Kotikadun viikkokatsaus

Kötikäty

Viikko 13/2009, osa 472. Lyhyt katsaus.

Teemulla on raskasta. Onneksi tukena on vaimo, johon voi aina luottaa.

Kaarina istuu sellissä. Tuhopoltto. No näitähän sattuu järkevillekin yrittäjille. - Ei silti, että käsikirjoittajia voisi täysin syyttää. Kiersihän Kaarina muinoin puoli päivää liikenneympyrääkin.

Risto ja Laura. Vaimo osoittautuu lesbiaaniksi. Kysymys herää: Kuka homoutuu seuraavaksi?

Päällikkö. Suhde nuoreen kottaraiseen. Siitä se alkaa. Suhteita on oltava.

Tuija ja Roope. Onneksi heillä menee hyvin.

Onni yksillä, diabetes monilla.

Perde. Isyystestiksen tuloksia odotellessa.

Pennaset. Se on siinä.

Lopuksi seuraavan jakson juonipaljastus. Anja rakastuu Espanjassa nuoreen gigoloon ja unohtaa kokonaan karjalan murteensa ja alkaa puhua savoa. Danny perustaa oman ravintolan, joka kärsii huomattavan vesivahingon. Danny ei kuitenkaan nuku, eikä siten huku, vaan selviää. Nella Kvist palaa kuvioihin. Hän ja Teemu rakastuvat ja menevät naimisiin ja alkavat odottaa kolmosia. Lopulta kaikilla on suhde jonkun kanssa. Ainakin hetken. Ainoa, jolla sellaista ei ole, on Ilona.

Tämä tapahtuu ensi jakson ensimmäisessä vartissa. Koska puoli tuntia on vielä jäljellä, tapahtuu vielä paljon, paljon muuta. Mutta se siis vasta ensi viikolla.

Kiitos käsikirjoittajatiimi Hänninen-Urpelainen!

8

1458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tavattoman

      hauskaa, että unohdin ihan nauraa. Olitko nyt ihan varmasti parhaas yrittänyt?!

      Sitä jäin pohtimaan, että onko tämä Kaarina joku uusi henkilö? Minä olen nähnyt sarjassa vain KAARIN Luotolan....(joo, kyllä kyllä, Arvo häntä kutsui hellittelynimellä Kaarina, mutta sehän on jo ikivanha juttu. Mikäli oikein ymmärsin, niin tarkoituksesi oli parodioida uusinta jaksoa...huonolla menestyksellä kylläkin..)

      • Kötikäty

        "Minä olen nähnyt sarjassa vain KAARIN Luotolan..."

        Nyt olet erehtynyt, hyvä öllimölli. Sellaista henkilöä kuin "Kaarin" ei ole sarjassa koskaan esiintynyt.


      • jotain uutta
        Kötikäty kirjoitti:

        "Minä olen nähnyt sarjassa vain KAARIN Luotolan..."

        Nyt olet erehtynyt, hyvä öllimölli. Sellaista henkilöä kuin "Kaarin" ei ole sarjassa koskaan esiintynyt.

        Kaarin onkin Karin. EI KAARINA

        http://www.yle.fi/kotikatu/index.php/henkilot/


    • Teemu voinut

      viedä sille Kaarinille vaikka viilan ison ranskanleivän sisällä, sillä tavalla Kaarin olisi voinut päästää itsensä pinteestä. Jos sinne putkaan olis voinut viedä tuliaisina eväitä. Nyt me veronmaksajat kai maksetaan hänelle palkkaa myös pidätysajalta, vai millainen käytäntö Ylellä on tällaisissa rikostutkintatapauksissa yleensä ollut?
      Sääliksi tosiaan käy Teemua, hänellä on niin paljon huolia ollut.

      • kaarinille selkäsauna

        jo ala-asteella opetettiin että kerrostaloja ei saa MISSÄÄN NIMESSÄ POLTTAA, joku voi vaikka kuolla siinä hommassa.

        Taitaa tää Kaarin olla joku tarkkisluokkalainen.


    • Lisäys

      >>>Kysymys herää: Kuka homoutuu seuraavaksi?

      • Kötikäty

        Nyt tämä kuvio alkaa minullekin selvitä. Maurizio kaiketi muuntautuu Marttiinaksi, kuten kirkon piirissä on tapana!


    • Shetlanninponi>

      :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe