jollekin, joka kysyi, onko ekivaari liittynyt jehovalaisiin, että EN OLE LIITTYNYT, jos heillä vaikka lieneekin kanssani samanlaisia käsityksiä Jeesuksen jumaluudesta. (Jollekin vastaukseni on ollut niin kiusallinen, että hän on poistanut sen rungon, johon vastaukseni oksana liittyi).
Ainakin tuhatvuotisesta nähtävällä tavalla maan päälle tulevasta Jumalan valtakunnasta minulla on erilainen käsitys kuin jehovalaisilla, joiden käsitys vastannee lähinnä samanlaista kuin Mohikaanilla on Milleniumista!
Jeesus opetti: "Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: 20 »Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä»". [Luukas 17:20].
Jumalan valtakunnan tuloa ei tarvitse odottaa, vaan astua sinne sisälle, jos vain teidän uskonnolliset johtajat teitä päästävät, sillä Jeesuksen maanpäällisen elämän aikana näyttää olleen estelijöitä menijöille, niin kuin tänäkin aikana;
Luuk. 11:52
"Voi teitä, te lainoppineet, kun te olette vieneet tiedon avaimen! Itse te ette ole menneet sisälle, ja sisälle meneviä te olette estäneet."
Meidän pitäisi selittää kaikki Raamatun profetiat kirjoituksista löytyvillä selityksillä, [2.Piet.1:20] eikä uskoa omiin ja Vilho Hartosen selityksiin. Jumala antoi Mooseksen kautta aikamääritelmän tuhannesta vuodesta, ja sitä tulisi meidän kaikkien aikamäärityksissämme noudattaa.
Ps. 90:4
"Sillä tuhat vuotta on sinun silmissäsi niinkuin eilinen päivä, joka meni ohitse, ja niinkuin öinen vartiohetki."
Ja kuten huomaamme, se "tuhat vuotta" saattaa useille olla menetetty tilaisuus, "eilinen päivä", joka meni ohitsemme tietämättämme, tai sitten henkisesti hereillä oleville liian pitkältä tuntuva odotusjakso, niin kuin yön vartiovuoro.
Vastasin eilen
24
366
Vastaukset
mieleeni, että unohdin edellä olevassa avauksessani kertoa sen saman, mikä oli eilisessä kirjoituksessani, että teinivuosien jälkeen yritin elää ateistina, mutta sain kokea samanlaista kylmyyttä kuin tuhlaajapoika:
"Niin hän meni itseensä ja sanoi: 'Kuinka monella minun isäni palkkalaisella on yltäkyllin leipää, mutta minä kuolen täällä nälkään!" [Luuk. 15:17].
Minäkin "menin itseeni" ja löysin sieltä sen Jumalan minuun paneman iankaikkisuuden siemenen, joka itäessään avasi minulle kokonaan uuden ja erilaisen valtakunnan!Onko ateistihenki tullut takaisin !! Vai oletko sinä mennyt heidän luoxe sydämessä. Toiset uskovaiset menevät kapakkaan kun he pettyvät uskoviin ja istuvat sitten ja surkuttelee ja voivottelee itseä vihaissaan toisille uskoville ylpeydessä ja omassa suuruudessa.
Olen huomaavinaan saatannallisen ylpeyden muuri heidän ja minun välissä.. Elikä ateistien.....
Nin todistat että olet avannut itseesi uusien tiedon lähteet joka on antanut sinulle ihan Uuden valtakunnan.Eipä sitten ihme ja mitään ihmellistä sun saatanallista textiä Jeesuxesta............savonarola kirjoitti:
Onko ateistihenki tullut takaisin !! Vai oletko sinä mennyt heidän luoxe sydämessä. Toiset uskovaiset menevät kapakkaan kun he pettyvät uskoviin ja istuvat sitten ja surkuttelee ja voivottelee itseä vihaissaan toisille uskoville ylpeydessä ja omassa suuruudessa.
Olen huomaavinaan saatannallisen ylpeyden muuri heidän ja minun välissä.. Elikä ateistien.....
Nin todistat että olet avannut itseesi uusien tiedon lähteet joka on antanut sinulle ihan Uuden valtakunnan.Eipä sitten ihme ja mitään ihmellistä sun saatanallista textiä Jeesuxesta............Savonarola, merkitsee nämä Jeesuksen sanat, vai eivätkö ne merkitse mitään?
"Voi teitä, te lainoppineet, kun te olette vieneet tiedon avaimen! Itse te ette ole menneet sisälle, ja sisälle meneviä te olette estäneet."
Uusi on tiedon lähteeni, ja se on tämä:
Joh. 4:14
"mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".
Tämä uuden lähteen vesi on sammuttanut minusta tämän maailman janon, enkä tarvitse mennä kapakkaan enkä Alkoon janoani sammuttamaan.
Herjailustasi huolimatta, rakas Savonarola, saakoon Jumala sinua siunata Jeesuksessa Kristuksessa!- Sami Sallinen
ekivaari kirjoitti:
Savonarola, merkitsee nämä Jeesuksen sanat, vai eivätkö ne merkitse mitään?
Uusi on tiedon lähteeni, ja se on tämä:
Joh. 4:14
"mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".
Tämä uuden lähteen vesi on sammuttanut minusta tämän maailman janon, enkä tarvitse mennä kapakkaan enkä Alkoon janoani sammuttamaan.
Herjailustasi huolimatta, rakas Savonarola, saakoon Jumala sinua siunata Jeesuksessa Kristuksessa!Mikä tai mitä on Ateistihenki?
Sami Sallinen kirjoitti:
Mikä tai mitä on Ateistihenki?
oman versionsa. Omasta puolestani uskon että on kysymys siitä, tahtooko ihminen päästä totuuden tuntemiseen vaiko ei.
Tosi hyvä että olet ainoa Suomessa ja ehkä maailmassa jolle on annettu uusi oppi. Ihmeellistä että Pyhä Henki on pantanut tän opin Ekivaarille varten ja hänen opetuslapsille yli 2000v. Ja toiset on ymmärtäneet ja uskoneet väärän Jumalaan? Eix vaan?
Kyllä on tosi hyvä kun ylännät itsesi ottamalla tiedon avaimet Jeesuxen Hengestä ja alennat Jeesus koko ajan itsesi vertainen ja kaltainen. Tiedätkö mikä varattu paikka sellaisille on,, Kirjoitettu Sanassa? Ei Raamattu Ja Jeesuxen Sanat mixkään ole vielä tänä päivänä muuttunut. ja tuskin sä sieltä ylhältä enä ole mahdollisuus mihin olet korottanut itseesi sun ylpeyydestä. Oletko ylpeä ? Vain tän kysymyxeen haluaisin että vastaisit?* Ekivaari kirjoittaa:
* "Ainakin tuhatvuotisesta nähtävällä tavalla maan päälle tulevasta Jumalan valtakunnasta minulla on erilainen käsitys kuin jehovalaisilla, joiden käsitys vastannee lähinnä samanlaista kuin Mohikaanilla on Milleniumista!"
* Raamatussa ei ole sanaa "millenium"!
* Minun käsitykseni ei ole jehovien kanssa millätään osi yhtenevä, sillä uskon, mitä Raamattu opettaa tuhatvuotisesta valtakunnasta.
* Ekivaari kirjoittaa:
* "Jeesus opetti: "Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: 20 »Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä»". [Luukas 17:20]."
* Tuhatvuotinen valtakunta kun ei olekkaan vielä Jumalan valtakunta!
* Vaan tuhatvuotinen rauhan ja rakkauden valtakunta , jonka Jumala lupasi Israelin patriarkoille jo silloin kun Hän valitsi Israelin kansakseen.
* Jeesuksen alkuperäinen tarkoitus oli tullessaan maanpäälle, että Hän sillä ajalla perustaa jo, kyseisen rauhanvaltakunnan, mutta Hänen omansa eivät ottaneet Häntä vastaan.
