Ennen kannatin vihreitä, enää en

....

9

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hassilta

Hänhän osaa verottoman palkan.

Miten saa kulukorvausta, vaikkei mikään kulu. Lentokone välineenä, vaikkein omista lentokonetta.

Miten saadaan veroton kulukorvaus omaan taskuun.

Taitolaji !

Noudattele Hassin oppeja. Siihen ei pysty edes verottaja.

• puolustavat

eläinten oikeuksia. Vähän samaan tapaan kuin Natsi-Saksassa tehtiin. Se oli ilmeisesti jonkinlaista kompenssatiota sille, mitä ihmisille tehtiin. Haettiin ikäänkuin hyvitystä pahoille teoille olemalle edes jollekin luomakunnan eliölle (lue:eläimelle) hellämielisiä. Jonkinlaista inhimillisyyttä.

• vaikka mietin

En ymmärrä yhtään ajatuksenjuoksuasi. Oletko sekaisin?

• varmasti on,
        vaikka mietin kirjoitti:

En ymmärrä yhtään ajatuksenjuoksuasi. Oletko sekaisin?

mutta ehkä tiedät, että natseille eläimet olivat kaikki kaikessa. Eikös näin ole myös vihreiden laita.

Kreikkaalainen filosofi Sokrates sanoi aikoinaan, että silloin, kun eläinten arvostus yhteiskunnassa menee ihmisten arvostuksen edelle, ollaan tuhon tiellä.

Niin on käynyt jo aikoja sitten. Ehkä et voi tätä mieltää, mutta kunhan kasvat ja viisastut, niin ymmärrät asian, toivottavasti. Muutoin on liian myöhäistä.

• Ymmärtäjä
        varmasti on, kirjoitti:

mutta ehkä tiedät, että natseille eläimet olivat kaikki kaikessa. Eikös näin ole myös vihreiden laita.

Kreikkaalainen filosofi Sokrates sanoi aikoinaan, että silloin, kun eläinten arvostus yhteiskunnassa menee ihmisten arvostuksen edelle, ollaan tuhon tiellä.

Niin on käynyt jo aikoja sitten. Ehkä et voi tätä mieltää, mutta kunhan kasvat ja viisastut, niin ymmärrät asian, toivottavasti. Muutoin on liian myöhäistä.

On olemassa korvaamattomia luontoarvoja, esimerkiksi paikkoja joita ei tuhoutuessaan saa mitenkään takaisin. On olemassa lajeja jotka hävitesään häviävät ikuisiksi ajoiksi.

Sitten on olemassa juntteja kalastajia, jotka ovat sitä mieltä, että hänen päivän tai vuoden kalasaaliinsa on tärkeämpi kuin jokin kokonainen laji. Yhden kalastajan ikä on max sata vuotta, lajin ikä miljoonia vuosia.

Eikä tässä ole kyse pelkästään siitä että minä pidän kokonaista lajia tai muuta luontoarvoa tärkeämpänä kuin muutaman ihmisien rahapussin lihavuutta, vaan luontoarvojen vaaliminen on myös ihmisten arvostusta. Ainakin minä haluan, että myös lapsenlapseni saavat nauttia niistä luontoarvoista, joista olen itse nauttinut ilman että joku kaltaisesi juntti haluaa tuhota ne omalla henkilökohtaisella ahneudellaan hetken hyödyn takia.

Arvokkaat ja korvaamattomat luontoarvot sinulle ja muille junteille on kuin helmet sioille. Ei ne niistä mitään ymmärrä.

Eläinten arvostus on myös itsesi arvostamista. Ilman eläimiä sinä et eläisi. Kuolisit pois. Elämäsi on riippuvainen jopa niistä ötököistä joita tallot jalkoihisi. Ne ovat osa sitä ekosysteemiä joka pitää sinutkin elossa.
        Puheistasi päätellen olet vaan niin sivistymätön, että ymmärryksesi ei riitä tähän. Et näe kokonaisuuksia, näet vain erillisiä osia.

• mietin lisää
        varmasti on, kirjoitti:

"Kreikkaalainen filosofi Sokrates sanoi aikoinaan, että silloin, kun eläinten arvostus yhteiskunnassa menee ihmisten arvostuksen edelle, ollaan tuhon tiellä."

Minä arvostan lehmää enemmän kuin sinua. En tarvitse sinua, olet minulle täysin hyödytön ihminen. Mutta lehmästä saa hyvä pihvejä!

Minä arvostan jopa bakteereita enemmän kuin sinua.

Bakteerit ovat tärkeämpiä otuksia kuin sinä. Jos sinä kuolet pois, niin siitä ei ole mitään haittaa minulle. Jos bakteerit mahassani kuolevat lopullisesti pois, niin minäkin kuolen, sillä ruokani ei sen jälkeen enää sula.

"Niin on käynyt jo aikoja sitten. Ehkä et voi tätä mieltää, mutta kunhan kasvat ja viisastut, niin ymmärrät asian, toivottavasti. Muutoin on liian myöhäistä."

Elät illuusiossa. Puhut luulojesi varassa, et tiedon varassa, kuten tuo edellä oleva kertoo. En enää kasva. Olen viime aikoina kutistunut. Viisauskin on vähentynyt. Vanhuus ei tule yksin. Olen 76 v vanha.

• olematon voi
        mietin lisää kirjoitti:

"Kreikkaalainen filosofi Sokrates sanoi aikoinaan, että silloin, kun eläinten arvostus yhteiskunnassa menee ihmisten arvostuksen edelle, ollaan tuhon tiellä."

Minä arvostan lehmää enemmän kuin sinua. En tarvitse sinua, olet minulle täysin hyödytön ihminen. Mutta lehmästä saa hyvä pihvejä!

Minä arvostan jopa bakteereita enemmän kuin sinua.

Bakteerit ovat tärkeämpiä otuksia kuin sinä. Jos sinä kuolet pois, niin siitä ei ole mitään haittaa minulle. Jos bakteerit mahassani kuolevat lopullisesti pois, niin minäkin kuolen, sillä ruokani ei sen jälkeen enää sula.

"Niin on käynyt jo aikoja sitten. Ehkä et voi tätä mieltää, mutta kunhan kasvat ja viisastut, niin ymmärrät asian, toivottavasti. Muutoin on liian myöhäistä."

Elät illuusiossa. Puhut luulojesi varassa, et tiedon varassa, kuten tuo edellä oleva kertoo. En enää kasva. Olen viime aikoina kutistunut. Viisauskin on vähentynyt. Vanhuus ei tule yksin. Olen 76 v vanha.

vähentyä?

• turkintekijä

Suomen suurimmat tunarit ja kansan viholliset löytyvät vihreistä.

• ei hörhö

Miten tämä liittyy aloituspuheenvuoroon? Et lukenut linkin takana olevaa tekstiä.

Muilla palstoilla voi käydä älyllistä keskustelua, mutta täällä ei. Tämä osasto on räyhääjien panettelupalsta. Mutta ehkä sitäkin tarvitaan että huutelijahörhöt voivat päästää liikoja höyryjään pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4812
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3942
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1974
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      537
      1156
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1125
    Aihe