Apuva!
Onko samanlaisia kokemuksia????
Ongelma tämä:Kylmäkäynnistys "tökkii" ja käyntiinlähtiessä jumalaton sininen savu muutaman sekunnin ajan. Sitten kaikki ok. Lämpöisenä ja "johdon" päästä ei ongelmaa!Nyt huomasin, jos ajaa noin sataa, ja polkasee kaasun pohjaan, auto nykii ja savuttaa sinistä, kiihtyvyys huono.
Ei tee sitä aina. Luulin ekana hehkuja, mutta ne kunnossa...tarkastettu!!!(Hehkut nyt ei tietysti vaikuta kuin käynnistys!) NYT joku sanoi, että pumppu "tarttuilee"!!! LISÄÄ 2t-öljyä, niin homma paranee...USKOAKO NEUVOA???
Auto on scottsdale 6.2d -91 ajettu 140tkm.
Siirtopumppu vaihdettu, mutta VOI olla sähkönpuutetta joskus!??! Oisko se syy???
PS:Mites ajoitus tai suuttimet...
Kaunis kiitos ja kumarrus jo etukäteen!
PUMPPUKO?
5
1188
Vastaukset
- man with no name
kannattaa kattoo tuolta http://www.usacarclub.net sieltä keskustelu ja moottori sieltä saa parempia vinkkejä kuin täältä
- VM-91
Mahrottomasti tattista. Sieltä löyty hyviä "kikkoja"! Oon joskus käyny ko sivuilla, mut keskustelu jääny huomaamatta...:-(
Aletaan lueskelee...(Pitkä työpäivä edessä...;-)!) - suburban
VM-91 kirjoitti:
Mahrottomasti tattista. Sieltä löyty hyviä "kikkoja"! Oon joskus käyny ko sivuilla, mut keskustelu jääny huomaamatta...:-(
Aletaan lueskelee...(Pitkä työpäivä edessä...;-)!)Mulla joskun 10v. vanissa sama oire!
Suutin tai useampi jumittaa!(KUSEE!)
Laita 2-tahtista tai jotain Dieseli järjestelmän puhdistusainetta tankkiin.
Voi korjaantua!
Jos ei kantsii!
Tutkia suutimet yksi kerrallaan milloin sininen savu häviää!
Eli suutimeen tuleva putki avaimella auki yksi suutin kerrallaan niin löytää milloin lakkaa tyhjäkäynnillä/kylmänä sininen savu tulemasta!
Tämä on minun olettamus?Minulla ainakin vanha vanin teki just noin!
- ennakko
Vaikutaa niin että sinulla olisi ennakko pielessä
eli se ennakko joka vaikutaa vivulla pumpun sivusta mekaanisesti tyhjäkäynti-1700rpm
oireet luultavasti tässäHarvinainen vika. pääsee siirtymään joskus
toinen vaihtoehto on että puristuspaine on hävinnyt jostain sylinteristä luultavasti näin- Laiskavani
Miten tuo ennakko säädetään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408