* "Minä olen tullut Israelin huoneen kadonneitten lammsten tykö. Kuika usein olenkaan tahtonut koota tiedät, niikuin kana kokoaa poikasensa sen siipien alle, mutta te ette tahtoneet."
* Jeesus tuli Israelia varten, mutta Israel ei tuntenut etsikko aikaansa, ja siksi tappoi Pelastajansa.
* Mutta tämä hylkääminen on väliakainen ratkaisu. Nyt on seurakunnan kokoamisen aika, eli pakanain aika. Jumala kääntyi pakanain puoleen, kootakseen itselleen ja Karitsalle seurakunnan jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä.
* Kun pakanain täysi luku on sisälle tullut, Jumala lähettää Poikansa Jeesuksen noutamaan morsiamensa= seurakuntansa maanpäältä.
* Kun seurakunta on turvallisesti ylhäällä taivaassa viettämässä ylkänsä kanassa häitään, maanpäällä alkaa antikristuksen vihan ja sorron aikakausi.
* Tämän ajan puolessa välissä Jeesus tulee toistamiseen maanpäälle, ja nyt Hän tulee tuhannentuhansine pyhineen= seurakuntansa kanssa.
* Hän tulee Öljymäelle, samalle mäelle mistä aikoinaan nousi ylösnousemuksensa jälkeen taivaaseen, noin 500 todistajan läsnä ollessa.
* Nyt Hän tulee Kuninkaana ja voittajana ja kaikki maailman kansat ja sukukunnat saavat Hänet nähdä. Hän pelastaa Israelin antikristuksen sorron ja tuhon alta, Israel palastuu kansana, se jäännös mitä jäi jäljelle antikristuksen teurastuksen jäljiltä.
* Jeesus tuhoaa Pedon sotajoukot suunsa sanan miekalla, ja voitettuaan Saatanan se sidotaan tuhanneksi vuodeksi ja heitetään kahlittuna vankeuteen.
* Tämän jälkeen Jeesus päätää sen työn, mitä varten Hän alunperin tuli seimen lapsena tänne alas ihmisten häväistäväksi ja alennettvaksi.
* Hän perustaa tuon rauhan ja rakkauden , tuhatvuotisen valtakunnan tämän maan päälle, ja ihan oikeasti ja kongkreettisesti.
* Israelilaiset evankelistat, 144000 Jumalalle vihkiytynyttä sanansaattajaa lähtevät evankelioimaan maailan kansoja, ja kaikki kansat opettelevat tuntemaan Herran, ja rauha ja vanhurskaus on yhtä syvä ja voimakas kuin vedet peittävät meret.
* Eikä kukaan enää opettele sotimaan, sota aseet ja laitteet tuhotaan ja niistä valmistetaan työkaluja, maa kasvaa ja kukoistaa Jumalan siunaamana, Aadamin aiheuttama kirous poistetaan, ja kaikki palaa anetiseen alkuperäiseen tilaan.
* Villipedotkin syövät kasviksia ja ruohoa raatelemisten sijaan, kesyyntyvät niin, että pikku tyttökin voi panna kätensä myrkkykäärmeen luolaan, tyttöä vahingoittamatta. Jokainen istuu omilla rappusillaan ja kokoaa satonsa omasta omenapuusta . Rauha on täydellinen ja rikkumaton, ne tuhannen vuotta.
* Tämä on todellinen Raamatun totuus tuhatvuotisesta valtakunnasta.
* Jumalan valtakunta perustetaan vasta tämän jälkeen.
* Vanha maa autioutuu, "Minun Lunastajani elää, ja on seisova viimeisenä multien päällä"!
* Luodaa uusi taivas ja uusi maa, uuden maan päälle lasketaan uudesta taivaasta uusi Jerusalem, joka on uuden, hengellisen Israelin kotikaupunki, jossa Ylkä palvelee mosrisantaan= seurakuntaansa ikuisesti, aina ja ianakaikkisesti.
