En ota kantaa siihen, onko Patria lahjonut jotain tahoa, mutta kyllä niitä lahjontoja tehdään pienemmissä ja isommissakin kaupoissa.
Mitä väliä pikku lahjonnalla, kun ilman ei kauppoja synny, hommathan karkaa muille ja itse saa pistää lapun luukulle ja työntekijät kortistoon? Verorahoista ne krp:n palkatkin maksetaan.
Eikös lääkärienkin kerrottu saaneen tietyiltä lääketehtailta palkkioksi kaikenlaista, sukista matkoihin, kun määräsivät potilaille sen tietyn lääketehtaan tuotteita?
(Tiedän muuten minäkin jonkun firman, jotka ovat lahjuksia maksaneet. Olen nimittäin ollut läsnä, kun niistä on sovittu.)
Turhaa Patrian ajojahtia
3
133
Vastaukset
- Sillä Venäjällähän
ei voi, eikä synny yhtään kauppaa ilman valtavia lahjuksia jotka menee Putinin diktatuurille ja mafialle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632