Homma on kusetusta, sillä suurinosa hommalaisista on alaikäisiä anonyymi spämmäreitä. Hommalaiset ovat noita joka asiassa metelöiviä nuoria joilla ei ole muuta kanavaa olemassa, koska äänestämään eivät vielä ikänsä vuoksi pääse.
Hommalaiset ovat virtuaali henkilöitä, jotka muodostuvat useasta yhdelle henkilölle muodostetusta virtualiprofiilista, kuitenkin todellisten hommalaisten määrän jäädessä noin 25% siitä, mitä mielikuvaa heidän lukumäärästään luodaan.
Parhaimmillaan yhdellä henkilöllä on kymmeniä virtuaali minää olemassa, joiden kautta sitten ollaan homma palstalla kävijä määrää kasvttamassa ja ns. keskustelemassa, ja mielipiteitä esittämässä.
Tarkemmin kuitenkin kun noita tekstejä nalysoidaan, niin huomataan että samasta päästä on usempi mielipide, vaikka "esittäjä" on eri nimiseksi merkattu. Mestarin opin kautta sanamuodotkin on usein lainattu joko suoraan tai hieman muunnellen, Halla-aholta.
HOMMA ON HUIJAUSTA !
6
335
Vastaukset
- ei mitään muuta
Seuraukset tietysti näemme jo: maahanmuuttokeskustelu ja monikulttuurisuuden kritiikki on jättämässä Homman ja Halla-ahon kauas taakseen. On aivan naurettavaa että koko asia on tuolla tavalla pystytty henkilöimään yhteen ainoaan ihmiseen, jonka kaikki kirjoitukset ovat muutaman klisheen ja sisäpiirin vitsin väsynyttä toistamista kuukaudesta toiseen. Homma on lähempänä Dostojevskin Riivaajien puuhia tai 70-luvun taistolaissolujen vainoharhaista loiskiehuntaa kuin mitään edes etäisesti uskottavaa poliittista toimintaa. No, maahanmuuttokriittisyys ja kansallismielisyys tulee toimeen ilman näitä kakaroita aivan hyvin.
- elämä'
homma on homma niille jotka hommalla hommailee.
- itse olet
Ehkä täällä on kakaroitakin, mutta minä olen keski-ikäinen nainen ja varmaan löytyy useita minun kaltaisia naisia kannattamaan Halla-Ahoa.
- vedenkin pohjaan
itse olet kirjoitti:
Ehkä täällä on kakaroitakin, mutta minä olen keski-ikäinen nainen ja varmaan löytyy useita minun kaltaisia naisia kannattamaan Halla-Ahoa.
Aikanaan viisastut sinäkin. Toivottavasti itse kukin meistä oppii Halla-ahon virheistä, miten maahanmuuttokriittistä kansallismielistä politiikkaa EI pidä tehdä, ja miten helposti järkiperäinen toiminta hyödyllisen asian hyväksi rappeutuu SISÄSIITTOISEKSI SKENE-PELLEILYKSI.
Ratkaisevaa on se, kuinka etäältä Hommaa pystyy katsomaan. Sitä puistattavammalta se touhu rupeaa näyttämään. Onneksi totuus on tuolla ulkona.
- kertoi
että hänellä on VAIN 23 eri profiilia, ja kaikki ovat aktiivisia. Parhailla on kuulema yli 50 eri "minää" joilla osallistuvat homman paltoilla, ns. "maahanmuuttokriittiseen" keskusteluun.
Tosiasiallinen tarkoitus on valtakunnallinen mielikuva luonti jolla soitetaan sitä kieltä jota on helppo taantuman aikoina soittaa ja syyllistää sellaisia tahoja, jotka eivät tosiasiassa ole syyllisiä mihinkään. Kaikki vain sen takia että Halla-aholle koitetaan luoda valtakunnallista me valkoiset suomalaiset olemme hyviä imagoa, EU- vaaleja silmällä pitäen. - Hampparin käyrä
tulokseen varsin uhrattuani kerran Sunnuntai-päivän hommafoorumin kahlaukseen. Vaikka ottaisikin huomioon, että kirjoittajat päästelevät uskontunnustusta jolla ei ole kanonisoitua, virallista muotoa, on päivänselvää ettei kirjoittajia ole niin paljon kuin nimimerkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760