* Silloin vasta on Jumalan valtakunta todellinen, nyt se on todella ainoastaan uudestisyntymisen kautta sisälisesti meissä, jotka uskomme Jumalan Poikaan Jeesukseen Kristukseen, emme Joosefin poikaan!- hirvas
Mohikaani kun kirjoitat:
>>>> * Tämän ajan puolessa välissä Jeesus tulee toistamiseen maanpäälle, ja nyt Hän tulee tuhannentuhansine PYHINEEN= seurakuntansa kanssa. ei tosin ole sinun, vaan se on edesmenneen helluntaiveljen, Vilho Hartosen, Ilmestyskirjaa selostavasta "Mitä pian tapahtuu" kirjasta.
Hartosella oli Jeesuksen ja apostolien opetuksesta poikkeavia tulkintoja niin kuin sinullakin, Mohikaani on.
Jeesuksen oman opetuksen mukaan Jeesus ei enää tule tämän vanhan maan päälle ketään hallitsemaan, vaan hän tulee "pilviin", siis hengessä meitä isän luokse hakemaan:
Johannes 14
2 "Minun Isäni kodissa on monta huonetta -- enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan. [Luuk. 16:9; Hepr. 11:16]
3 Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen." [Joh. 12:26, 17:24]
Hartosella oli huono kirjoitusten tunteminen niin kuin sinunllakin, Mohikaani, se on osoittautunut huonoksi!ekivaari kirjoitti:
ei tosin ole sinun, vaan se on edesmenneen helluntaiveljen, Vilho Hartosen, Ilmestyskirjaa selostavasta "Mitä pian tapahtuu" kirjasta.
Hartosella oli Jeesuksen ja apostolien opetuksesta poikkeavia tulkintoja niin kuin sinullakin, Mohikaani on.
Jeesuksen oman opetuksen mukaan Jeesus ei enää tule tämän vanhan maan päälle ketään hallitsemaan, vaan hän tulee "pilviin", siis hengessä meitä isän luokse hakemaan:
Johannes 14
2 "Minun Isäni kodissa on monta huonetta -- enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan. [Luuk. 16:9; Hepr. 11:16]
3 Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen." [Joh. 12:26, 17:24]
Hartosella oli huono kirjoitusten tunteminen niin kuin sinunllakin, Mohikaani, se on osoittautunut huonoksi!* Ei ole "minun" oppini, eikä Hartosenkaan, enkä ole sitä Hartoselta oppinut, vaan ihan itse Raamatusta, vaikka kyllä olen saanut paljon lisä valistusta häneltä, mutta kyllä tämä on ihan omaa hengellistä omaisuuttani.
* Mikset voi uskoa Raamattua, vaan jälleen kerran taas syyllistyt yrittämään kumota Raamatun opetusta Raamatulla, oman järkeilysi tuotantona?
* Sinun tulisi tulla tuntemaan Jeesus Jumalan Poika, sillä Joosefin poika ei voi Pyhän Hengen kauttakaan avata Sanaa!hirvas kirjoitti:
Mohikaani kun kirjoitat:
>>>> * Tämän ajan puolessa välissä Jeesus tulee toistamiseen maanpäälle, ja nyt Hän tulee tuhannentuhansine PYHINEEN= seurakuntansa kanssa.vaan ole tutustunut Raamattuusi kunnolla, että sinä itse olet nyt hieman harhassa!
* Juud. 14. "..Katso Herra tulee kymmenientuhansien PYHIENSÄ kanssa."
* 2Tess. 1:10."kun hän tulee, että hän sinä päivänä kirkastuisi PYHISSÄÄN, ja olisi ihmeteltävä kaikissa uskovissa. Olettehan te uskoneet meidän todistuksemme."- hirvas
Mohikaani_27 kirjoitti:
vaan ole tutustunut Raamattuusi kunnolla, että sinä itse olet nyt hieman harhassa!
* Juud. 14. "..Katso Herra tulee kymmenientuhansien PYHIENSÄ kanssa."
* 2Tess. 1:10."kun hän tulee, että hän sinä päivänä kirkastuisi PYHISSÄÄN, ja olisi ihmeteltävä kaikissa uskovissa. Olettehan te uskoneet meidän todistuksemme."siis sinun ja muidenkin hellareitten opin mukaan edestakaisin taivaan ja maan välillä. Mutta se onkin onneksi heidän oppinsa, Jeesus ei tuollaista itse koskaan opettanut.
