Työkkäriinhän voi ilmoittautua työnhakijaksi vaikka olisikin töissä. Luonnollisestikaan et kuitenkaan voi hakea mitään ansiosidonnaista. pointtini on tämä: Kun olet ollut vuoden työkkärin kirjoissa vaikka olisitkin töissä niin pyydä todistus, että olet ollut vuoden työkkärin kirjoilla. Tällainen todistus voi hyvinkin mennä läpi kun henkivakuutusyhtiössä. Myönnetään, että se olisi huijaus mutta toisaalta niinhän nämä bookkaritkin huijasivat aikanaan meitä.
porsaanreikä vakuutuksen purkamiseen!
lukekaa tämä!
2
1795
Vastaukset
- Mutta...
Homma on vain niin, että tuo työkkärin todistus ei riitä.
Itse purin sopimuksen muutama kuukausi sitten ja vaativat todistuksen maksetuista päivärahoista vuoden ajalta, eli siis kassasta paperin, jossa näkyi, että korvauksia on maksettu se vaadittava aika.- en,
!vaativat todistuksen maksetuista päivärahoista vuoden ajalta!
ei minulta vaaditu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810