Piispanristillä avattiin tänään uusi kirppis, jossa oli myynnissä toosi paljon lastenvaatteita edullisesti! Myynnissä oli paljon ihan uusiakin, uudenkarheita, vähän käytettyjä sekä vähän enemmän käytettyjä hyväkuntoisia lastenvaatteita sekä tytöille että pojille.
Suosittelen pistäytymistä! Käytävillä on hyvin tilaa liikkua vaunuilla, ja lisäksi paikalla on myös oma lastenvaatteiden ja -tavaroiden myyntiosasto (hyllyt maalattu pastellinvihreällä sävyllä sekä lasten leikkinurkka. Ihana paikka!
Kirppis on nimeltään Uusi kirppis, se sijaitsee entisen Stormin tiloissa (Piispanristintie 1, Uudenmaantien varrella) ja se on avoinna ma-pe 11-19, la 10-17 ja su 12-17.
Kannattaa ihmeessä poiketa, sieltä tekee löytöjä!!!
Uusi kirppis Piispanristillä - paljon lastenvaatteita!
23
4933
Vastaukset
- rahoilla
ruokkivansa jotain köyhiä. olisi kiva tietää ketä ja missä ja saada tietää paljonko tulevasta rahasta menee johonkin hyvään, paljonko on palkat, omat kulut ym. Onko kirppis jonkun yhdistyksen. Maksetaanko palkkoja. Onko yhdistyksen pyörittäjien pohja laaja vai onko siellä hallituksessa mies, vaimo ja serkkupoika.
Jos markkinoi hyväntekeväisyyttä, pitäisi avoimesti kertoa kaikesta- AYNA
rehellisesti sanoen en enää usko tälläisiin hyv.tekevaisyys juttuihin....
kysyn sieltä tädiltä, että, mikä yhteisö saa ne rahat? voiko olla varma? täti sitten sanos, että voit olla ihan varma, rahat menevät "ruokkikaa lapset" yhistykselle....bla bla bla.....sanoin sitten, että syöpäyhistyskin oli varma, ja mitenkäs kävi.....
nyt kun kriisi painaa, ni porukat keksii kaikki mailman keinot...
OIKEESTI, IHMISET,JOS HALUATTE AUTTAA JOKU, NII VOI AINA ALOITTAA PIENEMMÄSTÄ!!!! VAIKKA AUTTAA YKSI IHMINEN KERRALLA!!!! VAIKKA YKSI KÖYHÄ KERRALLA, TAIKKA YKSI SYÖPÄÄ SAIRASTAVAA!
nämä kaikki yhdistykset ovat kuin terapia eurooppalaisille "maksaan ja nukun hyvin", kun vaan tulee maksetuks, kaikki muu ei kiinnosta, mutta omatunto on kunnossa.
Käyttäkää aivonne! - hyvä kirppis
AYNA kirjoitti:
kysyn sieltä tädiltä, että, mikä yhteisö saa ne rahat? voiko olla varma? täti sitten sanos, että voit olla ihan varma, rahat menevät "ruokkikaa lapset" yhistykselle....bla bla bla.....sanoin sitten, että syöpäyhistyskin oli varma, ja mitenkäs kävi.....
OIKEESTI, IHMISET,JOS HALUATTE AUTTAA JOKU, NII VOI AINA ALOITTAA PIENEMMÄSTÄ!!!! VAIKKA AUTTAA YKSI IHMINEN KERRALLA!!!! VAIKKA YKSI KÖYHÄ KERRALLA, TAIKKA YKSI SYÖPÄÄ SAIRASTAVAA!
nämä kaikki yhdistykset ovat kuin terapia eurooppalaisille "maksaan ja nukun hyvin", kun vaan tulee maksetuks, kaikki muu ei kiinnosta, mutta omatunto on kunnossa.
Käyttäkää aivonne!Kävin kirppiksellä ja yllätyin positiivisesti. Tosi paljon lapsille kaikkea. Juuri sitä mitä hain. Mulle aivan sama kuka rahat vie ja minne, mutta hyvää tavaraa siellä oli :)
- itsestäni
AYNA kirjoitti:
Käyttäkää aivonne!Sain halvalla mitä tarvitsin. Jäi kyöhälle enemmän rahaa ruokaan ja kyllä maistuu. Juuri tätä varten kirpputorithan ovatkin...??
- samaa mieltä
AYNA kirjoitti:
Käyttäkää aivonne!Olen täysin samaa mieltä kanssasi, mitä olet kirjottanut. Kaikki vaan eivät osaa käyttää, sitä aivokapasiteettiaan, tai käyttävät väärin.
Hyväntekeväisyyden piikkiin on helppo kaupat. Kirppis vielä, mikä mahto ollaakaan se summa millä tuetaan, kun ei mainita varmaan joku nimellinen summa esim. 5 e kuussa tuloista sellaista se on jotta saadaan jonkun jutun piikkiin asiakkaita ja tyhmät menee lankaan. Markkinointi juju, sitä se kilpilu teettää.
Jos haluaa antaa hyväntekeväisyyteen, niin tekisi kuten mainitset edellä. Antakaa suoraan tukenne sitä tarvitsevalle. Herätkää haloo - samaa mieltä
AYNA kirjoitti:
Käyttäkää aivonne!Samaa mieltä kanssasi. Hyvä uskoiset menevät halpaan ja luulevat että rahaa menee hyväntekeväisyyteen.
- Pilkku voi tappaa
samaa mieltä kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi. Hyvä uskoiset menevät halpaan ja luulevat että rahaa menee hyväntekeväisyyteen.
Onko viestiin tehty virhe tahallaan vai ei, siinäpä miettimistä. On meinaan melkoinenero seuraavilla lauseilla joista toinen on kirjoitajan tarkoitus, toinen ei.
Hyvä, uskoiset menevät halpaan ja luulevat että rahaa menee hyväntekeväisyyteen.
Hyväuskoiset menevät halpaan ja luulevat että rahaa menee hyväntekeväisyyteen.
- tällaisen mainos
viestin voi laittaa ihan rehellisesti omana itsenään ja kertoa että on avannut kirpputorin. Luo ennakkoasenteita ainakin minulle ettei joku voi rehellisesti mainostaa omaa paikkaansa, vaan kirjoittaa olevinaan asiakkaana, ei se ole kiellettyä.
- Reijo tapani
mun mielestä kanssa vois kertoa taustasta tarkemmin et mihin rahat menee ja millon ja ihan omalla nimellä täällä mainostaa kirpputoria, valitettavasti mä en kauhean hyvää kuvaa saanut kun kuuntelin ihmisiä jotka oli siellä avajaispäivänä.
- siellä tänään
iltapäivällä ja ei se nyt kirppistä kummempi ollut.
Sisään mentiinkin vähän yllättäen takaovesta, on vaan
ex. Stormin yläkerta käytössä.
Parkkipaikkoja vähän huonosti ja piha kamalan kurainen.
Samaa tavaraa on kuin muullakin, samoihin hintoihinkin, jotain tarttui mukaankin.
Tilavat käytävät lastenvaunujenkin kanssa käydä.
Minä en tapaa kysellä mihin myyjät rahansa käyttävät,
menee sitten hyväntekeväisyyteen vai voiksi leipänsä päälle kun itse en osta sen vuoksi vaan
vain tarpeeseeni. - asiasta tietävä
siellä tänään kirjoitti:
iltapäivällä ja ei se nyt kirppistä kummempi ollut.
Sisään mentiinkin vähän yllättäen takaovesta, on vaan
ex. Stormin yläkerta käytössä.
Parkkipaikkoja vähän huonosti ja piha kamalan kurainen.
Samaa tavaraa on kuin muullakin, samoihin hintoihinkin, jotain tarttui mukaankin.
Tilavat käytävät lastenvaunujenkin kanssa käydä.
Minä en tapaa kysellä mihin myyjät rahansa käyttävät,
menee sitten hyväntekeväisyyteen vai voiksi leipänsä päälle kun itse en osta sen vuoksi vaan
vain tarpeeseeni.Lisäksi oikean kulman huonekalupaikan omistaja (liekö itse paikan pitäjä tai sen tuttu (arvaus) vie huonot tavarat eli roskat Piispanristin Prisman kierrätyspisteelle.
Metallinkeräyksestä löytyi kirppislappuja ja räikeän punainen iso sohvan hintalappu. Samainen sohva lojui nätisti keräyspisteellä.
Aika törkeää. Ajattelin tehdä poliisille ilmoituksen, mutta en vielä tehnyt. Katon jos huutokaupoissa pyörivä kirppismyyjä (mies) älyää itse lakata ottamasta vastaan tavaraa jota ilmaiseksi tai parilla eurolla saa ja kärräämästä sitä sitten kierrätyspisteisiin.
Olin itse paikalla, joten tiedä tuon sohvan historian. Hyvä että se Prisman kierrätyspisteeltä jollekin kelpasi. - Oletkos asianomistaja
asiasta tietävä kirjoitti:
Lisäksi oikean kulman huonekalupaikan omistaja (liekö itse paikan pitäjä tai sen tuttu (arvaus) vie huonot tavarat eli roskat Piispanristin Prisman kierrätyspisteelle.
Metallinkeräyksestä löytyi kirppislappuja ja räikeän punainen iso sohvan hintalappu. Samainen sohva lojui nätisti keräyspisteellä.