Joten sinä puhut lahkosi opista ja minä Jeesuksen opetuksesta. Siinä se ero on.
- eri jumala
Sinä palvelet eri jumalaa, kun sinun "jumalalla" on monta poikaakin.
Ekivaari Jumalalla monta poikaa:
sinulle, Minna, viisaan vastauksen hyvään kysymykseesi. Lisään kuitenkin, että on Jumalalla muitakin poikia kuin Jeesus, joka on Jumalan rakkaus, mutta hänen kärsimysten ja kuolleista nousemisen tähden Jumala nimittää Jeesusta "ainosyntyiseksi" Pojakseen, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi."
Joh. 10:34
"Jeesus vastasi heille: »Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?»"
Ps. 82:6
"Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia";
Jumala teitä armahtakoon! Ette pilkkaa minua vaan näiden sanojen sanojaa.- jo niin kauan,
ekivaari kirjoitti:
Jeesus lainasi, kun viittasi Psalmiin 82:6
Joh. 10:34
"Jeesus vastasi heille: »Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?»"
Ps. 82:6
"Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia";
Jumala teitä armahtakoon! Ette pilkkaa minua vaan näiden sanojen sanojaa.että uskoo varmaan omiin höpinöhinsä. En ainakaan vastaa mitään tämän saatanan lapsen jehovalais-new age-valheisiin.
Toinen yhtä höperö, itseään jumalaksi tekevä, näyttää olevan tunturin poika.
Ps 50: 16 Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi? 17 Sinä, joka vihaat kuritusta ja heität minun sanani selkäsi taakse! 18 Jos sinä näet varkaan, niin sinä mielistyt häneen, ja sinä pidät yhtä avionrikkojain kanssa. 19 Sinä päästät suusi puhumaan pahaa, ja sinun kielesi punoo petosta. 20 Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä panettelet äitisi poikaa. 21 Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti? LUULETKO, ETTÄ MINÄ OLEN SINUN KALTAISESI? Minä nuhtelen sinua ja asetan nämä sinun silmäisi eteen.
Joh 8: 23 Ja hän sanoi heille: "Te olette alhaalta, minä olen ylhäältä; te olette tästä maailmasta, minä en ole tästä maailmasta. 24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne." - sivusta seurannut
jo niin kauan, kirjoitti:
että uskoo varmaan omiin höpinöhinsä. En ainakaan vastaa mitään tämän saatanan lapsen jehovalais-new age-valheisiin.
Toinen yhtä höperö, itseään jumalaksi tekevä, näyttää olevan tunturin poika.
Ps 50: 16 Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi? 17 Sinä, joka vihaat kuritusta ja heität minun sanani selkäsi taakse! 18 Jos sinä näet varkaan, niin sinä mielistyt häneen, ja sinä pidät yhtä avionrikkojain kanssa. 19 Sinä päästät suusi puhumaan pahaa, ja sinun kielesi punoo petosta. 20 Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä panettelet äitisi poikaa. 21 Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti? LUULETKO, ETTÄ MINÄ OLEN SINUN KALTAISESI? Minä nuhtelen sinua ja asetan nämä sinun silmäisi eteen.
Joh 8: 23 Ja hän sanoi heille: "Te olette alhaalta, minä olen ylhäältä; te olette tästä maailmasta, minä en ole tästä maailmasta. 24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."ja Jeesushan on Jumala! Kuten monissa kohdin Raamattu sen kertoo.
"sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen" - sivusta seurannut
sivusta seurannut kirjoitti:
ja Jeesushan on Jumala! Kuten monissa kohdin Raamattu sen kertoo.
"sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen"en tarkoita sitä, että ekivaari valehtelee, vaan sitä, että Jeesus on Jumala.
sivusta seurannut kirjoitti:
en tarkoita sitä, että ekivaari valehtelee, vaan sitä, että Jeesus on Jumala.
Jumalan poika, ei itse Jumala.
