Suomi on tekemässä naurettavaa poltikkaa nykyisen pääministeri Vanhasen nettiseikkauluissa naisille.
Eikö tämä Vanhanen ole äänestetty tekemään poltiikkaa , eikä naistetn naurattajaksi?
SIKSI UUSI PÄÄMINISTERIEHDOKAS OLISI SOPIVAMMMIN AITO SOSIALISTI TOVERI HANNU RAINESTO!!!
Tässä tuli jo ennakkoääni annettua,lisää tulee,kunhan keskustan naissankari väistyy oikealle.
kannatetaan
pääministeriksi Hannu Rainesto
4
200
Vastaukset
- vastustaa
eikö ministerillä saa olla romantiikkahommia?
- PappaManninen
En ymmärtänyt sanaakaan...
Ainoa mitä tarvitaan on saada Hannu seuraavien vaalien jälkeen suurimman puolueen puheenjohtajaksi. Muuta ei tarvita. Eikö ole demokratia yksinkertaista ja tehokasta? Ei edes tarvita vallankumousta, kansan kannatus riittää.
Oletko aivan tosissasi sitä mieltä, ettei pääministerilläkin voi olla yksityiselämää. Minä ihmettelen enemmän niitä julkisuuden kipeitä naisia jotka levittelevät yksityisasioita joilla ei ole mitään tekemistä virkatehtävien kanssa lehdistölle. Hävetköön.
Minä en äänestä komua mutta jos riittävän moni äänestää niin olkoon sitten.- suosiolla kohtalooni
jos kommunistit voittaa seuraavat eduskuntavaalit.
Kansa jos on puhunut niin pulinat silloin pois. Rainesto saa täyden tukeni pääministeriksi. Liityn luonnollisesti myös SKP:n jäseneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181