Aika törkeää. Ajattelin tehdä poliisille ilmoituksen, mutta en vielä tehnyt. Katon jos huutokaupoissa pyörivä kirppismyyjä (mies) älyää itse lakata ottamasta vastaan tavaraa jota ilmaiseksi tai parilla eurolla saa ja kärräämästä sitä sitten kierrätyspisteisiin.
Olin itse paikalla, joten tiedä tuon sohvan historian. Hyvä että se Prisman kierrätyspisteeltä jollekin kelpasi.Ajattelin tehdä poliisille ilmoituksen, mutta en vielä tehnyt.
Vai niin. Mikä on se kaamea rikos jolla ajattelit poliisia työllistää? Sohvan hylkääminen Prisman pihalle? Eiköhön se ole Prisman asia eikä sinun. Mieti kumpi on tähdellisempää yhteiskunnalle, se, että poliisi selvittää ja ennaltaehkäisee oikeiden rikollisten toimitaa vai se, että he kuuntelevat sinun kitinääsi hylätystä sohvasta jonka joku korjasi parempaan talteen?
Herää nyt. Huolehtisit vaan omat jätteesi ja jätä muiden kyttääminen vähemmälle. - asiasta tietävä
Oletkos asianomistaja kirjoitti:
Ajattelin tehdä poliisille ilmoituksen, mutta en vielä tehnyt.
Vai niin. Mikä on se kaamea rikos jolla ajattelit poliisia työllistää? Sohvan hylkääminen Prisman pihalle? Eiköhön se ole Prisman asia eikä sinun. Mieti kumpi on tähdellisempää yhteiskunnalle, se, että poliisi selvittää ja ennaltaehkäisee oikeiden rikollisten toimitaa vai se, että he kuuntelevat sinun kitinääsi hylätystä sohvasta jonka joku korjasi parempaan talteen?
Herää nyt. Huolehtisit vaan omat jätteesi ja jätä muiden kyttääminen vähemmälle.Maksaa aivan hlvtisti kuskata sekajätettä lavallinen kaatopaikalle.
Luulisi roskien omistajan sen itse tekevän.
Kierrätyspisteitä on aivan turha pitää jos jotkut tuovat sinne omia sekajätteitään.
Pian joudumme jokainen ottamaan omaan pihaamme kierrätyslaatikot, polttokelpoisen ja sekajätteen lisäksi... ja se maksaa. Kyllä se köyhää huolestuttaa jollei sinua. 8-10 e tyhjennyskerta per astia. Laskepa siitä, noin 60 e kuukausi.
Vielä on metallit, lasit jne. saanut viedä kierrätyspisteille, mutta jos porukka tosiaan vie sinne autonrenkaista lähtien roinaansa, niin mitenkähän tulevaisuudessa käy? Minua se ehkä huolettaa, jos joudun joskus osallistumaan päätöksentekoon ko. asiassa. - Ilpo närvä
Lisäksi oikean kulman huonekalupaikan omistaja (liekö itse paikan pitäjä tai sen tuttu (arvaus) vie huonot tavarat eli roskat Piispanristin Prisman kierrätyspisteelle.
Olin itse paikalla, joten tiedä tuon sohvan historian. Hyvä että se Prisman kierrätyspisteeltä jollekin kelpasi.oliko varmana kyseessä se stormin paikalla oleva kirppis vai real kirppis, ei stormin paikalla ole kauhean isoja tavaroita ees myynnissä kuin muutama
- asiasta tietävä
Ilpo närvä kirjoitti:
oliko varmana kyseessä se stormin paikalla oleva kirppis vai real kirppis, ei stormin paikalla ole kauhean isoja tavaroita ees myynnissä kuin muutama
Kirppismaailmaa. Onhan siellä huonekaluja vaikka kuinka.
- siistiä oli
Kirppismaailmaa. Onhan siellä huonekaluja vaikka kuinka.
Tein hyviä löytöjä,mitä tulee siihen mihin ne kuuluisat rahat
menevät se on aina sama vääntö,"omiin taskuihin,ei mene sinne
mihin sitä mainostetaan"jne.Olen itse ollut kirpparihommissa
aikoinaan vuosikausia(en näillä seuduin)ja tätä sai kuulla
silloin tällöin,tällainen arvostelu "kuuluu asiaan"se pitää vaan
sietää.Tietynlaiset ihmiset etsivät moitetta,varsinkin jos kirppari
on hengellispohjainen.
Tiedän jotain kyseisestä kirpparista ja sen toimintaperiaatteesta
ja haluan uskoa siihen miten he ovat itsensä esitelleet.
Kirpparillakin ns.pakolliset on kulunsa,vuokrakulut,sähköt ym.kukas muu ne maksaa?
Nämä kirpparit on lama-ajan aarreaittoja meille jotka emme
voi pröystäillä aina uusilla muotivaatteilla ja kalliilla tavaroilla.
Kun tulot on mitä on.
