Luukas todistaa

tuhat ja yksi

Roomalais katollisen ja Helluntai herätyksen opin vastaisesti.

Hän kertoo Gabrierlin lymynneen Marian päällä ,"ja peitti hänet varjollaan.

Luuk:1:35. Enkeli vastasi.>> Pyhä Henki tulee sinun yllesi .Korkeimman voima peittää sinut varjollaan.Siksi myöslapsi joka syntyy,on pyhä ja häntä kutsutaan Jumalan pojaksi.>>

Kyllä tuossa kuvataan sukupuoli yhteys!

Ken lieneekin ollut Gabriel joka heittäytyi kaukaisen Daavidin suvun jälkeläiseksi?

Jumalan PYHÄKSI ja Maria oli hämmennyksen vallassa ja antoi ,koska luvattiin poika Daavidin sukuun!

Luuk.1:38 .>>Silloin Maria sanoi; "Minä olen Herran palvelijatar.Tapahtukoon minulle niin kuin sanoit" Niin enkeli lähti hänen luotaan.>>

Mariahan oli tuolloin n, 15 vuotias kun Gagriel vieraili hänen luonaan Ja kukapa nainen ei antaisi jos uskoo synnyttävänsä kuninkaan Daavidin sukuun ? Ja Joosef oli ehkä vähän vanhempi mies koska oli hoitamassa temppelipalvelustaan !? jolle Maria oli vasta kihlattu!

Kuka muuten Gabriel oli ?

Entä kuinka luottettavia "PYHÄSÄ HENGESSÄ" (nimessä) puhutut asiat?

6

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo saatana joka lymyilee sun päällä. Sanoudu itseesi irti hänestä niin pääseet vapaaxi noista saatanallisista mieliyhtymiä jolla oh yhdyntä sun haureellisen sisintä.

• tuhat ja yksi

todstetettu ettei nainen voi tulla raskaaksi ilman munasolun hedelmöittymistä!

Saatana on niitä Roomankirkon oppeja jotka ovat sieltä siirtyneet nyky uskomuksiin, Missä niitä hiilihankoaseenaan pukinsorkkaisia liikkuu ?

• todé

jos kehtaa lukea Sanaa niin kuin se on kirjoitettu, niin ymmärtää kyllä, mikä oli enkeli Gabrielin vierailun tarkoitus.

• tuhat ja yksi

himot heränneen Mariaa kohtaan heti hänet huomatessaan.

Luuk.1:28. >> Enkeli tuli sisään hänen luokseen ja sanoi;"Ole tervehditty.Maria,sinä armon saanut! Herra kanssasi!">>

Ei siinä sen enempää tarvittu Maria oli myyty ja Maria tuli hämmenyksiin!

Mitä muuta tuo tarkoittaa ?

• jotenkin yliherkkä, ja näet seksiä sielläkin, missä on vain Jumalan pyhää ja ainutlaatuista tapahtumassa, siksi viestisi on mitä alaarvoisinta jaselvää rienaamista, ja se on palstalla kiellettyä. Joten pyydä sefua poistamaan tuo häpeää tuova viestisi.
      * Ja "lymyä" itse jonnekkin häpeemään!

• tuhat ja yksi

Olen oppinut ymmärtämään jotta intohimoa ,rakkautta ja seksiä tarvitaan lasten alullepanoon.

Kylä minä tiedän että se "neitseestäsyntyminen on oppi" oppi jota Helluntailiike ja Rooman kirkko puolustaa, puolustaa viimeiseen asti ,vaikka se on täysin mahdoton todellisuudessa, uskonnossa kaikenlaiset väitteet ovat mahdollisia ,eikä niistä ketään aseteta vastuuseen.

Rooman kirkko tuossakin asiasa oli niin oikeassa ja erehtymätön ,jotta se katsoi oikeudekseen jopa tappaa vastustajiaan, näin vaiennettiin ne jotka eivät uskoneet neitseestä syntymiseen ja niin Äiti Maria kultti sai valtaa.( Vaikka tuo kultti on kopsattu aikaisemmista uskonnoista.)

Näin vääryys voittaa kun on vain vahvempi tosiasioita!

Jeesus oli täydellinen ihminen ja kylläkait tiedät miten nisäkkäät lisääntyvät!

Maria ei ole voinut tulla raskaaksi ilman ulkopuolista tahoa!

Ja Raamattukin tunnustaa jotta Jeesuksen Äiti oli Maria,joten puolet jo siinä on ihmistä!

Joosef taas ei Raamatun mukaan ollut Jeesuksen isä ,Jeesuksen veljien Isäksi hän kuitenkin kävi!

"* Ja "lymyä" itse jonnekkin häpeemään!"

Miksi häpeämään? Maria kultti on lainnattu muista uskonnoista Kristinuskoon.
        Ja muitakin neitseestä syntymiskertomuksia on olemassa.Kalevalassakin joku nielaisee ison puolukan -, (ja mistä päästä?)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6673
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5037
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3289
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3158
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2338
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1696
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1331
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1282
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1196
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      964
    Aihe