Muistaako kukaan Safiiri& Teräs sarjaa?? Oli ihan älyttömän hyvä ja kovasti kaipailen... Suomesta ei, vaan saa...Ihme, että ei ole julkaistu..
Vastaukset 7
- englanniksi
sanoilla 'sapphire and steel'....
sieltä löytyi jos jonkin näköistä tietoa. kyllä on dvd ilmestynyt ja sitä oli suomeksi arvioitukin, mutta ei kyllä löytynyt suomen tavallisimmista nettikaupoista eli cdon.com ja discshop.fi:stä. - tuo----
uusintana jokunen vuosi sitten...
- parikin
kertaa peräkkäin. Mutta mikäs siinä, MTV3 scifi voisi hyvin ottaa Safiirin ja teräksen ohjelmistoonsa ja pudottaa sen typerän Dr Whon pois.
- Mberry
parikin kirjoitti:
kertaa peräkkäin. Mutta mikäs siinä, MTV3 scifi voisi hyvin ottaa Safiirin ja teräksen ohjelmistoonsa ja pudottaa sen typerän Dr Whon pois.
Tuo sarja oli kamalan jännittävä, lapsena sitä telkasta katsoin ! Siinä oli hyvät näyttelijät, vaalea nainen Joanna Lumley eli sama kuin sarjassa Todella upeeta ! Onkohan tuossa dvd:ssä sitten suomenkielinen teksti,s iis Safiiri ja teräksessä ?
- Anonyymi00005
ONKS TÄTÄ EDES JULKASTU JA MILLOIN
- Anonyymi00006
Suomestakin löytyy mutta ilman suomitekstejä. Kaikki sen verran englantia osaa.
https://www.levykauppax.fi/movie/sapphire_and_steel_complete_collection/?srsltid=AfmBOor4Gyr4WQiBKTC8mNvQDqDDUtp7tbQtlJUi4dfxeEiSVN17Q8Sr - Anonyymi00007
Sarjaa myyvät kyllä uutena boksina, mutta ilman suomi tekstitystä. Tekstitys on monille se ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4041585- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38747Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29704- 54669
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417634- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21484