Itse en edes muista milloin ostin uudet housut oikeasta
kaupasta,eikä kukaan ole kattonu koskaan pitkin nenän vartta,
niin hyvää vaatetta olen löytänyt.
Ja monet ovat tosissaan köyhiä jotka myyvät omaa tavaraansa
pois tämän tapaisilla kirppareilla.Toki voi olla varakkaitakin,mutta mitä sitten.
Tässäkin pätee sanonta "hyvä kello kauas kuuluu,paha vielä kauemmaks". - meeri 3
siistiä oli kirjoitti:
on hengellispohjainen.
Kirpparillakin ns.pakolliset on kulunsa,vuokrakulut,sähköt ym.kukas muu ne maksaa?
Kun tulot on mitä on.
pois tämän tapaisilla kirppareilla.Toki voi olla varakkaitakin,mutta mitä sitten.
Tässäkin pätee sanonta "hyvä kello kauas kuuluu,paha vielä kauemmaks".Entisen Real kirpparin paikalle on tulossa uusi kirpputori,iso mainos ulkoseinässä ja puhelin numero josta saa varattua paikan ;-)
Osoite jousitie 5,Piispanristi,Kaarina. - !!!!!!!!!!!!!!
Olin itse paikalla, joten tiedä tuon sohvan historian. Hyvä että se Prisman kierrätyspisteeltä jollekin kelpasi.Sä olet pimeä ihminen.
eikö ole hyvä että raha kiertää,
mulle on ihan sama kenen taskuu,
rahat menevät, kun itse saan halvalla ja
olen tyytyväinen tuotteeseen.
Poliiseilla on parempaakin tekemistä,kun
juosta jossain kirppiksillä.
Tee yhteiskunnalle palvelus,pidä turpasi kiinni. - just joo
siistiä oli kirjoitti:
on hengellispohjainen.
Kun tulot on mitä on.
Tässäkin pätee sanonta "hyvä kello kauas kuuluu,paha vielä kauemmaks".Taidat olla entinen Real Kirppiksen pitäjä se pulju meni konkkaan heinäkuussa/09. joten just joo seli seli jne.
Hyväntekeväisyyden nimissä olevat kirppikset eivät kyllä minuun kolahda ,enkä tavaroita sinne veisi. Se on vaan markkinointia. - Mainos/markkinointi
just joo kirjoitti:
Taidat olla entinen Real Kirppiksen pitäjä se pulju meni konkkaan heinäkuussa/09. joten just joo seli seli jne.
Hyväntekeväisyyden nimissä olevat kirppikset eivät kyllä minuun kolahda ,enkä tavaroita sinne veisi. Se on vaan markkinointia.Siis? Et veisi tavaroitasi kirppikselle jota markkinoidaan hyväntekeväisyyden nimissä, mutta veisit kirppikselle jota markkinoidaan ... miten?
Vai tarkoitatko jopa, että veisit tavarasi mieluiten kirppikselle jota ei markkinoida?
Hmmm, sinähän olet uran uurtaja.
Tiedätkö muuten mikä on mainonnan ja markkinoinnin ero? Ellet, niin kannattaa pitää jatkossa asioiden suhteen huomattavan matalaa profiilia. - paikassa käyny
just joo kirjoitti:
Taidat olla entinen Real Kirppiksen pitäjä se pulju meni konkkaan heinäkuussa/09. joten just joo seli seli jne.
Hyväntekeväisyyden nimissä olevat kirppikset eivät kyllä minuun kolahda ,enkä tavaroita sinne veisi. Se on vaan markkinointia.aika .... olet jos et tajuu että ei oo sama pitäjä. Siellä ei haise kuten muissa kirppareilla ja on musta tosi mukava paikka. Käy ennen kuin puhut p.....
- Piispa
Kiitos tiedosta.
täytyypi kipaista.- Ällistynyt
Tätä listaa tuskin enää kukaan lukee, mutta sen läpi luettuani (etsiessäni tietoja kirppiksistä) pitää vaan todeta, että taas lähti homma hanskasta. Kuinka ihmeessä näillä keskustelukanavilla riittää tyyppejä, jotka saavat täysin hyvää tarkoittavasta keskustelunavauksesta aikaiseksi alatyylisen riidan. Samaa mieltä ei tarvitse muiden kanssa olla ja kritiikkiäkin voi esittää (jos nyt joka asiaa on aina pakko kommentoida), mutta asiansa voi aina esittää selvästi ja asiallisesti niin, ettei mene henkilökohtaisuuksiin ja menetä malttiaan. Sitä kutsutaan keskustelutaidoksi. Asiat riitelevät, eivät ihmiset. Ei nyt ainakaan tällaisista asioista kannattaisi....
Aaaargh.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1894946Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä412561- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161729- 821354
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321203Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451200Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.105959Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887