Putotukset

Pösö

Miksi meillä suomalaisilla ei ole yhtään enää moraalia,esimerkiksi eräältä tanssijalta kuoli mies ja haudattiin niin heti oli taas Sunnuntaina tanssimassa.Eikö tällaisden jo pitäisi erota itsestään ja kunnioittaa senverran omaisiaan tai sitten kansan äänestää pois tanssimasta.Kaikki tällainen moraalittomuus johtaa kaikkeen muuhunkin pahaan jota on suomessa ollut koulusurmat ym.Julkikset juuri antaa esimerkkiä.En luulisi rahantakia tarvitsevan tanssia kyseisen henkilön vaikka tulot on tiedenkin suuret.

4

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haudata tässä kultuurissa

      ”Iloitsen siitä,
      miten auringonvalo siivilöityy puiden lävitse,
      tai miten lumi narskuu jalkojeni alla.
      Nautin elämän perusasioista,
      niin ne saavat sydämeni soimaan”

      ”Jonakin päivänä olen puu
      ja tuuli laulaa oksissani
      ja aurinko tanssii lehdilläni
      ja olen vahva ja kaunis
      kaikkina vuoden aikoina.”

    • viehättynyt

      Pirkko Mannolasta taikka hänen tanssitaidoistaan, mutta en kyllä näe mitään erityisen moraalitontakaan siinä, että ihminen jatkaa elämäänsä puolison kuoleman jälkeenkin. Sitä paitsi tuo tanssiharjoituksiin keskittyminenhän voi olla juuri sitä, mitä läheisensä menettänyt ihminen tarvitsee juuri nyt. Olisiko parempi jäädä tuleen makaamaan sen sijaan että yrittää parantaa omaa vointiaan? Yksilöllistä on se, miten kukakin parhaiten surusta toipuu. Isäni kuoleman jälkeen minä tarvitsin parin viikon sairausloman, mutta siskoni puolestaan meni töihin omasta tahdostaan oltuaan pari päivää poissa töistä. Hän tarvitsi nimenomaan työntekoa ja toimintaa toipuakseen parhaiten.

      Ja oli miten oli, niin koulusurmiin tällaisen vertaaminen on jo täysin järjetöntä.

      • myös töissä suruaikana

        Tämä nyt on vain PM:lle työ, jonka hän hoitaa. Joillakin on korkea työmoraali. Niin se menee kaikkien esiintyvien taiteilijoiden kanssa. Pellen pitää pelleillä, vaikka sydän itkisi. Ei niitä suruvapaita voi pitää missään työssä, ellei sitten tyystin romahda, jolloin diagnossi sitten onkin kokonaan muuta kuin läheisen kuolema.

        Myötätuntoa PM:lle. Antakaa sen asian olla hänen yksityisasianaan ja arvioikaa vain tanssimista, pliide!


    • todellista

      Kyllä kai sinä oot pyöriäpää. Pitää nyt julkkiksia esikuvinaan, millä ansioilla? Onko julkisuus jokin itseisarvo? Minun esikuvillani on hieman erilaisia meriittejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe