten tutkijat pääsevät joskus perille, mitä tänä aikan on ollut ihmisten mielissä. - Onkohan viimeisellä tuomiolla esillä myös nettikeskustelut elämämme kirjassa?
Nettikeskustelutkin arkistoidaan
19
590
Vastaukset
- varmasti!!!
Siksi ei kannatakkan olla edes piiloilkeä. Kyllä ne kaikki haistattelut ja muiut vielä edestä löytyy jos on niin tehnyt!
- omilla aivoilla
Kritiikki on paikallaan ja on oikeus ajatella omilla aivoillaan. Sitä varten meillä on aivot.
omilla aivoilla kirjoitti:
Kritiikki on paikallaan ja on oikeus ajatella omilla aivoillaan. Sitä varten meillä on aivot.
mutta ei se silti anna vapaita käsiä toisten nimimerkittömään pilkkaamiseen. Oikea kriitikko uskaltaa esittää asianasa vaikka omalla nimellään. Oikea kriitikko myös ymmärtää koska on hävinnyt. Oikea kriitikko myös kykenee kunnon asia keskusteluun heittämättä edes herjoja.
Antit puolestaan inttävät inttämistään sulkien silmät ja korvat.- oikeaa kriitikkoa!
nenada kirjoitti:
mutta ei se silti anna vapaita käsiä toisten nimimerkittömään pilkkaamiseen. Oikea kriitikko uskaltaa esittää asianasa vaikka omalla nimellään. Oikea kriitikko myös ymmärtää koska on hävinnyt. Oikea kriitikko myös kykenee kunnon asia keskusteluun heittämättä edes herjoja.
Antit puolestaan inttävät inttämistään sulkien silmät ja korvat.Sitä paitsi eihän sinulla olisi oikeutta esittää kritiikkiä, koska et tee sitä omalla nimelläsi vaan piiloudut nimimerkin taakse...
- on?
oikeaa kriitikkoa! kirjoitti:
Sitä paitsi eihän sinulla olisi oikeutta esittää kritiikkiä, koska et tee sitä omalla nimelläsi vaan piiloudut nimimerkin taakse...
Hän sentään on rekistöröitynyt, me taas emme.Se on paljon enemmän.
- oikeaa kriitikkoa!
on? kirjoitti:
Hän sentään on rekistöröitynyt, me taas emme.Se on paljon enemmän.
jokaisella on oikeus esittää kritiikkiä, mutta Nenadan järkeilyn mukaan hänellä itsellään ei pitäisi olla, koska ei tee sitä omalla nimellään. Rekisteröitynyt nimimerkki on aika kaukana oman nimen käytöstä.
- zappax
jokaisella on oikeus esittää kritiikkiä, mutta Nenadan järkeilyn mukaan hänellä itsellään ei pitäisi olla, koska ei tee sitä omalla nimellään. Rekisteröitynyt nimimerkki on aika kaukana oman nimen käytöstä.
Hän kirjoittanut "...vaikka omalla nimellään"
Eihänb se tarkoita että PITÄÄ omalla nimellään se tehdä?
Tää nyt on tällänen myöhäinen älynväläys ... Aika mennä nukkumaan ;-) - zappax
Rekisteröity nimimerkki on NIMENOMAAN HYVIN *lähellä* oman nimen käyttöä...
Reksiteröityjä nimimerkkejä kun ei voi olla kahta samanlasta samassa järjestelmässä.. Elävässä elämässä voi olla samannimisiä vaikka kuinka monta.
Tietysti jos ajattelit että sen oiekan nimen käytön kautta joku pääsee käsiksi muutenkin ko. kirjoittajaan, niin sehän on toinen juttu.
Minusta tärkeintä olisi voida identifieoida ne nimimerkit joiden kanssa täällä käy keskutelua samalla tavalla kuin elävässä elämässäkin... Minulla ei siis ole tafvetta yhdisttä täällä kirjoittavat henkilöt heidän oikeisiin nimiinsä. - oikea siis?
nenada kirjoitti:
Antit puolestaan inttävät inttämistään sulkien silmät ja korvat."Antit puolestaan inttävät inttämistään sulkien silmät ja korvat."
Tuosta näin päättelen. - oikeaa kriitikkoa!
zappax kirjoitti:
Hän kirjoittanut "...vaikka omalla nimellään"
Eihänb se tarkoita että PITÄÄ omalla nimellään se tehdä?
