http://ilmainensanakirja.fi/sanakirja/trillion
Suomi on konkurssissa aivan kohta. Nyt puhutaan jo 50 miljardin lainantarpeesta. Työttömyys räjähtää käsiin. Vienti on romahtanut eikä uutta Nokiaa ole.
Nyt tosiaan kannattaa sijoittaa kaikki rahansa säilyketölkkeihin. Mad Max on parin vuoden päästä todellisuutta.
Ja samaan aikaan pakolaisia tulvii ovista ja ikkunoista sisään. Viiksekkäät "lapset" uivat Somaliasta Suomeen asti hotelliin täysihoitoon. Pakolaiskeskuksia rakennetaan lisää 50 kappaletta. Yhden ainoan 155 henkilön vastaanottokeskus työllistää peräti 55 hoivaajaa! Jokainen pakolainen tuo mukanaan perheenyhdistämisen kautta keskimäärin 4 uutta "pakolaista". Eli tällä hetkellä tulee Suomeen näitä vuodessa 60 000 kpl ja vauhti vain kiihtyy. Yksi pakolainen maksaa 57 000 euroa vuodessa.
Suomesta ollaan tekemässä EU:n pakolaiskehtomaata, kun ei meistä enää muuhunkaan ole. Tuho on täysi!
Nyt jo 50 miljardia!!!
4
155
Vastaukset
- wd-40 on hyvä liukaste.
Masennuksesi on aivan silmiin pistävää.Ei valoa tunnelin päässä ollenkaan.Miten tuollaista voi kestää????
- Ecconomisti
En ole ollenkaan masentunut, sillä minä tiesin tämän jo pari vuotta etukäteen. Rahaa on säästössä ja asunto maksettu. =)
Harmistunut olen vain pakolaisten vastaanottopolitiikkaan samaan aikaan kun tyhmä kansa ei ymmärrä mitä on tapahtumassa. - Tyhmä kansalainen..
Ecconomisti kirjoitti:
En ole ollenkaan masentunut, sillä minä tiesin tämän jo pari vuotta etukäteen. Rahaa on säästössä ja asunto maksettu. =)
Harmistunut olen vain pakolaisten vastaanottopolitiikkaan samaan aikaan kun tyhmä kansa ei ymmärrä mitä on tapahtumassa.Ei mun tartte ajatella sen takia meillä on kansan edustajat . Niidenkään ei tarvitse ajatella koska heillä on avustajat ja he eivät ajattele loogisesti koska ovat opiskelleet liikaa ja eivät ymmärrä käytännöstä mitään . Siis pitikö Suomessa jonkun ajatella vai oliko se vaan hajatella .
- juonihan
se on, että saadaan luotua anarkia ja kaaos, jossa voidaan sitten kaapata valta ja omaisuus.
Eikä mene hyvin obamallakaan
http://www.taloussanomat.fi/ajatukset/2009/03/26/obamamania-menee-monkaan/20097911/145?rss=kolumni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 704816
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483926- 513790
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 413318
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656