Eipä voi ymmärtää sitä logiikkaa millä helvatin ihmeellä te lyötte rahojanne Kalpan puolesta?
Okei Kalpa pudotti Hpk:oon mutta jos totuutta kuunnellaan niin eipä tuo paljon vaatinut,Hämeenlinnahan oli kuitenkin tällä kaudella aikamoinen floppi eikä se edellis kausien "vahva ja vankkumaton" etenkin kotona, mutta tämä kausi oli heidän osaltaan todellinen mahalasku niin hankintojen kuin pelillisten suorituksia mittailtaessa. Kalpaan palatakseni joukkue on puolustuksen osalta todella heikko ja maalivahti pelikin ei nyt niin älyttömä vahvalta vaikuta että Hippoksella pitää tula täydellinen onnistuminen jos edes pisteistä meinaavat tapella
nopeiden ja taitavien hyökkäjien tehdessä iskuja selustoihin. Itse pelaan ainakin kotijoukkuetta ja
melkoisella luottamuksella sillä kyllä vierailla on tänää liian suuri pala haukattavaksi.
Terveisin: Luonnonystävä \0/
Kalpa hehkutus menee
5
174
Vastaukset
- KalPan nopeat hyökkääjät
Miten luulet noitten välillä käyvän? Tutustu vähän ennakkoasetelmiin ennen kuin avaudut tänne... Vaakakuppi painuu KalPan puolelle jos peliä vähänkin ammattimaisesti tutkii.
- geizei69
Eipä ole kyllä jyppikään otteillaan vakuuttanut viimeiseen pariin kuukauteen kunnolla. Potentiaalia kyllä löytyy, se on tiedossa.
Tasainen taisto voi olla luvassa mutta itse pelaan kyllä kalpan puolesta. - huomautusluintoinen asia
Kalpalla on todellakin liikkuvampi joukkue, kuin Jypillä. Eli jos tuon mukaan pitäisi pelata, niin silloin Kalpa olisi vahvoilla. Peli ratkeaa kuitenkin monien asioiden summaan ja yksi niistä on erikoistilanteiden hyväksikäyttäytyminen. Toinen oleellinen asia on maalivahtien onnistuminen. Jos peräpää pettää on paskat housuissa ennen kuin huomaakaan.
Joka tapauksessa vaikeasti ennakoitava peli. Jyp olkoon hienoinen suosikki, mutta Kapasen kentällisen kanssa joukkue voi olla helisemässä.- Sika-Kyösti2
siellä pelaa vaan se ylivoimalla saamaton Immosen kenttä.
- vaan myös
erittäin liikkuvat ja taitavat nuoret. he ovat näyttäneet osaamistaan myös playoffeissa. Hyvärinen Hartikainen etenkin Kiiskinen ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780