Tää nyt on tällänen myöhäinen älynväläys ... Aika mennä nukkumaan ;-)silloin on koko heitossa, jos ei edes itse omaa nimeä käytä?
- oikeaa kriitikkoa!
zappax kirjoitti:
Rekisteröity nimimerkki on NIMENOMAAN HYVIN *lähellä* oman nimen käyttöä...
Reksiteröityjä nimimerkkejä kun ei voi olla kahta samanlasta samassa järjestelmässä.. Elävässä elämässä voi olla samannimisiä vaikka kuinka monta.
Tietysti jos ajattelit että sen oiekan nimen käytön kautta joku pääsee käsiksi muutenkin ko. kirjoittajaan, niin sehän on toinen juttu.
Minusta tärkeintä olisi voida identifieoida ne nimimerkit joiden kanssa täällä käy keskutelua samalla tavalla kuin elävässä elämässäkin... Minulla ei siis ole tafvetta yhdisttä täällä kirjoittavat henkilöt heidän oikeisiin nimiinsä.tuollainen haluamasi "identifioninti" onnistuu. Tällä palstalla ei määrää Nenada etkä määrää sinä.
- zappax
silloin on koko heitossa, jos ei edes itse omaa nimeä käytä?
että käyttäisi SAMAA nimimnerkkiä... Ethän sinäkään "oikeassa" elämässä vaihda nimeäsi päivittäin?
Tai voit tietysti vaihtaakkin... - zappax
tuollainen haluamasi "identifioninti" onnistuu. Tällä palstalla ei määrää Nenada etkä määrää sinä.
Ei ole kyse mistään määräämisestä.
Et ollenkaan ymmärtänyt mitä tarkoitin tai sitten tarkoitit itse jotakin muuta, siksi ilmiesesti pitit tuon sanan lainausmerkkien sisään... - oikeaa kriitikkoa!
zappax kirjoitti:
että käyttäisi SAMAA nimimnerkkiä... Ethän sinäkään "oikeassa" elämässä vaihda nimeäsi päivittäin?
Tai voit tietysti vaihtaakkin...Nenada ei tuota vaatinustasi ilmaissut, mutta jos luit hänen ajatuksensa rivien välistä, OK sitten...
- oikeaa kriitikkoa!
zappax kirjoitti:
Ei ole kyse mistään määräämisestä.
Et ollenkaan ymmärtänyt mitä tarkoitin tai sitten tarkoitit itse jotakin muuta, siksi ilmiesesti pitit tuon sanan lainausmerkkien sisään...Voin siis kirjoitella aina eri nimimerkillä. Olen kuitenkin päättänyt samassa ketjussa pitää aina saman nimimerkin.
- zappax
Nenada ei tuota vaatinustasi ilmaissut, mutta jos luit hänen ajatuksensa rivien välistä, OK sitten...
tästä jakelen.
- zappax
Voin siis kirjoitella aina eri nimimerkillä. Olen kuitenkin päättänyt samassa ketjussa pitää aina saman nimimerkin.
Eihän sitä kukaan voi estää.
Enkä minä edes halua. Senkus kirjoitat, voin van kertoa oman mielipiteeni siitä.
"Olen kuitenkin päättänyt samassa ketjussa pitää aina saman nimimerkin. "
Tämä on (minusta ;-) askel parempaan suuntaan. Kiitän siitä, koska silloin tietää että keskustelee (saman keskustelun sisällä edes) saman henkilön kanssa ... - Mielipidekin oikeutettu
oikea siis? kirjoitti:
"Antit puolestaan inttävät inttämistään sulkien silmät ja korvat."
Tuosta näin päättelen.Kritiikki on kritiikkiä vaikka ilman nimimerkkiä. Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä mormonipalstalla puolesta tai vastaan tai antaa oma näkemystään asiasta. Ei siinä ole henkilö pääasia, vaan se ilmaistu asia.
- Jokuveli
Mielipidekin oikeutettu kirjoitti:
Kritiikki on kritiikkiä vaikka ilman nimimerkkiä. Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä mormonipalstalla puolesta tai vastaan tai antaa oma näkemystään asiasta. Ei siinä ole henkilö pääasia, vaan se ilmaistu asia.
ei ole automaattisesti kritiikkiä.
Mielipide kun ei välttämättä perustu mihinkään.
Kritiikin sen sijaan tulisi perustua muuhunkin, kuin puhtaaseen mielipiteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2054997Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184083Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573565
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372957Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo322101UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami221960