millasta kyytii siltä saa? Hinta laatu?
kellä olis kokemuksia
runosmäen ruusu
6
5524
Vastaukset
- ´Minä
Koulussa kuulin että sen hinta on 20euroo...
ei mitenkään kissa se ole =D - Ohiajaja
Vuosien varrella oon kerennyt laittaa kolminumeroisen määrän maksullisia.
Tää tapaus ei kyllä oo houkuttanu koeajolle.
Ajakaa ohi. - Myöskin ohittanut
Aja ohitse vaan, niin tekevät muutkin. Otappa käsi taskusta ja rupea hommiin siinä on kyytiä aivan tarpeeksi verrattuna tuohon kysymääsi....Oletko muuten nähnyt lähempää? Oleppa varovainen...
- täysillä ohi
joo mä ajan kans ain täysillä ohi.jotenki jopa pelottaa koko nainen... meikkiä on kans koko naama täynä..taas yks esimerkki ku valtio säästää ja tuputtaa avohoitoon ihmiset apua hän tarvitsisi
- Anonyymi
Pyöriikö runosmäessä vielä, vai onko vaihtanut maisemaa?
- Anonyymi
Kyllä työsketelen vielä. Te herrat jotka olette käyttäneet palvelujani viime aikoina,,käykää lääkärillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385