1. Kor. 11:3
"Mutta minä tahdon, että te tiedätte sen, että Kristus on jokaisen miehen pää ja että mies on vaimon pää ja että JUMALA ON KRISTUKSEN PÄÄ."- harhaopista
ekivaari kirjoitti:
Jumalan poika, ei itse Jumala.
1. Kor. 11:3
"Mutta minä tahdon, että te tiedätte sen, että Kristus on jokaisen miehen pää ja että mies on vaimon pää ja että JUMALA ON KRISTUKSEN PÄÄ.""HÄNELLÄ EI OLE JUMALAA"
2.Joh. 1:7-11
"7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.
8 Ottakaa vaari itsestänne, ettette menetä sitä, minkä me olemme työllämme aikaansaaneet, vaan että saatte täyden palkan.
9 Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, HÄNELLÄ EI OLE JUMALAA; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa." harhaopista kirjoitti:
"HÄNELLÄ EI OLE JUMALAA"
2.Joh. 1:7-11
"7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.
8 Ottakaa vaari itsestänne, ettette menetä sitä, minkä me olemme työllämme aikaansaaneet, vaan että saatte täyden palkan.
9 Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, HÄNELLÄ EI OLE JUMALAA; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa."on opetettu väärille tavoille ja Uuteen Testamenttiin on vääristelty Jumalan itsensä ilmoittama kirjoitusasu. Esimerkkejä VT;n puolelta:
Ps. 2:7
"Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: »Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.»"
Hes. 16:21
"kun vielä teurastit minun poikani ja annoit heidät poltettaviksi uhrina niille?"
Ja Uuden Testamentin puolelta:
Ap. t. 13:33
"niinkuin myös toisessa psalmissa on kirjoitettu: 'Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä olen sinut synnyttänyt'".
Hepr. 5:5
"Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani",
Tekstin kääntäjät vain ovat olleet uskottomia ja petollisia!- hyi sinua
ekivaari kirjoitti:
on opetettu väärille tavoille ja Uuteen Testamenttiin on vääristelty Jumalan itsensä ilmoittama kirjoitusasu. Esimerkkejä VT;n puolelta:
Ps. 2:7
"Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: »Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.»"
Hes. 16:21
"kun vielä teurastit minun poikani ja annoit heidät poltettaviksi uhrina niille?"
Ja Uuden Testamentin puolelta:
Ap. t. 13:33
"niinkuin myös toisessa psalmissa on kirjoitettu: 'Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä olen sinut synnyttänyt'".
Hepr. 5:5
"Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani",
Tekstin kääntäjät vain ovat olleet uskottomia ja petollisia!häpeä.
- sivusta seurannut
ei sitä kukaan ole poistanut, siellä se on edelleen Il-Matin avauksessa. Se on jo mennyt tonne toiselle sivulle, mutta ei saa syyttää perättömistä asioista, etkös sitä tiedä?
joten syytökseni oli aiheeton mutta tahaton. Onneksi en ketään nimeltä syyttänyt, ja tätäkin pyydän kaikilta anteeksi!
Olen ehkä tulossa vanhaksi ja harmaaksi, eikä humiokykyni ole enää parhaimmillaan, kun en edes laajahaulla löytänyt muistamieni sanojen perusteella, esimerkiksi 'Hartoselta' -sanalla haku ei silloin mitään löytänyt, niin luulin sitä poistetuksi. Sorry!- sivusta seurannut
ekivaari kirjoitti:
joten syytökseni oli aiheeton mutta tahaton. Onneksi en ketään nimeltä syyttänyt, ja tätäkin pyydän kaikilta anteeksi!
Olen ehkä tulossa vanhaksi ja harmaaksi, eikä humiokykyni ole enää parhaimmillaan, kun en edes laajahaulla löytänyt muistamieni sanojen perusteella, esimerkiksi 'Hartoselta' -sanalla haku ei silloin mitään löytänyt, niin luulin sitä poistetuksi. Sorry!erehdyksiä sattuu, mutta se on reiluu kun pyytää anteeksi, kuten nyt teit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764