masentava jakso

elämää ei sen enempää

elämää ei sen enempää, elämä Helsingissä on aika masentavaa, synkkää ja tulipaloja (itse sytytettyjäkin).

Se on kuule vakava asia tuikata kokonainen kerrostalo tulee , se on kuule vakava asia se.

7

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Icie

      Jätetään näyttämättä tärkeitä kohtauksia, kuten mm. se, miten Laura kertoi Ristolle rakastavansa naista. Juonet nykyään täysin epätodellisia ja kuvaus kaameaa, lähikuvat todella ärsyttäviä ja musiikin käyttö typerää.

      • **^^^'''

        oon kattonu sarjaa lähes koko ajan, lapsetkin on tullu mun vierelle sitä kattomaan, mutta nyt oli kyllä vähän vaikea kattoo, en viitsis ihan lasten seurassa tätä enää katsoa. Miksi henkilöt on yhtäkkiä muutettu aivan toisiksi. Tämä on törkeää uskollisia katsojia kohtaan ja tekee todella rumasti heille, jotka loivat tälle sarjalle sen suosion. Parempi olis ollu vain lopettaa sarja fiksusti ja arvokkaasti.


      • menee jo yli hilseen
        **^^^''' kirjoitti:

        oon kattonu sarjaa lähes koko ajan, lapsetkin on tullu mun vierelle sitä kattomaan, mutta nyt oli kyllä vähän vaikea kattoo, en viitsis ihan lasten seurassa tätä enää katsoa. Miksi henkilöt on yhtäkkiä muutettu aivan toisiksi. Tämä on törkeää uskollisia katsojia kohtaan ja tekee todella rumasti heille, jotka loivat tälle sarjalle sen suosion. Parempi olis ollu vain lopettaa sarja fiksusti ja arvokkaasti.

        Tuolla aiemmin puhuttiin elämänmakuisuudesta. Jo nimensäkin puitteissa Kotikadun tulisi olla sitä. Nyt alkaa erehdyttävästi olla samalla viivalla Salkkareiden Pihlajakadun kanssa. Onhan sielläkin ollut tuhopoltto, homoilua, väkivaltaa, uskottomuutta, alkoholismia, muita riippuvuuksia ja rikollisuutta. Noita kahta ei kohta enää erota toisistaan. Kottarit voisi hyvin risteyttää Salkkareiden kanssa ja tehdä siitä kunnon show. Molempia ei tarvita, ellei edes toinen niistä ansaitse omaa elämää.

        Jakso jaksolta tulee aina mieleen, että tämä oli nyt se pohjakosketus ja että ei koskaan enää...
        Siinä ei ole yksinkertaisesti mitään myönteistä. Onneksi eilisestä jaksosta älysi pysyä pois tämä takkutukka-pappi.

        Olisiko niin, että Anita Niemeä oltaisiin kirjoittamassa sarjasta ulos?


      • koskaan ollut
        **^^^''' kirjoitti:

        oon kattonu sarjaa lähes koko ajan, lapsetkin on tullu mun vierelle sitä kattomaan, mutta nyt oli kyllä vähän vaikea kattoo, en viitsis ihan lasten seurassa tätä enää katsoa. Miksi henkilöt on yhtäkkiä muutettu aivan toisiksi. Tämä on törkeää uskollisia katsojia kohtaan ja tekee todella rumasti heille, jotka loivat tälle sarjalle sen suosion. Parempi olis ollu vain lopettaa sarja fiksusti ja arvokkaasti.

        lapsille tarkoitettu, eikä tule koskaan olemaankaan. Laspet pois ruutujen ääreltä aikuisten ohjelmien ajaksi!
        Vai oliko Kaarinin avioliiton ulkopuolinen suhde Vasamaan lasten katseltavaa....entäpä Arvon mukiloiminen henkihieveriin....


      • Minua ihmetytti

        Mistä Jarkolle selvisi äidin lesbous? En usko, että puolikasvuinen poika sängyn alla on niin fiksu ja keskittynyt, että tajuaisi noin pienistä vihjeistä äidin seksuaalisuuntauksen.

        Ei vanhempien seksistä lapsi muutenkaan tiedä. Monelle se on ihan tabu aihe, eikä lapsi nyt sellaisesta vedä johtopäätöksiä, mitä noiden kahden välillä tapahtui.


      • ihmetytä
        Minua ihmetytti kirjoitti:

        Mistä Jarkolle selvisi äidin lesbous? En usko, että puolikasvuinen poika sängyn alla on niin fiksu ja keskittynyt, että tajuaisi noin pienistä vihjeistä äidin seksuaalisuuntauksen.

        Ei vanhempien seksistä lapsi muutenkaan tiedä. Monelle se on ihan tabu aihe, eikä lapsi nyt sellaisesta vedä johtopäätöksiä, mitä noiden kahden välillä tapahtui.

        Äläs nyt aliarvioi teinejä, kyllä ne tietää enemmän kuin sinä luulet niiden tietävän.


      • sängyllä istuen
        Minua ihmetytti kirjoitti:

        Mistä Jarkolle selvisi äidin lesbous? En usko, että puolikasvuinen poika sängyn alla on niin fiksu ja keskittynyt, että tajuaisi noin pienistä vihjeistä äidin seksuaalisuuntauksen.

        Ei vanhempien seksistä lapsi muutenkaan tiedä. Monelle se on ihan tabu aihe, eikä lapsi nyt sellaisesta vedä johtopäätöksiä, mitä noiden kahden välillä tapahtui.

        ystävättäriesi jalkoja omillasi? Kuinka tyhminä sinä oikein lapsia pidät?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      95
      2028
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      419
      1569
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1116
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1072
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1035
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      969
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      940
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe