Tietääkö joku, mitä olen tehnyt väärin, luultavasti css:n puolella (voi kai se virhe html:ssäkin olla..), kun tekeillä olevaa saittia firefox - selaimessa esikatsellessa käy niin, että navigointilinkin painaminen aiheuttaa kuvan siis koko saitin, suurenemisen, ihan kuin käyttöliittymä päättäisi että olen huononäköinen. Ei valtavasti, mutta sanotaan noin 10%. Kuka voi Css:ää oikein hallita.:-)
navigointilinkkiä klikatessa näkymä zoomautuu vähän
2
380
Vastaukset
- tai.............
...sitten olet liittänyt väärän css:n.
Ilmeisesti fonttikoko muuttuu, ehkä jotain muutakin (margin, padding...).
Katso, että joka sivuun on linkitetty/upotettu oikea/sama css-tyylitiedosto/-upotus. Jos käytät useampaa tyylitiedostoa: eri tiedostoa eri sivuilla, varmista ainakin ihan ensin fontin koko.
Helpoin tapa on tehdä jonkinlainen html-template (sivupohja). Sitä kun sitten kopioi ja muuttaa ainoastaan muuttettavaksi tarkoitetun sisällön, ulkoasu (perus-taitto, -layout) pysyy samana joka sivulla.
Css kannattaa tehdä ulkoiseen linkitettävään tiedostoon, jolloin muutokset siirtyvät autom. joka sivulle.- alkup.
Juu, siinä se vika varmaan piili, erilaisia CSS-tiedostoja oli jäänyt vaikuttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921