Olen niin kyllästynyt tähän touhuun

nimimerkkii

Onko neitsytmerkille tyypillistä terävä kieli? Varsinkin alkoholia nauttineelle taitaa olla. Kuuntelinpa eilen taas kolme tuntia jauhantaa huonoista puolistani ja siitä kuinka olen välillä todella paska ihminen :) Onhan se kiva että osaa suoraan sanoa mutta välillä mentiin kyllä niin aroille alueille mun asioissa että loukkaannuin parista sanasta todella pahasti!

Ja voi elämä ne mielipiteet on just eikä melkein. En ymmärrä miten asioissa ei voi olla enemmän näkökantoja kuin se yksi tietty. Joku asia on joko hyvä tai huono. Mielipide myös ilmaistaan sen mukaisesti kuin se olisi oikea ja ainut ja koko maailman :D

Ei tässä muuta, meni vain hermot tuohon ystävääni eilen. Tuntui olo niin nujerretulta..

Tämä ei nyt liity horoskooppeihin mutta on se kumma ettei ihmiset selvinpäin uskalla mitään sanoa mutta humalassa kylläkin.

8

1522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukko petti akkaa

      minun kanssa ja alkoi sitten haukkuun minua ja sanoi sita sun tata. kuuntelin ja loin taysilla kasvoille ja sylkasin peraan.ei ole kovemmin uskaltanut aukoa suuta.enka ota enaan yhteytta siihen kettuun.yritaa soitella mutta olen vaihtanut numeron...sylkaise sinakin

    • herkkä hipiä

      Ei kestä neitmies mitään itseensä liittyvää vähääkään negatiivisen suuntaista mielipidettä - ei tarvitse edes arvostella.

      Neitsyt on todella kärkäs etsimään joka asiasta jotain itseensä liittyvää.

      Neitsymies muista ikuisesti - maailman tappiin - kaiken itseensä liittyvän. Sitä ei huomaa, mitä itse suustaan päästelee ja miten ankarasti toista kouluttaa.

      Tähän tilanteeseen on vain yksi ratkaisu: jätä se.

      Parasta tehdä se sanaa sanomatta, mitenkään perustelematta. Miettiköön sitä!

    • kuulla neitsyen lurituksia

      eikö sun itsekritiikis oikein kestä sitä et joku arvostelee?
      on ihan hyvä et tulee joskus sanottua jotain.itse olen sen sun kaveris kaveri ja olen itse kuunnellut häntä yhden päivän ja se oli ihan kivaa:).seuraavana päivänä hölötin ne sen asiat sille takas ja sit se huomas et jollakin on vielä älliä tulla vittuilee hänelle.mä sanoi ne sille selvinpäin ja sit ei oo soitellu mulle ainakaan vähään aikaan.
      koita opetella hiukan hallitsemaan hermojasi,ei se niin vaikeaa ole.

    • kestää kritiikkiä

      Jos ei kestä kritiikkiä, niin on elänyt valheessa. Tämä on tyypillistä ilmanmerkeille. Niiden maailmaan kun ei mahdu muuta kuin mielistelyä ja itse luotua illuusioita. Kritiikissä ei ole mitään pahaa sinällään, kun vaan se kohdistuu asiaan jota kritisoi eikä mene siitä sivulle. Kyllä minä työssänikin annan kritiikkiä ja joudun sanomaan asiat suoraan niiden omilla nimillä ja sanon myös. Jos siitä loukkaantuu, on itserakas narsisti. Ehkäopä joku on saanut sinusta tarpeekseen. Tutkipa itsesikin samalla!

      • asiassa

        samaa mieltä, neitsyt on nyt tod.näk saanut jostain tarpeekseen, tai joku piirre/käytös ei sitä miellytä. Neitsyt on ilmeisesti jounut kohtaan todellisuuden luomansa fantasian sijaan. Sitä kun suunnittelee suhteensa olevan tietynlainen ja menevän tietyllä tavalla, voi tulla yllätyksiä, mitkä sitten ottaa päähän.

        Ketjun aloittajalle sanoisin; Älä anna sen luututa sulla lattiaa, kenelläkään ei ole siihen oikeutta.. oli sit neitsyt tai vaikka kuu-ukko. Mutta jos susta yhtään tuntuu et osa olis ollut asiaakin, karkealla tavalla vain ilmaistuna, pistä asiat korvan taa ja ota opikses... mut älä siltikään anna sen neitsyen hyppiä silmille.

        Kritiikissä ei ole mitään pahaa, itse pidän suorasta puheesta, mutta tapa millä sen esittää on ratkaisevaa..


    • Voitko jatkaa matkaasi?

      Päihderiippuvuus on sairaus. Se saa alkunsa jostain, ja siihen tulisi saada apu heti. Jatkuessaan se muuttaa luonteen tuhoamalla neuroneja, synapseja. Sinulla on liian raskasta. Kumppanisi luonteeseen kuuluu tuo Neitsyen ominainen loukkaava puheenkäyttö. Naisena en kestä tuollaista, vaan lähdin pois tilanteesta, Turussa.

      • tehotukkablondii

        taas se juoppohullu kirjoitelee,voisit joskus antaa olla ja eti itelles joku vanha homo.on se kivaa kun noin kaunis nainen pilaa elämänsä pulloon.ala litkiä vaikka siideriä,kun et osaa edes olla omanikäinen.mut hyvää pillua sulta ainakin sai,voisin ottaa uudestaan jos vaan huolit mut takas:).


    • Missukka

      Mielestäni kyse ei ole siitä eikö selvin päin uskaltaisi sanoa. Selvin päin ymmärtää ettei ole hyödyllistä purkaa kaikkea kritiikkiä ulos. Varsinkaan ystävälle ystävästä. Ja neitsyt on syntynyt kriitikoksi. Hän elää sen piirteen kanssa koko ajan. Ja neitsyt tietää kyllä sen omista kokemuksistaan, kuinka negatiivinen palaute vaikuttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe