millasta kyytii siltä saa? Hinta laatu?
kellä olis kokemuksia
runosmäen ruusu
6
5013
Vastaukset
- ´Minä
Koulussa kuulin että sen hinta on 20euroo...
ei mitenkään kissa se ole =D - Ohiajaja
Vuosien varrella oon kerennyt laittaa kolminumeroisen määrän maksullisia.
Tää tapaus ei kyllä oo houkuttanu koeajolle.
Ajakaa ohi. - Myöskin ohittanut
Aja ohitse vaan, niin tekevät muutkin. Otappa käsi taskusta ja rupea hommiin siinä on kyytiä aivan tarpeeksi verrattuna tuohon kysymääsi....Oletko muuten nähnyt lähempää? Oleppa varovainen...
- täysillä ohi
joo mä ajan kans ain täysillä ohi.jotenki jopa pelottaa koko nainen... meikkiä on kans koko naama täynä..taas yks esimerkki ku valtio säästää ja tuputtaa avohoitoon ihmiset apua hän tarvitsisi
- Anonyymi
Pyöriikö runosmäessä vielä, vai onko vaihtanut maisemaa?
- Anonyymi
Kyllä työsketelen vielä. Te herrat jotka olette käyttäneet palvelujani viime aikoina,,käykää lääkärillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005