Taavetti uskaltautui tilaamaan huoran ja hankkiutumaan ensimmäisestä kerrastaan eroon - tai ainakin ensimmäiseltä kerralta se tuntui, nimittäin Taavetti sai revaa viimeksi vuonna 1986.
Huora yllättyi Taavetin panemistaidoista, joka tunki lyhyttä mutta paksua mulkkuansa kauhealla voimalla huoran revaan. Huoran reva repesi ja Taavetti kiljui eläimellisesti nautinnosta nähtyään revasta pursuavan veren. Huoraa sattui ja se alkoi pelkäämään Taavetin silmissä hullun lailla loistavaa petomaista kiiltoa. Taavetti vain lisäsi tahtia ja vihdoin laukesi huoran runneltuun revaan. Lopuksi Taavetti heitti huoran alasti huumetalon kuselta haisevaan rappukäytävään keskellä yötä ja jäi makaamaan sängylleen kuin kuninkaat konsanaan.
Taavetti sai vihdoin revaa!
huomannut2
3
246
Vastaukset 3
- Monnariveikko
En voi sanoin kuvailla kuinka pahasti repesin! Lisää näitä tosielämän kertomuksia vaan tänne! Mukava naureskella Taavetin surkeudelle/hulluudelle potittamisen ohessa!
- Eisaatana
Iha vitun paska tarina :D
- Dilbert58
En tykännyt. Liian synkkä ja väkivaltainen tarina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522