En tee enää mitään, ikinä

Norjanheinäperhonen

Ääliö kansa sai järkkyttävän isolla joukolla erittäin voimakkaita ja erittäin hyvin harjoiteltuja allergisia reaktioita jo, kun lähestyinkin. Naapureillani oli jopa öiseen aikaan perikummallisia nikkarointihommia, tyyliin naputus vähintään joka 7 minuutin välein.

Eli ihan tyypillistä Gang stalking suicide:a, johon pikkulapsetkin ja vähemmistöt kutsuttiin mukaan murhaajiksi. Idea oli murhata ihan koko kansan voimalla.

Eipä tästä enempää, Suomelta en mitään muuta kuin ikävää ole saanut ja tyyliin jotakin on saanut muitten mukana ottaa keksin taikka karamellin. Onpa pari kertaa joku tarjonnut oluenkin, mutta siinä se sitten on. Käytännössä Suomi on tarjonnut pelkkää ittaria, uskaltamatta sanoa sanaakaan siitä. Tyyliin hei me kaikki pelkurimaisesti ja raukkamaisesti vaan kiusataan sut hirteen, mutta me ei suoraan sanota sitä, koska se ois sitten laitonta.

.Eli Suomen lain mukaan ilmeisesti ei ole laitonta murhata, kun ei ihan suoraan sano uhrilleen, että me kiusataan suo ihan jatkuvasti ja ihan koko ajan, että tappaisit ittes.

Kaikki jäi tässä elämässä tekemättä, paitsi se mitä nyt kotona voi tehdä. Voin riemastuttaa teitä kertomalla totuuden, että osaatte hyvin murhata ihmisen saamatta tuomiota kansana, oli suoranainen ihme, että en tehnyt itsemurhaa.

2

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<<<

OLISI UPEAA OMISTAA KOIRA.KOIRIA JA SITTEN MUUTTAA SELLAISEEN 62 NELIÖN TALOON JOSSA OLISI TILAA KOIRILLENI JA SIIPALLENI JA SITTEN 62 12-74 NELIÖN TALOON JA SITTEN KERROSTALOAIKOINA MULLA OLISI SITTEN NELJÄ KOIRAA JA 2 KISSAA JA SITTEN KERROSTALOSTA MUUTTAISIMME 90 NELIÖN TALOON

• joo o

Oon huomannu ympäriläni samaa kieroutunutta toimintaa, psyykkistä väkivaltaa, yrittävät itsarin tekoon ajaa. Naapurit kolistelemalla ja pitämällä ääniä koittavat murtaa psyykkeeni, suraamista, tarkkailua. Jopa minulle tuntemattomat ihmiset ovat tässä mukana. Maineeni on mustamaalattu ja millon mitkäkin perättömät huhut kulkee kylillä. Mutta siltin ollaan kasvotusten niin ''kavereita'' mutta siinä sivussa koittavat tuhota minut, erilaisin psygologisin keinoin, ''verkosto'' on laaja, kaverit kääntyvät vastaan ilman mitään syytä, porukalla koittavat ihme jutuilla liittyen minuun murtaa minut.
      Uhkauksia yms,
      Kun tajusin koko kuvion kaikki alkoi selventyä, koittivat tuhota mun psyykkeen mutta tekivät siitä vahvemman nyt kun huomasin stalkkerit, enkä tappanut itseäni.
      Ps. Gangstalkkaus on erittäin sairasta puuhaa, ihme että olen vielä hengissä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe