kommentti tänään A-Talk ohjelmassa: "Putin olisi ollut oikeutettu tuomaan panssarit Tallinnaan pronssipatsasjupakan takia"
Enpä ole hetkeen kuullut mitään noin paksua, kun tuo oli. Kaikkea muutakin paskaa tämän herra Backmanin kanssa ohjelmassa kehtasivat jauhaa.
Leena Hietasen käsittämätön
5
294
Vastaukset
- antaa akalle
selkään :p
- Natalia45
Yhtä ruma se on kuin mielikuvituksensakin. Viron venäläiset ihmettelee ja inhoo sitä laajalti. Tunnen sikäläisiä, kun itsekin olen vähän sieltä.
Patsasmellakoissa hääri ehkä 50-100 kauppojen ryöstelijää, Tallinnassa on noin 200000 ei-virolaista, jotka suorastaan häpesi näitä tupakka- ja viinavarkaita. Sanon ei-virolaista, koska näistä lähes puolet ei ole venäläisiä, vaan venäjää paremman puutteessa puhuvaa ex-neukkulan asukasta, joiden sympatiat on usein virolaisten puolella. Ja he haluavat oppia maan kielen. - _kauneus
Natalia45 kirjoitti:
Yhtä ruma se on kuin mielikuvituksensakin. Viron venäläiset ihmettelee ja inhoo sitä laajalti. Tunnen sikäläisiä, kun itsekin olen vähän sieltä.
Patsasmellakoissa hääri ehkä 50-100 kauppojen ryöstelijää, Tallinnassa on noin 200000 ei-virolaista, jotka suorastaan häpesi näitä tupakka- ja viinavarkaita. Sanon ei-virolaista, koska näistä lähes puolet ei ole venäläisiä, vaan venäjää paremman puutteessa puhuvaa ex-neukkulan asukasta, joiden sympatiat on usein virolaisten puolella. Ja he haluavat oppia maan kielen.Ja pelkkää kauneutta olet kuvastasi päätteellen. Viron hallitus käy rakentavaa keskustelua kaikkien kansanryhmien kanssa vähemmistöjensä asemasta. Erityisesti virolaiset ovat keskustelleet tästä polttavasta aiheesta suomalaisten kanssa(!). Jostakin kummasta syystä. Oletteko nahneet heidän keskustelevan venäläisten kanssa? Pamppujen avulla kylläkin :D :D ;) (vicci vicci)
- 'Iivan
Natalia45 kirjoitti:
Patsasmellakoissa hääri ehkä 50-100 kauppojen ryöstelijää, Tallinnassa on noin 200000 ei-virolaista, jotka suorastaan häpesi näitä tupakka- ja viinavarkaita. Sanon ei-virolaista, koska näistä lähes puolet ei ole venäläisiä, vaan venäjää paremman puutteessa puhuvaa ex-neukkulan asukasta, joiden sympatiat on usein virolaisten puolella. Ja he haluavat oppia maan kielen.on stallarin katse.
- Kirnuunpieraisija
Natalia45 kirjoitti:
Patsasmellakoissa hääri ehkä 50-100 kauppojen ryöstelijää, Tallinnassa on noin 200000 ei-virolaista, jotka suorastaan häpesi näitä tupakka- ja viinavarkaita. Sanon ei-virolaista, koska näistä lähes puolet ei ole venäläisiä, vaan venäjää paremman puutteessa puhuvaa ex-neukkulan asukasta, joiden sympatiat on usein virolaisten puolella. Ja he haluavat oppia maan kielen.Tämän ämmän pärställä olisi varmasti N-liitossa voittanut Kolhoosin Rumin Lypsäjä -tittelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760