K-supermarket Ykköshalli takaisin Myyrmäkeen!

Kanta-asiakas

Keskon päätös lopettaa K-supermarket Ykköshalli Myyrmässä on todella surkea!
Myyrmäki on Vantaan asutuin alue ja varmasti asiakkaita Ykköshallissa on ollut kannattavasti.
Selitys vuokrariidasta tuntuu oudolta kaikkien näiden vuosien jälkeen, jonka Ykköshalli on jo tiloissa ollut.
Mikä on oikea ja todellinen syy?!

8

1354

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

ehkä Ykköshalli lopetetaan myös sen takia ettei se enää tuota samalla tavalla kuin aikoinaan. Kuitenki siinä vieressä on halvempi S-market jossa myös valikoima on nykyään ykköshallia halvempi. Ja löytyy myyrmäestä muitakin kauppoja!

• PyhPyh

S-market ei tosiaan ole halvempi kuin Ykköshalli.
        K-supermarkettia ei ihan läheltä löydy!
        Citymarket on ankea iso halli jossa ei ole kunnon liha-ja leikkeletiskiä!

• s-market

on parempi,tietty

• sulla..

No pitää olla aika köyhä elämä jos et muusta valita ku jostain kaupasta!
      Mee valittaa johonki lähikauppaas sitte että hankkii paremmat lihatiskit ym..
      Tää ei ehkä oo oikea paikka asiasta valittaa.
      Ja on elämässä tärkeämpiäkin valittamisen aiheita kuin joku helvetin kaupan lopettaminen!!!!!!!!!

• lagunatar

Samaa mieltä olen, että City-Marketissa koostaan huolimatta on paljon huonompi lihatiski kuin täällä oli. Mikä lienee syynä ettei täällä Myyrmäessä enää ole yhtään kauppaa, missä tällainen tuoreen pakkaamattoman lihan kunnollinen tiski on. Ihmiset ei enää ilmeisesti tee/osaa tehdä itse ruokaa. Olen itse kyllä todennut ostajien vähäisen määrän Ykärissä pidemmän aikaa verrattuna samoissa tiloissa olevaan S-Markettiin. Itsekin kyllä täytyy tunnustaa olen useimmiten asioinut S-Marketissa kuin Ykärissä. Ehkä kokonaishintataso on S-Marketissa edullisempi.

• marts1

S-marketin viereen avattiin Tarjoustalo Isomyyri, joka avattiin K-supermarket Ykköshallin entisiin tiloihin.

• Anonyymi

Milloinhan Isomyyri puretaan?

• Anonyymi

Mis päi mryyr mäkee on tää halli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      179
      2059
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      175
      1771
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      170
      1632
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      104
      1415
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1413
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      100
      1067
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      159
      1056
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      73
      1037
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      228
      866
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      56
      830
    Aihe