Apuva!
Onko samanlaisia kokemuksia????
Ongelma tämä:Kylmäkäynnistys "tökkii" ja käyntiinlähtiessä jumalaton sininen savu muutaman sekunnin ajan. Sitten kaikki ok. Lämpöisenä ja "johdon" päästä ei ongelmaa!Nyt huomasin, jos ajaa noin sataa, ja polkasee kaasun pohjaan, auto nykii ja savuttaa sinistä, kiihtyvyys huono.
Ei tee sitä aina. Luulin ekana hehkuja, mutta ne kunnossa...tarkastettu!!!(Hehkut nyt ei tietysti vaikuta kuin käynnistys!) NYT joku sanoi, että pumppu "tarttuilee"!!! LISÄÄ 2t-öljyä, niin homma paranee...USKOAKO NEUVOA???
Auto on scottsdale 6.2d -91 ajettu 140tkm.
Siirtopumppu vaihdettu, mutta VOI olla sähkönpuutetta joskus!??! Oisko se syy???
PS:Mites ajoitus tai suuttimet...
Kaunis kiitos ja kumarrus jo etukäteen!
PUMPPUKO?
5
1214
Vastaukset
- man with no name
kannattaa kattoo tuolta http://www.usacarclub.net sieltä keskustelu ja moottori sieltä saa parempia vinkkejä kuin täältä
- VM-91
Mahrottomasti tattista. Sieltä löyty hyviä "kikkoja"! Oon joskus käyny ko sivuilla, mut keskustelu jääny huomaamatta...:-(
Aletaan lueskelee...(Pitkä työpäivä edessä...;-)!) - suburban
VM-91 kirjoitti:
Mahrottomasti tattista. Sieltä löyty hyviä "kikkoja"! Oon joskus käyny ko sivuilla, mut keskustelu jääny huomaamatta...:-(
Aletaan lueskelee...(Pitkä työpäivä edessä...;-)!)Mulla joskun 10v. vanissa sama oire!
Suutin tai useampi jumittaa!(KUSEE!)
Laita 2-tahtista tai jotain Dieseli järjestelmän puhdistusainetta tankkiin.
Voi korjaantua!
Jos ei kantsii!
Tutkia suutimet yksi kerrallaan milloin sininen savu häviää!
Eli suutimeen tuleva putki avaimella auki yksi suutin kerrallaan niin löytää milloin lakkaa tyhjäkäynnillä/kylmänä sininen savu tulemasta!
Tämä on minun olettamus?Minulla ainakin vanha vanin teki just noin!
- ennakko
Vaikutaa niin että sinulla olisi ennakko pielessä
eli se ennakko joka vaikutaa vivulla pumpun sivusta mekaanisesti tyhjäkäynti-1700rpm
oireet luultavasti tässäHarvinainen vika. pääsee siirtymään joskus
toinen vaihtoehto on että puristuspaine on hävinnyt jostain sylinteristä luultavasti näin- Laiskavani
Miten tuo ennakko säädetään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818