Apuva!
Onko samanlaisia kokemuksia????
Ongelma tämä:Kylmäkäynnistys "tökkii" ja käyntiinlähtiessä jumalaton sininen savu muutaman sekunnin ajan. Sitten kaikki ok. Lämpöisenä ja "johdon" päästä ei ongelmaa!Nyt huomasin, jos ajaa noin sataa, ja polkasee kaasun pohjaan, auto nykii ja savuttaa sinistä, kiihtyvyys huono.
Ei tee sitä aina. Luulin ekana hehkuja, mutta ne kunnossa...tarkastettu!!!(Hehkut nyt ei tietysti vaikuta kuin käynnistys!) NYT joku sanoi, että pumppu "tarttuilee"!!! LISÄÄ 2t-öljyä, niin homma paranee...USKOAKO NEUVOA???
Auto on scottsdale 6.2d -91 ajettu 140tkm.
Siirtopumppu vaihdettu, mutta VOI olla sähkönpuutetta joskus!??! Oisko se syy???
PS:Mites ajoitus tai suuttimet...
Kaunis kiitos ja kumarrus jo etukäteen!
PUMPPUKO?
5
1345
Vastaukset
- man with no name
kannattaa kattoo tuolta http://www.usacarclub.net sieltä keskustelu ja moottori sieltä saa parempia vinkkejä kuin täältä
- VM-91
Mahrottomasti tattista. Sieltä löyty hyviä "kikkoja"! Oon joskus käyny ko sivuilla, mut keskustelu jääny huomaamatta...:-(
Aletaan lueskelee...(Pitkä työpäivä edessä...;-)!) - suburban
VM-91 kirjoitti:
Mahrottomasti tattista. Sieltä löyty hyviä "kikkoja"! Oon joskus käyny ko sivuilla, mut keskustelu jääny huomaamatta...:-(
Aletaan lueskelee...(Pitkä työpäivä edessä...;-)!)Mulla joskun 10v. vanissa sama oire!
Suutin tai useampi jumittaa!(KUSEE!)
Laita 2-tahtista tai jotain Dieseli järjestelmän puhdistusainetta tankkiin.
Voi korjaantua!
Jos ei kantsii!
Tutkia suutimet yksi kerrallaan milloin sininen savu häviää!
Eli suutimeen tuleva putki avaimella auki yksi suutin kerrallaan niin löytää milloin lakkaa tyhjäkäynnillä/kylmänä sininen savu tulemasta!
Tämä on minun olettamus?Minulla ainakin vanha vanin teki just noin!
- ennakko
Vaikutaa niin että sinulla olisi ennakko pielessä
eli se ennakko joka vaikutaa vivulla pumpun sivusta mekaanisesti tyhjäkäynti-1700rpm
oireet luultavasti tässäHarvinainen vika. pääsee siirtymään joskus
toinen vaihtoehto on että puristuspaine on hävinnyt jostain sylinteristä luultavasti näin- Laiskavani
Miten tuo ennakko säädetään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1504748BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2053974- 2113187
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1093039Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main832865- 1251710
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok121625- 611329
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2471176MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1491145