Sinulla on hieman omituinen tyyli tämän palstan siivoamisessa, poistelet ihan järkeviä keskusteluja ja sitten taas annat kaiken maailman idioottien kirjoitella tänne vaikka pas***.
Voisit joko ottaa sen delete napin kauniiseen käteen ja poistaa niitä viestejä jotka ovat kirjoitettu tänne ainoastaan vi**uilu mielessä (eli kun joku kysyy neuvoa tukalaan tilanteeseensa ja jengi vaan naureskelee tai vi**uilee) tai sitten heittää sen delete napin kuuseen lopullisesti. Et sitä ole ansainnut.
Rakentavaa keskustelua sen sijaan olet kyllä kärkäs poistamaan. Katsotaan kuinka kauan tämä viesti saa täällä olla.
t. kyllästynyt vahingoniloisiin pelleihin
Tämä viesti on Marellalle
4
821
Vastaukset
- marella.
Painu vittuun sieltä, minä nojaan deleteen aina kun asiaa tulee ja jaan bonus viinapulloja vittuilijoille...
- Ip insinööri
Kun katsoo noita vittuilu viestien ip-osoitteita olisi helpoin suodattaa kaikki Helsingin kaupungin koneilta tulleet viestit. (Jakomäen kirjasto ja Laajasalon koulu)
- ei ihan suoraan
Ip insinööri kirjoitti:
Kun katsoo noita vittuilu viestien ip-osoitteita olisi helpoin suodattaa kaikki Helsingin kaupungin koneilta tulleet viestit. (Jakomäen kirjasto ja Laajasalon koulu)
noin, ei kirjastossa käydä Suomi24:sella ihan täysillä, mutta esimerkiksi Tampereen kaupunki joutui estämään koulun koneilta suomi24:selle pääsyn mukuloilta, kun nämä besserwisserit/provoajat suolsivat jatkavaa sontaa aamusta iltaan.
Joten ihan kaikille hyväntahtoisille "auttajille ja ymmärtäjille" - ihan oikeasti n. 80 % näistä 24:sen viesteistä on alaikäisten lapsien provoja vaan- älkää edes vaivutuko vastaamaan tai antakaa samalla mitalla/linjalla takaisin. Jospa ne joskus lopettaisivat.
Käytä "ilmoita asiattomasta viestistä" -linkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818