Ootteko pelannu iltalehden peliä "kukkiva puutarha"?
Paljonko on enkat?
kukkiva puutarha
1
617
Vastaukset
- StippaS
Asian vierestä.
Kyllä se hortonoomi taas nostaa päätänsä minussakin hiljalleen tulevan kesän kunniaksi :D Tosin se nostaa sitä tahtia, että myllään oikein kunnon kasvien kanssa enkä vain pelaile :D
Sisäkukkasten kanssa olen toimittanut ja ostanut itselleni jopa yhden uuden kukan, josta pitäisi kasvaa suuri ja mahtava puu. Tämä kasvaa toivon mukaan vähän nopeammin kuin tuo jukkapalmun alku, mikä oli ostettaessa tosiaankin niin alussa, että on vieläkin pieni. Tämä on sentäs vähän massiivisempi jo heti lähtökuopissansa.
Ja sitten kun routa sulaa kunnolla (josko sitä on tänä talvena ollutkaan) niin otan lapion kauniiseen käteeni ja värkkään kasvi- ynnä perunamaan muille maille :) Porkkanoita, herneitä, pottuja, tilliä, persiljaa.. Ja leikkokukkasia siihen kasvimaan päähän :)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241