eduskunta vaaleissa numerolla 69! Tuota numeroa ei muut saa käyttää! Jos Matti ei pääse eduskuntaan, niin tuolla numerolla varustettu paita ripustetaan eduskunnan kahvilan kattoon! Jokainen siellä käyjä muistaa, kuka on porvari, joka luhisti Suomen lamaan.
Matti Vanhanen asettuu ehdolle seuraavissa ..
5
207
Vastaukset
- halosen vika
halonen niitä mamuja tänne roudaa ja paapoo arabi terroristeja .
lama johtuu 9/11 sta kaikki sen nyt tietää , ei vanhasesta.- Olet tyhmä!
Eipä tietosi maamme poliittisesta järjestelmästä ole kovinkaan kaksinen! Presidentin toimivaltaan ei kuulu nämä maahanmuuttoasiat. Kyllä se on hallituksen heiniä, jos se yleensä ehtii moisiin pikkuasioihin kiinnittää huomiota tekstiviestityksiltään.
Muuten, mamujen rahtaaminen tänne sinun kaltaisten ääliöiden sijaan ei taida ollakaan hassumpi asia! - demait ja mamut
Olet tyhmä! kirjoitti:
Eipä tietosi maamme poliittisesta järjestelmästä ole kovinkaan kaksinen! Presidentin toimivaltaan ei kuulu nämä maahanmuuttoasiat. Kyllä se on hallituksen heiniä, jos se yleensä ehtii moisiin pikkuasioihin kiinnittää huomiota tekstiviestityksiltään.
Muuten, mamujen rahtaaminen tänne sinun kaltaisten ääliöiden sijaan ei taida ollakaan hassumpi asia!demarit tarvii mamuja suomeen että saavat ääniä, tässä se taas paljastu. eihän palkansaajat demareita äänestä.
- Selitys
demait ja mamut kirjoitti:
demarit tarvii mamuja suomeen että saavat ääniä, tässä se taas paljastu. eihän palkansaajat demareita äänestä.
Mamuja tarvitaan siis sinun kaltaistesi ääliöiden tilalle, jotka laiskottelevat, juopottelevat, imppaavat ja käyttävät huumeita. Ei sinusta ole työntekijäksi, kun olet vielä noin tyhmäkin. Mamuja tarvitaan elättämään sinua ja maksamaan sinun soskurahasi.
- kotimaanneuvos
Demareiden aika Suomessa. Oman maan kansalaisten ja omien äänestäjien etu ei ole koskaan kiinnostanut, vaan kaikkien muiden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45947